Fitness Seller

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Hoe krijg jij dat ooit binnen :eek:. Dat is mega veel haha. Ik ga wel kijken of ik het nog meer kan aanvullen met melk. Maar dan wordt het wel echt 800ml-1l dat ik naar binnen moet werken (nu is mijn shake 600ml).

Ik gebruik zeker myfitnesspal. Zal ik anders eens een screenshot maken van wat ik eet + macro's?

Vinden jullie het leuk als ik dit dagelijks post via screenshots of alles intyp wat ik eet, of het helemaal niet doe. Ik wil het zo leuk mogelijk voor jullie maken dus kritiek/tips zijn van harte welkom! :)
Af en toe een update van je voeding vind ik best interessant, dagelijks is miisschien iets too much maar dat mag jij zelf weten ;)

En hoe ik het weg krijg? Met een lepel en heel veel discipline :D (ik eet na mijn werk regelmatig 2000+ maaltijden dus ik ben aardig wat gewend )

Als het een liter is is dat toch prima? Kun je het door de dag heen een beetje wegdrinken als je het niet direct wegkrijgt

• Topic Starter Topic Starter
Hier zijn de macro's + alles wat ik vandaag heb gegeten. Ik heb alles in ontbijt gepleurd zodat de screenshots niet teveel werden.

IMG_2362.PNG

IMG_2363.PNG

IMG_2364.PNG

IMG_2365.PNG

Af en toe een update van je voeding vind ik best interessant, dagelijks is miisschien iets too much maar dat mag jij zelf weten ;)

En hoe ik het weg krijg? Met een lepel en heel veel discipline :D (ik eet na mijn werk regelmatig 2000+ maaltijden dus ik ben aardig wat gewend )

Als het een liter is is dat toch prima? Kun je het door de dag heen een beetje wegdrinken als je het niet direct wegkrijgt

Ja oke, als het teveel is dan post ik het wel af en toe.

Ik kan het helaas niet meenemen omdat het dan keihard en bruin wordt (door banaan en honing denk ik?)

You are welcome :).

Wat kan ik eten ter vervanging van mijn havermoutshake? Ik kan het echt niet meer eten, ik moet bijna kotsen ervan.

.

Ik neem elke ochtend dit en gooi het in de blender: banaan, zomerfruit (ah vriesvak: frambozen, bessen, aardbeien), advocado, scoop whey, scheut brinta met rozijnen, halfvolle melk. Beetje dik, maar prima te doen!

Vanmorgen even wegen :

59,5kg!

Dat terwijl ik deze week 2 dagen 2500-3000kcal at en de andere dagen 3500kcal. Ik snap nou niet meer hoeveel ik moet eten :rolleyes:

Gewoon zoveel je kan!!!! ;) ik heb nog nooit mijn kcals uitgerekend...gaat prima!

Als je meer eten lastog vindt kan het ook wel helpen om je vetten flink te verhogen, dat is vaak makkelijker weg te krijgen

Ik neem elke ochtend dit en gooi het in de blender: banaan, zomerfruit (ah vriesvak: frambozen, bessen, aardbeien), advocado, scoop whey, scheut brinta met rozijnen, halfvolle melk. Beetje dik, maar prima te doen!

Gewoon zoveel je kan!!!! ;) ik heb nog nooit mijn kcals uitgerekend...gaat prima!

Brinta kan denk ik wel! dat is wat fijner dan havermout. Ik ga dat wel proberen. Thanks voor de tip :thumb:

Als je meer eten lastog vindt kan het ook wel helpen om je vetten flink te verhogen, dat is vaak makkelijker weg te krijgen

Ik vindt eten niet lastig, alleen de shake :rolleyes:.

Als je die shake zo lastig vindt eet je toch gewoon wat anders! Het is niet zo dat die shake magisch is qua voedingswaarde oid :P

Vandaag lekker weer gebeukt in de sportschool

(5x5)

Squat 75kg PR : super goed. Na een gouden tip van iemand en niet forceren van mijn onderrug voelde 75kg heel licht (de tip was omhoog kijken als je omhoog gaat, ik keek naar beneden. Ik ging meteen een stuk rechter en het gewicht voelde zo veel lichter :))

Overhead Press 27,5kg PR : super goed. Dit voelde echt licht. Terwijl ik 2 weken geleden niet eens 1 setje goed af kon maken.

Deadlift 100kg PR en FAIL : niet zo goed. Ik had maar 3 herhalingen (vandaar de PR, voorheen was dat 1 herhaling) waardoor ik de set niet kon afronden (vandaar de FAIL).
Echt jammer, want ik weet zeker dat ik het 5x kon. Maar misschien kwam het omdat ik het na de squats deed, maar het kan ook komen vanwege de alternate grip. Ik ga best scheef als ik zo deadlift. Iemand tips?

Lekkere PR's vandaag :D. Het is echt lekker als je steeds hoger in gewicht gaat.

