XXL Nutrition

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Erg interessant om jou verhaal te lezen @Carrotpower ! Ik ben een tijdje geleden begonnen vanaf pagina 1 en inmiddels dus hier aangeland... :)
We kunnen dus wel stellen... ''Ik ben ook in''.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
In principe is icf prima, maar als je overbelastingsklachten krijgt door de isolatie is iets simpelers als stronglifts waarschijnlijk verstandiger voor nu. Eigenlijk betekent dat alleen dat je de isolatie wat terugschroeft :) in een bulk kun je wellicht de isolatie weer wat oppakken als je denkt het weer aan te kunnen.
Zal ik doen :D. Ik heb isolatie eruit gegooid.

3 kansen inderdaad, maar dan vraag ik mij af waarom @Carrotpower niet gewoon lager in zet. Hij is net gereset en loopt meteen vast. Je kan dan beter een wat grotere stap terug nemen.

ICF is inderdaad onnodig veel isolatie. Grow Stronger van Elliot Hulse heeft imo een veel betere selectie aan assistance oefeningen, in de zin dat ze carry-over hebben naar de grote 3 en niet zo belastend zijn voor je gewrichten.

3000 kcal is genoeg? Nah sorry, maar als je 5x5 een beetje serieus neemt, dan zal het inderdaad al snel weinig worden ;).
Ik ging van 100kg squat naar 70kg squat, van 110kg deadlift naar 80kg deadlift enz. Je moet er alles uit halen Basma, en daar heb je 3 kansen voor. Daarna opnieuw beginnen met 10% deload :).

ICF heb ik geschrapt nu. Nu gewoon weer verder met stronglifts.

3500kcal was wel teveel. Ik kwam in korte tijd heel snel aan. 3000kcal is goed voor rond de 100-150g aankomen per week.

@Fitness96NL heb je serieus alles gelezen :D. Respect daarvoor haha.

En "welkom" ;)

85 nu wel gehaald? Super!

Obesitas? :thinking:

Snapt iemand het nog? :o

als je een set van 5 moet op de deadlift en je haalt de eerste reo al niet dan moet je het gewicht echt flink omlaag gooien.

:goodpostinggreen:

Terug
Naar boven