XXL Nutrition

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Volgens mij bevat whey practisch geen lactose toch? (Kan het fout hebben) Is dat dan geen optie voor eiwitten, het is per gram eiwit namelijk de allergoedkoopste bron die er is en van goede kwaliteit.
Niet helemaal. Er zijn verschillende kwaliteiten. Ze kunnen nog lactose uit de whey wassen/filtreren. Dus het loont de moeite om te zoeken naar een wei soort met laag lactose/suiker gehalte. Dan is het nog steeds goedkoop voor de beste kwaliteits bron van eiwit.

Anders kan je best wat eieren in je schema toevoegen. Best wat kcal, essentiële aminozuren en gekookt makkelijk mee te nemen
Eieren zijn ook prima!

• Like
Waarderingen: cnh
Hahahah wtf:roflol:
Dit kan toch niet serieus waar zijn?

Bijlagen

• Screenshot_20171013-152404.png
    Screenshot_20171013-152404.png
    113,7 KB · Weergaven: 139
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.324
Kevin oak (wereldrecord deadlifter) heeft net als mij moeite met zijn setup. Ik heb hier een filmpje en ik heb ook precies daar last van met het deadliften :

Van 18:00 tot 19:00 zie je zijn vorm en zo is mijn vorm ook. Ik denk niet dat het aan hamstring mobility ligt (althans dat denk ik) (ik kan makkelijk mijn been 1,50m omhoog zwaaien enz).

@marina1975 ik heb nu een nieuwe voedingsschema met 3700kcal en 120g eiwitten. Ik heb gewoon alles hetzelfde gehouden en pasta erbij gegooid :). Ben nu wel compleet vegan (soya enz en geen melkproducten).

@Basma :(

@neet61 van weightgainer ga ik al helemaal bad :D.

@roei- en fietsfanaat die haal ik uit supplementen zoals vit B12 en vit D.

@cnh Thanks :).

Kevin Oak heeft geen wereldrecord deadlift, hij heeft/had het totaal wereldrecord.

ik heb het filmpje niet gezien dus daar kan ik geen oordeel over geven

Je gaat geen essentiële aminozuren uit vitamineD en B12 halen...

Correct me if i'm wrong
Weet er zelf weinig v. af maar vgm moet je als veganist zoveel mogelijk je eiwit bronnen combineren om toch alle aminozuren binnen te krijgen.
Zou je hierover maar eens goed gaan inlezen als je 100% veganistisch gaat

Correct me if i'm wrong
Weet er zelf weinig v. af maar vgm moet je als veganist zoveel mogelijk je eiwit bronnen combineren om toch alle aminozuren binnen te krijgen.
Helemaal correct, maar die vitamines waren voor zijn vitaminetekort als ik het goed begreep :)

Merk je verschil qua energie/prestaties en vertering nu je veganistisch eet? Daarnaast ben ik ook wel benieuwd of je verschil merkt aan je huid.

• #1.330

Correct me if i'm wrong
Ik neem vit D en vit B12 eiwitten. Ik krijg 120g eiwit met m'n voeding binnen. Geen idee of ik de juiste eiwitten binnen krijg ???

Leuk artikel wel ;)

Helemaal correct, maar die vitamines waren voor zijn vitaminetekort als ik het goed begreep :)
Klopt :)

Merk je verschil qua energie/prestaties en vertering nu je veganistisch eet? Daarnaast ben ik ook wel benieuwd of je verschil merkt aan je huid.
Ja ik heb zeker verschil gemerkt. M'n huid glimde meer en ik had bijna geen acne meer. Ik voelde me veel fitter ook. Qua training is het hetzelfde.

Alleen denk ik niet dat ik dit vegan zijn kan. Ik heb het 1,5 week volgehouden en toen werd ik ziek en nu ben ik weer waar ik een jaar geleden ook was 59kg. Ik wordt er zo ziek van dat ik geen discipline heb. Het probleem is werk waar ik van 17:00-24:00 ben en niks mag eten. Ook wordt ik moe van elke dag witte rijst met bonen en macaroni met alleen pastasaus.

De enigste keer dat ik bulkte en 65kg werd was dat ik 1L melk dronk en me volpropte met junkfood en suikers.

