- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben weer aan de vitamine pillen
.Wacht wacht ben jij vegan? Want ik zit er ook sterk te overwegen om er 1 te worden.Slecht weer? Na een dag binnen zit je niet direct met een vitame D tekort.
Hoe zwaarder het eten des te vermoeider wordt je. Sinds ik geen vlees en suiker meer eet ben ik nooit meer moe na het eten.
Mijn hond ook+1
Een leeuw ligt ook de hele dag te slapen na een flink hapje gnoe![]()
.Zoveel suikers eet ik niet, maar soms wel een koek of chocopasta enz. Voor de rest niet.Ik ben vooral slaperig na grote maaltijden met veel vetten AKA fritten, hamburgers ed. Grote maaltijden met rijst, aardappelen, couscous, ... ben ik nooit moe van. Weet niet wat je eet?
Acne kan ook wel zijn door te veel suiker te eten.

Vlees wordt idd volgepompt met antibiotica, maar als je de redenering doortrekt dan kan je ook geen groenten eten want worden volgespoten met vanalles en nog wat. En koeienmelk voor kalveren, je moet de kalveren meeopeten heVraagje over veganisme :
Ik ben nu verkouden (als ik verkouden ben dan ben ik echt zwaar verkouden) en dus zat ik wat meal preps op youtube te kijken voor mijn bulk. Ik had niet echt een goed eetstructuur en ik wilde gezonder eten.
Ik zag een filmpje van Jon Venus over meal prep en dat eten zag er zo lekker en gezond uit. Totdat ik aan het eind besefte dat er helemaal geen vlees of dierlijke producten in zit.
Wat vinden jullie van veganisme? Opzich kan ik me er wel iets bij voorstellen als je kijkt hoe vlees en melk enz gemaakt wordt. Vlees wordt volgepompt met antibiotica die wij weer binnenkrijgen en koeienmelk is toch voor kalveren en niet voor mensen?

Ik denk dat je prima gezond kunt leven als vegetariër en/of veganist ook als je aan KT training doet, maar argumenten als melk is niet gemaakt voor mensen vind ik altijd zo onzinnig, dan moet je heel eerlijk zijn en alleen maar rauw onbewerkt voedsel eten.
Wat vinden jullie van veganisme? Opzich kan ik me er wel iets bij voorstellen als je kijkt hoe vlees en melk enz gemaakt wordt. Vlees wordt volgepompt met antibiotica die wij weer binnenkrijgen en koeienmelk is toch voor kalveren en niet voor mensen?
.....Niet aan gedacht inderdaad. Vlees is wel zo verdomd lekker, maar wat vindt je van de zin :Vlees wordt idd volgepompt met antibiotica, maar als je de redenering doortrekt dan kan je ook geen groenten eten want worden volgespoten met vanalles en nog wat. En koeienmelk voor kalveren, je moet de kalveren meeopeten he![]()
Klopt wel, dat was echt een domme redenEr zijn letterlijk theorieën dat wij europeanen omdat wij wel melk kunnen drinken zo snel ontwikkeld zijn.
"Melk is voor kalfjes niet voor mensen"
Vindt ik maar een raar argument.
Ik vindt alleen de broeikaseffecten een goede reden om geen vlees te eten
.Daar heb je gelijk in. Dan moet je alleen maar rauw eten. Je hebt gelijk vegan is niet slim.Ik denk dat je prima gezond kunt leven als vegetariër en/of veganist ook als je aan KT training doet, maar argumenten als melk is niet gemaakt voor mensen vind ik altijd zo onzinnig, dan moet je heel eerlijk zijn en alleen maar rauw onbewerkt voedsel eten.

Ik dacht vanmiddag net hetzelfdeWat is @Carrotpower toch heerlijk beïnvloedbaar. Het zal wel aan de leeftijd liggen zullen we maar zeggen..![]()
In n uurtje van vegan for life naar meatloverIk dacht vanmiddag net hetzelfdeIn n uurtje van vegan for life naar meatlover