Carrotpower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 632
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
@Steks maar hoe vaak moet ik dan blijven verminderen? Ik wil ook eens een keer boven de 110kg komen want ik zit hier al maanden op vast. Ik heb vandaag 3x 80kg gedaan en m'n rug was recht, 3x 90kg en m'n rug was recht, maar bij de 100kg kromt m'n rug enorm. Mijn rug is recht totdat ik mijn schenen tegen de bar moet doen zoals iedereen aanraadt. Dan ga ik krom, de enige manier dat mijn rug recht is, is wanneer ik mijn borst enorm erg naar voren druk, maar hier verspil ik vet veel energie mee om alleen maar een goede setup te hebben. Meestal ben ik na 1 rep al helemaal kapot.
Ik vindt deadlift de leukste oefening, maar hij blijft me maar tegenwerken.
@Mentat ik ga nu niet mijn schema veranderen. Ik heb met een zeer belangrijk persoon gehad over hoeveel calorien ik binnen moet krijgen en dat is strikt elke dag 3500kcal.
En ja ik stiffed leg deadlift altijd
. Ik stuur je wel een filmpje hoe ik deadlift.
En ik wil graag omhoog omdat ik al maanden op dit gewicht vast zit.
En ik ben ook wel blij met wat ik kan, maar er valt nog zoveel meer uit te halen. Ik wil geen genoegen nemen met dit, ik wil me elke training pushen.
@cnh En wat moet ik dan voor benen doen die dag? Lichtere squats 5x5 of 3x10 zoals mentat zei?
@droopyy mijn zwakke punt is dat ik enorm veel met mijn rug Pull en bijna geen push van mijn benen is. Mijn rug wordt ook krom als ik het pak.
@neet61 bedankt neet
. Ik denk dat dat tabelletje meer voor het algemeen is en niet aanslaat op de individu? Want ik vindt sumo fijner, maar dat komt puur omdat de rom veel kleiner is dan conventional
.
@cnh @droopyy maar wendler is toch meer voor wekelijkse progressie en voor de intermediate lifter?
Ik vindt deadlift de leukste oefening, maar hij blijft me maar tegenwerken.
@Mentat ik ga nu niet mijn schema veranderen. Ik heb met een zeer belangrijk persoon gehad over hoeveel calorien ik binnen moet krijgen en dat is strikt elke dag 3500kcal.
En ja ik stiffed leg deadlift altijd
. Ik stuur je wel een filmpje hoe ik deadlift. En ik wil graag omhoog omdat ik al maanden op dit gewicht vast zit.
En ik ben ook wel blij met wat ik kan, maar er valt nog zoveel meer uit te halen. Ik wil geen genoegen nemen met dit, ik wil me elke training pushen.
@cnh En wat moet ik dan voor benen doen die dag? Lichtere squats 5x5 of 3x10 zoals mentat zei?
@droopyy mijn zwakke punt is dat ik enorm veel met mijn rug Pull en bijna geen push van mijn benen is. Mijn rug wordt ook krom als ik het pak.
@neet61 bedankt neet
. Ik denk dat dat tabelletje meer voor het algemeen is en niet aanslaat op de individu? Want ik vindt sumo fijner, maar dat komt puur omdat de rom veel kleiner is dan conventional
.@cnh @droopyy maar wendler is toch meer voor wekelijkse progressie en voor de intermediate lifter?

.
)