AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD Challenge #2 (december)

Vrees om mijn voeten te pletten!!! Jullie pesten mij. :sad:
Ik snap waar je bang voor bent, maar dan zet je je voetjes toch iets minder ver weg? In mijn eerste jaren PL tilde ik ook sumo.. daar stond ik ook altijd net niet te breed omdat ik bang was dat de stack platen op mijn tenen zouden vallen..

Ik snap waar je bang voor bent, maar dan zet je je voetjes toch iets minder ver weg? In mijn eerste jaren PL tilde ik ook sumo.. daar stond ik ook altijd net niet te breed omdat ik bang was dat de stack platen op mijn tenen zouden vallen..
Het is ook geen heel reëele angst, haha.
Ik zal proberen wat smaller te staan.
Heb nu ook straps, dus kijken of ik daar wat mee kan.

Tot nu toe heb ik in ieder geval plezier aan deze challenges. Het is leuk om te zien hoe anderen de oefeningen doen en voor mezelf zorgt het voor motivatie om weer wat andere dingen te proberen. :)

Kreeg 210 als 1e beurt niet van de grond op de wedstrijd dus even uitvogelen hoe ik dit moet winnen :janken:

Winnen met een dude die easy 4x300 deed? 😅
Cutten naar 64 kg
1703062993812.png

Volgende week laatste week. @LittleStrongGuy heeft toch al gewonnen maar we kunnen alsnog de troostprijs claimen!

Al een paar dagen keelpijn :emo:
Zal tussen kerst en O&N worden. 8/9 uit 22/23 is nog niet echt heel veel dus hier valt wel wat te winnen als er zoveel niet meedoen(!)

Al een paar dagen keelpijn :emo:
Zal tussen kerst en O&N worden. 8/9 uit 22/23 is nog niet echt heel veel dus hier valt wel wat te winnen als er zoveel niet meedoen(!)
Mijne komt ook rond die tijd, maar bak er echt helemaal niks van :'). Misschien gezamenlijke laatste plaats bij de mannen?

• Heart
Waarderingen: Vonk
Mijne komt ook rond die tijd, maar bak er echt helemaal niks van :'). Misschien gezamenlijke laatste plaats bij de mannen?

Ik kan mij nog verschuilen achter het feit dat ik geen 3e hernia wil :lol:

Maar moet natuurlijk op zijn minst @Kathlinoo in de achteruitkijkspiegel kunnen krijgen, met die koplampen van haar.

Terug
Naar boven