Thanks, alan thrall had hier ook een filmpje over "voor dat je met deadlift begint, doe eerst de SL DL" ik ze volgende keer proberen, met 80kg is wel goed toch?
Ik ben erg beïnvloedbaar zoals jullie al wisten
Ik snap je wel mentat, en ik ga ook de SL DL proberen als assistance oefening, maar wat ook helpt is de intensiteit en hoeveelheid deadlifts verhogen, maar dit gaat beetje moeilijk omdat het niet in mijn schema dan past.
Je faalt pas als je opgeeft en niet alles eruithaalt. Als je 100kg net niet haalt bijvoorbeeld omdat het te zwaar is, moet je de volgende keer gewoon alles eruithalen om het toch te halen, hoe dan ook. In powerlifting/bodybuilding bestaat er gaan falen. Zolang je elke training alles eruithaalt en nooit skipped en voeding goed is, dan ben je op de goede weg

.
Dit

.
Ik snap je, maar als je geen 5x5 haalt dan ga je de volgende training nog een keer 5x5 setjes proberen met het zelfde gewicht. Als je het 3 trainingen achter elkaar niet haalt, dan moet je deloaden.
1. Vaak kan je meer dan je denkt. Maar als je vorm er onder lijdt moet je zeker overwegen om te verlagen. Als je je vorm zo goed mogelijk houdt en ook nog die extra reps eruit perst, dan leer je imo juist beter vorm te behouden als je het gewicht blijft verhogen.
2. Had ik in het begin ook. Ik dacht ook van, fck dit ik krijg geen progressie meer laat ik mijn schema maar omgooien en een Bro split doen. Maar juist dan moet je door blijven gaan met het schema en proberen alles eruit te halen.