Gefeliciteerd met de squat PR bro.
Waarom pak je de deadlift niet gewoon double overhand? :) Dat moet prima kunnen!

Vandaag lekker weer gebeukt in de sportschool

(5x5)

Squat 75kg PR : super goed. Na een gouden tip van iemand en niet forceren van mijn onderrug voelde 75kg heel licht (de tip was omhoog kijken als je omhoog gaat, ik keek naar beneden. Ik ging meteen een stuk rechter en het gewicht voelde zo veel lichter :))

Overhead Press 27,5kg PR : super goed. Dit voelde echt licht. Terwijl ik 2 weken geleden niet eens 1 setje goed af kon maken.

Deadlift 100kg PR en FAIL : niet zo goed. Ik had maar 3 herhalingen (vandaar de PR, voorheen was dat 1 herhaling) waardoor ik de set niet kon afronden (vandaar de FAIL).
Echt jammer, want ik weet zeker dat ik het 5x kon. Maar misschien kwam het omdat ik het na de squats deed, maar het kan ook komen vanwege de alternate grip. Ik ga best scheef als ik zo deadlift. Iemand tips?

Lekkere PR's vandaag :D. Het is echt lekker als je steeds hoger in gewicht gaat.
je kunt een paar dingen doen *ik ga er ff van uit dat je mixed grip pakt omdat dubbel overhands te zwaar is):
-draai je mixed grip om (hielp bij mijn gymbuddy)
-train je grip
-koop straps

Ik zou het in die volgorde proberen :P

En geveli met de PRs ;)

Gefeliciteerd met de squat PR bro.
Waarom pak je de deadlift niet gewoon double overhand? :) Dat moet prima kunnen!

Zou ik graag willen maar dan glijdt de stang weg. Double overhand ben ik wel het sterkst!

je kunt een paar dingen doen *ik ga er ff van uit dat je mixed grip pakt omdat dubbel overhands te zwaar is):
-draai je mixed grip om (hielp bij mijn gymbuddy)
-train je grip
-koop straps

Ik zou het in die volgorde proberen :P

En geveli met de PRs ;)

Ja ik pak hem inderdaad mixed. Ik ga het wel een keer omdraaien. Als dat ook nog beetje kut voelt, ga ik straps kopen. Ik wil geen schuine schouders krijgen (had alan thrall ook, zijn ene schouder was hoger dan zijn andere door mixed grip deadlift. Toen ging hij thumb grip doen (dus de duim dient als een soort wrap), waardoor hij weer rechte schouders kreeg).

Bedankt voor de reacties :)

Waardoor glijdt de bar weg, gezien je aangeeft sterk te zijn in die positie?

Waardoor glijdt de bar weg, gezien je aangeeft sterk te zijn in die positie?

Hij glijdt uit mijn vingers. Ik denk dat mijn vingers niet sterk genoeg zijn. Het voelt wel een stuk lichter als ik het overhand doe. Ik denk dat wrist wraps de oplossing zijn. Gebruik jij/jullie die ook? (In je filmpjes niet)

Hij glijdt uit mijn vingers. Ik denk dat mijn vingers niet sterk genoeg zijn. Het voelt wel een stuk lichter als ik het overhand doe. Ik denk dat wrist traps de oplossing zijn. Gebruik jij/jullie die ook? (In je filmpjes niet)

Oke. Duidelijk. Blijven oefenen zoals @cnh al aangaf hierboven! Veel deadliften en pull/chin ups doen in ieder geval.

Hij glijdt uit mijn vingers. Ik denk dat mijn vingers niet sterk genoeg zijn. Het voelt wel een stuk lichter als ik het overhand doe. Ik denk dat wrist wraps de oplossing zijn. Gebruik jij/jullie die ook? (In je filmpjes niet)
Ik gebruik ze niet, vanaf 140 kilo ga ik wel over op mixed grip, daaronder lukt het goed met overhands
Ik zou wat statische grip oefeningen doen, ik ga zelf af en toe gewoon aan een hand hangen en dat dan zo lang mogelijk volhouden. En verder gewoon veel blijven deadliften :P

Ik ga wel weer pull ups en dips toevoegen. Misschien help dat.

Waarom moet ik geen abs en kuiten trainen? Willen jullie geen grote kuiten en mooie packs?

Abs gebruik je meer dan genoeg bij zware squats/deadlifts/overhead press (en ik boks er ook nog naast, daar train je ze ook flink), maar wat extra mag best als je wilt, verwacht er alleen geen wonderen van. Grote kuiten vind ik persoonlijk niet erg esthetisch, en ze groeien maar heel moeilijk dus niet de moeite waard.

Ik zou pull ups en dips dan afwisselen per training, na deadliften doe je dips, na bench doe je pull ups. Dan verdeel je de last een beetje en pak je je borst op deadlift dag ook nog wat

Terug
Naar boven