Fitness Seller

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

• Topic Starter Topic Starter
Je onderrug zal inderdaad automatisch EEN BEETJE gaan archen als je je borst naar voren duwt, maar je bovenrug, core en glutes aanspannen zal dit grotendeels voorkomen. Waarschijnlijk duw je nu excessief je borst naar voren (de term "making a big chest" vind ik dan ook beter) en pinch je je schouderbladen tegelijkertijd, terwijl je ook nog eens bewust een behoorlijke arch maakt. Als je het aandurft kan je een filmpje plaatsen, dan kunnen we beter zien wat er precies gebeurd tijdens je setup en de squat zelf.

Dat is precies wat ik doe!

Ik vraag wel aan mijn trainingsmaat of die het wil filmen

Hoe kan iemand als David laid zo sterk zijn, terwijl hij best dun is. Ook zijn physique is sick. En dat in 2 jaar tijd.

IMG_1544.PNG

Kracht is niet alleen een functie van spiermassa. Goede techniek en adaptie van je zenuwstelsel en bindweefsels kunnen allemaal een hoop verschil maken :)

Ik vind hem overigens niet dun hoor :P dik fysiek voor een natty (tenminste, ik neem aan dat hij natty is?)

Kracht is niet alleen een functie van spiermassa. Goede techniek en adaptie van je zenuwstelsel en bindweefsels kunnen allemaal een hoop verschil maken :)

Ik vind hem overigens niet dun hoor :P dik fysiek voor een natty (tenminste, ik neem aan dat hij natty is?)

Ja volgens mij wel natty, hij is zeker geen Simeon panda of die andere fake natty's.

Wat kan ik eten ter vervanging van mijn havermoutshake? Ik kan het echt niet meer eten, ik moet bijna kotsen ervan.

Alleen is het wel mijn grootste maaltijd van de dag :
900kcal
120g havermout, 400ml melk, 1 banaan, 2 eetlepels honing.

Ja volgens mij wel natty, hij is zeker geen Simeon panda of die andere fake natty's.

Wat kan ik eten ter vervanging van mijn havermoutshake? Ik kan het echt niet meer eten, ik moet bijna kotsen ervan.

Alleen is het wel mijn grootste maaltijd van de dag :
900kcal
120g havermout, 400ml melk, 1 banaan, 2 eetlepels honing.
In de blender en drinken? Dat werkt bij mij iig :D of een pak chocolademelk + iets kleins eten

Waarom niet chocomel EN havermout? :o

Chocomelk is wel goed. Maar moet echt een recept of iets voor havermout vinden, want ik wordt echt misselijk van die shakes.

Ik snap dat jullie vinden van gewoon eten die hap, maar de shake is zo dik dat je over je nek gaat als je het probeer te "atten" zeg maar :barf:

Chocomelk is wel goed. Maar moet echt een recept of iets voor havermout vinden, want ik wordt echt misselijk van die shakes.

Ik snap dat jullie vinden van gewoon eten die hap, maar de shake is zo dik dat je over je nek gaat als je het probeer te "atten" zeg maar :barf:

Dan moet ik eerst even weten wat precies het probleem is. De smaak of de textuur?
Daarnaast is het ook wel handig om te eten of je het per se moet drinken, of ook kan eten.

Wordt het bij jou in de shake echt beetje dik of is het nog wel vloeibaar? Chocomelk kan opzich ook
Als ik de havermout in een blender gooi is het echt goed vloeibaar :)

Het is helaas gewoon een kwestie van gewenning, ik moest ook langzaam opbouwen.

Dan moet ik eerst even weten wat precies het probleem is. De smaak of de textuur?
Daarnaast is het ook wel handig om te eten of je het per se moet drinken, of ook kan eten.

Het is best lekker maar het ligt denk ik aan de structuur. Ik eet dit nu al 6 maand elke dag en wanneer het nou vloeibaar of dik is, ik wordt er echt misselijk van. Ik hoef het niet per se te drinken, maar het zijn makkelijke 900kcal.

Als ik de havermout in een blender gooi is het echt goed vloeibaar :)

Het is helaas gewoon een kwestie van gewenning, ik moest ook langzaam opbouwen.

Ik eet dit bijna altijd. Dus daar ligt het niet aan :(

Het is best lekker maar het ligt denk ik aan de structuur. Ik eet dit nu al 6 maand elke dag en wanneer het nou vloeibaar of dik is, ik wordt er echt misselijk van. Ik hoef het niet per se te drinken, maar het zijn makkelijke 900kcal.

