Carrotpower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 632
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Die shakes maak ik dus al. En de reden dat ik clean eet, is omdat ik me daar beter bij voel en mijn acne zowat weg is. Ik weet niet of clean eten en veel water drinken verband heeft met acne, maar het werkt wel.Waarom perse clean eten als je 59kg weegt, ik heb ook een tijd in een keuken gewerkt en patat e.d. mocht je daar zo goed als onbeperkt eten. Maar als je dat niet wilt kan je denken aan shakes op basis van bijvoorbeeld havermout.
Toen ik dirty at, voelde ik me vaak moe en kut en acne enz. Nu heb ik daar geen last van.
Hehe

Totdat je moet kotsen
. Is al paar keer bijna gebeurd
.We hebben ook wel gezonde dingen zoals vis kip en rijst enz, maar daar mogen wij niks van hebben. Het is best een luxe restaurant, dus ik denk vandaar.Ik zou ook zeggen, dan maar wat minder clean als je werkt, maar gewoon snaaien in die keuken![]()
Thanks Marina! Dit helpt echt!Je zou ook de maaltijd van 200 gr pasta met saus om 15:30 kunnen nemen zodat je die shake over de avond weg kan drinken.
Waarom in hemelsnaam 500 gram aardappelen combineren met 200 gram rijst?
500 gram aardappelen is 400 kcal... kan je toch beter 125 gram rijst voor erbij nemen. Vult minder ook.
Je kan ook door die volle yoghurt 125 gr havermout gooien in plaats van die aardappelen.
Neem bij je rijst een paar lepels satehsaus. Makkelijke kcal en prima vetten ook.
Tijdens je werk een zakje pinda's in je zak. Onsje pinda's heb je zo weg.
Gooi bij je ontbijt er nog een hand zonnebloempitten oid door. Zijn ook goedkoop.
Ik weet niet in wat voor keuken je werkt... maar je zal daar ook vast wat mee kunnen eten ergens van.
Je hoeft echt niet alles zo clean te doen!
of voor het slapen gaan een flinke flexbowl maken ipv die 4 boterhammen.
300 gr griekse yoghurt + 100 gr creusli + hand noten en je zit zo al aan een 1000 kcal en evengoed nog redelijk clean
Denk gewoon ook eens na wat je makkelijk weg vind eten. Een reep pure chocolade op zijn tijd kan ook echt geen kwaad in jouw geval (ons geval... ik doe dat ook)
De pinda's zijn zoiezo een goed idee. Pinda's eet ik heel makkelijk weg.
Wacht voordat ik verder ga zijn mijn macro's 610g khdrt,
100g eiwit
70g vet
Dus 70/18/12
Ik kan denk ik mijn vetten en eiwitten best goed verhogen door die pasta te vervangen door 50gram pinda's (350kcal) en nog iets van 350kcal. Als ik dan Griekse yoghurt bijvoorbeeld erbij gooi dan haal ik het wel toch?
Hmm wat vindt je een goed idee om bij de rijst te doen? Want nu heb ik alleen satesaus en 125g rijst
.Maar de reden dat ik niet patat ga eten, is omdat ik dan elke dag een bak patat eet. Dat kan toch nooit goed voor je zijn?Ik zou zoals hier boven gezegd minder clean proberen te eten als je werkt, ik hap zelf na het werk altijd nog een broodje shoarma oid weg, zo kom ik tenminste aan mijn calorieën. Zeker in de keuken moet wat patat of andere caloriebommen niet moeilijk te krijgen zijn toch?

.

)

EINDELLLIJJJKKK 

!