Hoe kan ik een schop onder me kont geven en blijven eten :(. Ik ben dan 1 week goed bezig en ik doe echt m'n best voor 3700kcal en dan verneuk ik het 1 dag door ziek zijn of school/werk en dan ben ik weer bij het begin.

Ik weet dat ik veel potentie heb omdat er vaak mensen naar me toe komen en zeggen dat ik sterk ben voor mijn postuur. Ik krijg altijd complimenten en dat is echt motiverend. Ik wil dit zo graag naar een ander niveau brengen en dat kan alleen als ik meer eet. Maar hoe? (Zo ziet mijn dag eruit als ik geen werk heb 9:00-16:00 school, 19:00-21:00 sport.
Werkdagen 9:00-16:00 school, 17/18:00-22/24:00 werk).

:( :( :(

Ik neem vit D en vit B12 eiwitten. Ik krijg 120g eiwit met m'n voeding binnen. Geen idee of ik de juiste eiwitten binnen krijg ???

Leuk artikel wel ;)

Klopt :)

Ja ik heb zeker verschil gemerkt. M'n huid glimde meer en ik had bijna geen acne meer. Ik voelde me veel fitter ook. Qua training is het hetzelfde.

Alleen denk ik niet dat ik dit vegan zijn kan. Ik heb het 1,5 week volgehouden en toen werd ik ziek en nu ben ik weer waar ik een jaar geleden ook was 59kg. Ik wordt er zo ziek van dat ik geen discipline heb. Het probleem is werk waar ik van 17:00-24:00 ben en niks mag eten. Ook wordt ik moe van elke dag witte rijst met bonen en macaroni met alleen pastasaus.

De enigste keer dat ik bulkte en 65kg werd was dat ik 1L melk dronk en me volpropte met junkfood en suikers.

Hoe kan ik een schop onder me kont geven en blijven eten :(. Ik ben dan 1 week goed bezig en ik doe echt m'n best voor 3700kcal en dan verneuk ik het 1 dag door ziek zijn of school/werk en dan ben ik weer bij het begin.

:( :( :(
Nog steeds op 60kg maar je wordt toch veel sterker ???. Ik zit ondertussen op 72kg en ik ben ongeveer gelijk met jou begonnen dacht ik. Volproppen met suikers is sowieso geen goed idee, junkfood tot daar aan toe. Is toch wel heel raar dat je niet bijkomt bro.

Waarom mag je op je werk tussen 17:00 en 24:00 niets eten?

Waarom mag je op je werk tussen 17:00 en 24:00 niets eten?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar....

Mag je wel drinken? Dan zouden shakes (heb je ook vegan.. zie je PM) een optie kunnen zijn. Kan je in ieder geval in die tijd nog wel wat wegkrijgen.
Of gewoon een zakje pinda's nootjes in je zak doen? Af en toe even een paar in je mond stoppen en klaar.

Ontbijtje van 1000 kcal, lunch van 1000 kcal, shake tussendoor van pakweg 700 kcal en dan na je werk een diner van 1000 kcal.
What's the problem?

• #1.335
Ik moest net bijna overgeven en viel ook bijna flauw bij het squatten.

Ik had iets van 1000kcal en veel water net voor de training gegeten en kon helemaal niet bracen. Ook deed ik mijn belt wat strakker (ik heb er gaatjes in geboord).

Doordat de belt strak is (ik kon eerst makkelijk een hand tussen de belt en mijn buik doen, nu is die strak door de gaatjes). kan ik mijn diepte bijna niet halen en wordt ik voorover geduwd. Ik kan bijna geen normale squats doen door de belt.

Wat doe ik verkeerd :(.

Waarom doe je je riem dan in eens zoveel strakker?

Riem losser doen bro.

Omdat ik mijn hand tussen mijn riem en buik kon doen. Dat is toch te los dacht ik?

echt? Maar ik dacht dat het juist strak moest
Als je je buik aanspant dan moet die riem gewoon strak om je buik zitten. Hoe je het nu beschrijft klinkt alsof die té strak om je buik zit.

Ik ken het namelijk zelf ook, had er in het begin ook last van. Dacht hoe strakker hoe beter, maar dat is dus niet zo.

Idd gewoon losser doen, ik kanheb als ik niet aanspan er nog net een hand tussen wurmen

Terug
Naar boven