Ik eet dit bijna altijd. Dus daar ligt het niet aan :(
Dat mosselijk worden had ik een tijd terug ook, en toen ben ik maar gewoon alles zo snel mogelijk naar binnen gaan gieten :( nu wil het opeens weer prima
Misschien even tijdelijk variëren in je eten, of alles over wat meer porties verdelen? Gezien je gewicht ben je waarschijnlijk gewoon geen erg makkelijke eter, voor mensen als jij, bas en ik is het af en toe gewoon echt forcefeeden :(

Simpelweg varieren met ingredienten. Gooi er eens wat rozijnen doorheen bijv.

Dat mosselijk worden had ik een tijd terug ook, en toen ben ik maar gewoon alles zo snel mogelijk naar binnen gaan gieten :( nu wil het opeens weer prima
Misschien even tijdelijk variëren in je eten, of alles over wat meer porties verdelen? Gezien je gewicht ben je waarschijnlijk gewoon geen erg makkelijke eter, voor mensen als jij, bas en ik is het af en toe gewoon echt forcefeeden :(

Hmm misschien heb je gelijk :(. Hoe dom dit ook klinkt maar nu ik zoveel moet eten ben ik best jaloers op mensen die snel dik worden. Die kunnen zo makkelijk gaan groeien en plateaus doorbreken.

Ik heb wat meal preps op youtube gekeken. Misschien dat ik dat probeer, want via je ifym (zo heet dat toch?) heb ik niet echt een duidelijk overzicht.

Simpelweg varieren met ingredienten. Gooi er eens wat rozijnen doorheen bijv.

Misschien dat ik er teveel havermout door heen gooi (120g havermout met 400ml melk).

Hoeveel gram havermout en milliliter melk doe jij/jullie dan?

Houd je momenteel je voeding bij in MyFitnessPal? Dat is naar mijn mening sowieso essentieel bij het bepalen van je maaltijden.

Hmm misschien heb je gelijk :(. Hoe dom dit ook klinkt maar nu ik zoveel moet eten ben ik best jaloers op mensen die snel dik worden. Die kunnen zo makkelijk gaan groeien en plateaus doorbreken.

Ik heb wat meal preps op youtube gekeken. Misschien dat ik dat probeer, want via je ifym (zo heet dat toch?) heb ik niet echt een duidelijk overzicht.
Die jaloezie ken ik ook, maar in de cut is het juist weer chill :D
Misschien is mealprep voor jou idd wel fijn, probereer het uit zou ik zeggen. Bas heeft ook wel inspirerende bulkmaaltijden in zijn log trouwens :P

Misschien dat ik er teveel havermout door heen gooi (120g havermout met 400ml melk).

150 gram om 300 ml, maar ik wil ook dat het een papje wordt (laat het daarvoor een nachtje in de koelkast staan), voor drinken zou ik gewoon aanvullen met water tot het goed dun is

Ik drink geen havermout shakes. Ik eet al mijn maaltijden en drink louter chocomel.
Om je havermout aan te zoeten zou ik je aanraden (gedroogd) fruit en honing te gebruiken. Extra koolhydraten en het wordt ook nog eens stukken lekkerder.
Verder zou ik je aanraden pindakaas te eten. DIt kan je daadwerkelijk overal aan toevoegen.

150 gram om 300 ml, maar ik wil ook dat het een papje wordt (laat het daarvoor een nachtje in de koelkast staan), voor drinken zou ik gewoon aanvullen met water tot het goed dun is

Hoe krijg jij dat ooit binnen :eek:. Dat is mega veel haha. Ik ga wel kijken of ik het nog meer kan aanvullen met melk. Maar dan wordt het wel echt 800ml-1l dat ik naar binnen moet werken (nu is mijn shake 600ml).

Ik drink geen havermout shakes. Ik eet al mijn maaltijden en drink louter chocomel.
Om je havermout aan te zoeten zou ik je aanraden (gedroogd) fruit en honing te gebruiken. Extra koolhydraten en het wordt ook nog eens stukken lekkerder.
Verder zou ik je aanraden pindakaas te eten. DIt kan je daadwerkelijk overal aan toevoegen.

Ik gebruik zeker myfitnesspal. Zal ik anders eens een screenshot maken van wat ik eet + macro's?

Vinden jullie het leuk als ik dit dagelijks post via screenshots of alles intyp wat ik eet, of het helemaal niet doe. Ik wil het zo leuk mogelijk voor jullie maken dus kritiek/tips zijn van harte welkom! :)

Terug
Naar boven