Carrotpower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 632
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yee

Gezakt.

Thanks man!
.Jongens ik ben definitief gezakt.
Echt zwaar gezakt.
Maar ik heb 3 opties
Kunnen jullie mij helpen? Ik ben hier niet zo goed in
- Vwo 6 opnieuw, maar niet uit huis kunnen
- Sprinthavo (ik kan dan uit huis, maar dan heb ik 6 jaar vwo voor niks gedaan)
- Sprintvwo (zelfde verhaal, maar dan moet ik de 1200 euro per jaar zelf betalen. Het probleem hierbij is, dat ik volgend jaar ook kan zakken. Dan heb ik nog steeds geen diploma).
.

Heb je serieus hetzelfde gedaan? Had ik niet verwachtFucked up bro. Ik had hetzelfde destijds. Ik zou gewoon vwo 6 overdoen bro! Daar heb je later meer profijt van!
Ik heb destijds ervoor gekozen om zelfs studie te betalen, maar er kwam veel meer bij kijken en kosten bleven stijgen.
.Ik weet eigenlijk niet wat ik echt wil. Mijn bedoeling was Bedrijfskunde op uni, maar ik neig nu heel erg om sprinthavo te doen omdat ik de makkelijke weg wil kiezen.Wat wil je als vervolg studie doen? Heb je daar vwo voor nodig, dan sowieso vwo proberen te halen, heb je voldoende aan havo, dan is dat ook een goede optie.
Ik koos destijd ipv havo te doen vmbo tl sprint doen, in 1 jaar tl diploma beinnen gehaald. Vervolgens mbo niv 4 studie gedaan in 4 jaar met 2 vingers in mn neusHeb je serieus hetzelfde gedaan? Had ik niet verwacht.
Maar mijn thuissituatie is echt niet leuk meer man. Ik moet gewoon uit huis.
Ps je deed toch hbo?
Ik weet eigenlijk niet wat ik echt wil. Mijn bedoeling was Bedrijfskunde op uni, maar ik neig nu heel erg om sprinthavo te doen omdat ik de makkelijke weg wil kiezen.
Het is meer de afweging van ;
is uni meer waard dan hbo (banen, salaris enz).

.
.
.Ik neig ook heel erg om jou advies op te volgen Steks. Ik wil de makkelijke weg kiezen en dat is wat ik juist niet moet doen toch?In sommige sectoren is het verschil is salaris best groot, in andere sectoren weer niet. Met bedrijfskunde kan je echt overal terecht komen, dan is de bedrijfstak waar je gaat werken denk ik meer van belang dan je opleidingsniveau. Maar staar je daar niet blind op ik heb HBO gedaan, heb werk waar minimaal MBO voor nodig is, maar verdien meer dan 80% van mijn studiegenoten, maar mijn vrouw heeft MBO gedaan en vedient nog meer dan mij.
Als je thuissituatie echt ruk is en je denkt dat je beter het huis uit kunt gaan en dat kan icm sprinthavo zou ik dat serieus overwegen.
maar ik snap je punt
Bedankt dat je reageert. Dat waardeer ik echt heel erghet leven is gewoon niet eerlijkmaar ik snap je punt
heb je in die jaren dat je net was overgegaan ook echt je best gedaan of was het puur omdat je niks deed? want als het gaat om het tweede, dan zou ik havo doen, al vind ik het persoonlijk wel zonde. je hebt het niet voor niets tot vwo6 gehaald. (heb op vwo 4 het advies gekregen om havo te doen maar heb ervoor gekozen om vwo 4 opnieuw te doen en nu zit ik op de uni)
je hebt t over vwo6 dan weer opnieuw te doen maar heb je ook gekeken naar vavo? want dan hoef je alleen de vakken te doen die je niet hebt gehaald. dan heb je ook wat meer tijd omdat je je alleen op die vakken focust. vavo is meestal in steden gegeven dus dan kan je alsnog uit huis
ik zou dan eigenlijk gewoon vwo doen en nog een herkansing voor een vak waarvan je weet dat het te doen is om het met een voldoende af te ronden zodat je dan minder vakken op vavo hebt.
.
). Dus dan moet het voltijds worden.
). ik vind persoonlijk wel dat ik nu echt heel veel moet doen op de uni en alles goed moet bijhouden wil ik het halen (maar volgens mij verschilt dat ook per studie, ik doe iig farmacie).
We lijken dan best veel op elkaar (alleen jij bent geslaagdnatuurkunde en bio faalde ik ook in, bio heel erg zelfs, ik heb geen idee hoe ik het zelfs heb afgerond met een 5 lol. natuurkunde vond ik ook lastig maar ik merkte dat als je gestructureerd werkt dat het dan wel lukt, formules opzoeken en invullen en hier en daar een verhaaltje. sluit niet uit dat ik het lastig vond dus ik snap je heel goed
met je propedeuse naar uni gaan kan ook inderdaad, weet wel dat er studies zijn die dat nu uitsluiten (psychologie volgens mij maar weet ik niet zeker dus moet je ff kijken voor bedrijfskunde) maar bedenk ook dat propedeuse halen ook niet zo 123 gaat, genoeg mensen die er langer dan een jaar over doen iig. maar misschien vind je hbo uiteindelijk ook gewoon prima inderdaad.
misschien ook wel fijn om ff in gesprek te gaan met je mentor om te kijken naar wat het handigst is om te doen. die weet immers meer dan wij hoe het gaat met je schoolprestaties.
als ik je verhaal zo hoor zou ik toch maar naar havo neigen, ik deed over het algemeen niet heel veel voor vwo, was met een herkansing geslaagd (dus mijn cijfers waren ook niet denderend). ik vind persoonlijk wel dat ik nu echt heel veel moet doen op de uni en alles goed moet bijhouden wil ik het halen (maar volgens mij verschilt dat ook per studie, ik doe iig farmacie).
). Maar ik vindt het ontzettend knap van jou dat je nu farmacie doet. Ik heb respect voor dat je je vwo hebt gehaald, ondanks het blijven zitten en moeilijke vakken. Besef dat je een van de slimste mensen van Nederland bent. Dat mag wel een schouderklopje toch?
. Haha jij bent echt een heldNatuurkunde ( ik veronderstel dat dit fysica is? ) is toch veel meer begrijpen dan studeren. Kan je niemand vragen om bijles te geven?
Desnoods wil ik jou (online weliswaar ) nog wel enkele dingen proberen uit te leggen , maar het is al te laat zeker?
Btw: ja ik ken wel degelijk iets van natuurkunde, anders zou ik neit 3de jaar ingenieur zitten![]()

. Hetzelfde wat ik tegen Zeenius zei over schouderklopje geldt ook voor jou he! 
.