cnh
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.305
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 86kg
Af en toe een update van je voeding vind ik best interessant, dagelijks is miisschien iets too much maar dat mag jij zelf wetenHoe krijg jij dat ooit binnen. Dat is mega veel haha. Ik ga wel kijken of ik het nog meer kan aanvullen met melk. Maar dan wordt het wel echt 800ml-1l dat ik naar binnen moet werken (nu is mijn shake 600ml).
Ik gebruik zeker myfitnesspal. Zal ik anders eens een screenshot maken van wat ik eet + macro's?
Vinden jullie het leuk als ik dit dagelijks post via screenshots of alles intyp wat ik eet, of het helemaal niet doe. Ik wil het zo leuk mogelijk voor jullie maken dus kritiek/tips zijn van harte welkom!![]()

En hoe ik het weg krijg? Met een lepel en heel veel discipline
(ik eet na mijn werk regelmatig 2000+ maaltijden dus ik ben aardig wat gewend )Als het een liter is is dat toch prima? Kun je het door de dag heen een beetje wegdrinken als je het niet direct wegkrijgt

. Dat is mega veel haha. Ik ga wel kijken of ik het nog meer kan aanvullen met melk. Maar dan wordt het wel echt 800ml-1l dat ik naar binnen moet werken (nu is mijn shake 600ml).