Of plakhanden hebben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of plakhanden hebben.
Dat heeft iedereen die soja eet.
Een Soyband?Dat heeft iedereen die soja eet.
Ik hoorde trouwens laatst dat ze een bandje waren begonnen.

Je had em bijna
HookgripDus wat moet ik vasthouden aan de stang? Als ik mijn handen recht naar beneden doe dan houd ik het gladde gedeelte vast.
Maakt dit uit?
Magensium, hookgrip of straps :-)Dus wat moet ik vasthouden aan de stang? Als ik mijn handen recht naar beneden doe dan houd ik het gladde gedeelte vast.
Maakt dit uit?
The SoyaBoys
Nieuwe comp vorm gevonden?Bw 75.5kg
Score 128.59
Gewicht 180kg
Was het gewicht waar ik op doelde en naartoe wou werken eind deze maand. Voelde me vandaag wat yolo dus why not. Moet eerlijk toegeven dat ik zonder die challenge nooit aan die sumo was begonnen.
Haha ik ga het toch meer een kans geven. Zeker variëren..
mooie poging!!Bw 75.5kg
Score 128.59
Gewicht 180kg
Was het gewicht waar ik op doelde en naartoe wou werken eind deze maand. Voelde me vandaag wat yolo dus why not. Moet eerlijk toegeven dat ik zonder die challenge nooit aan die sumo was begonnen.
Dat is feitelijk een wijde conventional en zou beboet moeten worden met strafpuntenTof om te zien dat meer mensen de smalle sumo stance doen :-)
Vast nergens voor nodig. Maar als je dat fijner vindt, houd je toch gewoon je sokken aan?

Maar dan geen teensokken?Vast nergens voor nodig. Maar als je dat fijner vindt, houd je toch gewoon je sokken aan?![]()
Zelfs met schoenen aan heb ik dat. Ben nog een beetje zoekende met de uitvoering van deze oefening. 😅Vast nergens voor nodig. Maar als je dat fijner vindt, houd je toch gewoon je sokken aan?![]()
Zelfs met schoenen aan heb ik dat. Ben nog een beetje zoekende met de uitvoering van deze oefening. 😅
Als ik de filmpjes hier zo bekijk hoef ik iets minder te gaan voor de giraffe bij de waterplaats. 😂