ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Veiligheidssokken? 😌Vast nergens voor nodig. Maar als je dat fijner vindt, houd je toch gewoon je sokken aan?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veiligheidssokken? 😌Vast nergens voor nodig. Maar als je dat fijner vindt, houd je toch gewoon je sokken aan?![]()
Ik snap waar je bang voor bent, maar dan zet je je voetjes toch iets minder ver weg? In mijn eerste jaren PL tilde ik ook sumo.. daar stond ik ook altijd net niet te breed omdat ik bang was dat de stack platen op mijn tenen zouden vallen..Vrees om mijn voeten te pletten!!! Jullie pesten mij.![]()
Het is ook geen heel reëele angst, haha.Ik snap waar je bang voor bent, maar dan zet je je voetjes toch iets minder ver weg? In mijn eerste jaren PL tilde ik ook sumo.. daar stond ik ook altijd net niet te breed omdat ik bang was dat de stack platen op mijn tenen zouden vallen..

Kreeg 210 als 1e beurt niet van de grond op de wedstrijd dus even uitvogelen hoe ik dit moet winnen![]()
Winnen met een dude die easy 4x300 deed? 😅Kreeg 210 als 1e beurt niet van de grond op de wedstrijd dus even uitvogelen hoe ik dit moet winnen![]()
Cutten naar 64 kg
kom je 0,13 tekort of je moet het met een kerstmuts op doen

Het gaat ook om het klassement he. En niet alleen om de prijs.Volgende week laatste week. @LittleStrongGuy heeft toch al gewonnen maar we kunnen alsnog de troostprijs claimen!
Het gaat ook om het klassement he. En niet alleen om de prijs.

Mijne komt ook rond die tijd, maar bak er echt helemaal niks van :'). Misschien gezamenlijke laatste plaats bij de mannen?Al een paar dagen keelpijn
Zal tussen kerst en O&N worden. 8/9 uit 22/23 is nog niet echt heel veel dus hier valt wel wat te winnen als er zoveel niet meedoen(!)
Mijne komt ook rond die tijd, maar bak er echt helemaal niks van :'). Misschien gezamenlijke laatste plaats bij de mannen?
Blijf maar gewoon achter mij en m'n dikke bumper.Ik kan mij nog verschuilen achter het feit dat ik geen 3e hernia wil
Maar moet natuurlijk op zijn minst @Kathlinoo in de achteruitkijkspiegel kunnen krijgen, met die koplampen van haar.

90 kilo kreeg ik net één keer omhoog, misschien was 't wel gelukt als ik niet eerst m'n energie had verspild aan voorgaande setjes