- Waardering
- 23.840
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Oh ja.Dat heeft hij ook gedaan (meld hij in een latere post).
90 kg is een realistischer gewicht....Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh ja.Dat heeft hij ook gedaan (meld hij in een latere post).
90 kg is een realistischer gewicht....Ook respect voor jou dat je alles gelezen hebt haha. WelkomEindelijk alles gelezen, ik ben In. Vervelend dat je gezakt bent man, ga volgend jaar van 5havo naar 5vwo hoop dat het niet te moeilijk word ik maak mijn borst alvast nat.
.
.
.dat extra werken is gewoon even wennen, je herstel wordt vanzelf beter.Bedankt voor jullie reacties!
@neet61 ik denk dat ik IF ga doen. Ik trainde vandaag ook op een lege maag. Het werkt voor mij.
@grenzlooz klopt, ik eet wel gewoon de 3000+kcal. Moet wel groeien.
@Steks, @cnh heb vandaag weer een deload gedaan.
@Mentat 1. Ik bulk op 3000kcal. Eerst deed ik dat op 3500kcal, maar dat was teveel.
2. Ik denk het wel, want ik werk nu 2-3 dagen meer dan normaal.
. Alleen na een paar sets begon het pijn te doen, maar dat is gewenning. Low bar werkte super fijn voor mij. Ik haalde steeds below parallel (ik moest meer moeite doen om niet tegen de veiligsheidstangen te kletteren omdat ik zo laag ging
). Low bar for the win
.
.Ik zou iets deloaden en weer met frisse moed er in. Niet schema gaan hoppen, gewoon doorbijten. Krachtprogressie gaat in golven. Soms even vastlopen is normaal. Ook in een bulk.
Ga je dan 's ochtends trainen meestal?Bedankt voor jullie reacties!
@neet61 ik denk dat ik IF ga doen. Ik trainde vandaag ook op een lege maag. Het werkt voor mij.
@grenzlooz klopt, ik eet wel gewoon de 3000+kcal. Moet wel groeien.

Ik hou dit schema nog even aan. Als het echt niet wil doe ik het wel op een lager pitje. Horeca is meer snel de gerechten maken, dus snel werken enz. Dat is ook vermoeiend.Als hij nu al moeite heeft met de gewichten voor zijn squats weet ik niet of een deload alleen wel voldoende is als hij zijn werk in de horeca gaat verdubbelen. Misschien is het dan wel verstandig om 2 keer per week te gaan squatten ipv 3 keer per week.
Ik weet niet wat hij in de horeca doet, naar het is bijna altijd staan en/of lopen.
Nee, ik heb toch besloten om geen IF te doen. Het is inderdaad knap lastig met het bulken en werk.Ga je dan 's ochtends trainen meestal?
Ik denk zelf dat IF + bulken alleen maar lastig is. Dan moet je een hoop voer in 2 maaltijden wegwerken.
En nou nog goed gaan slapen![]()
.
.Gewoon rustig opbouwen die squatTraining :
Squat 80kg 5x5 : ik hou dit nog even aan, omdat low bar nog beetje zwaar op de rug voelt en mijn schouder/pols nog steeds niet vloeiend te werk gaan.
Bench Press 55kg 5x5 PR : eindelijk op bench ook omhoog.
Pendlay Row 50kg 5x5 : veel zwaarder dan de Barbell Rows. Nu hopen dat hierdoor de deadlifts ook omhoog gaan.
Ik ga weer vanaf 80kg opbouwenGewoon rustig opbouwen die squat
Mooi dat bench PR!
Zelf vind ik Pendlay een heerlijke oefening, goed voor hams en rug ook.
en Thanks!