MPVA80
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Iets" langer? Ik tel 12 seconden@Kathlinoo Ik weet niet of deze telt, aangezien er tussen 1 van de reps iets langer dan 6 seconden zit, maar ik zou leuk vinden als die meetelt:
4x 170 kg, maar ik struikelde dus na de lockout van de 2e rep.

) voor 31 december toch? Je komt dan wel op een mooie plaats terecht!90 kilo kreeg ik net één keer omhoog, misschien was 't wel gelukt als ik niet eerst m'n energie had verspild aan voorgaande setjes

Nog eens een poging gedaan met coach @lloydatoni
Bij deze 4 keer omhoog
Ben al blij dat ik mijn eigen PR heb verbeterd, ookal sta ik nog steeds laatste![]()

Nog eens een poging gedaan met coach @lloydatoni
Bij deze 4 keer omhoog
Ben al blij dat ik mijn eigen PR heb verbeterd, ookal sta ik nog steeds laatste![]()
kleine stapjes, eerst 95kg
Denk dat ze hier al geshockeerd genoeg zijn.Nice, maar het bewijs dat jij het bent zit verstopt![]()
![]()

Ga waarschijnlijk wel eens proberen

Wat een kut oefening dat sumo, helemaal kwasimodo getrokken 3,5 keer.Ga nu poging 220 doen denk niet dat er meer in gaat zitten is ook einde pull training
Ik heb nog pijn in mn rug 2 weken laterWat een kut oefening dat sumo, helemaal kwasimodo getrokken 3,5 keer.
Drop filmpje.Wat een kut oefening dat sumo, helemaal kwasimodo getrokken 3,5 keer.
sorry voor mijn aanmelding, dat gaat niet meer lukken, had oprecht de bedoeling om mee te doen, maar soms doorkruist het echte leven het dbb leven, ben wel weer terug in nederland en ga het allemaal weer een beetje volgen hier.@droopy 3.0 (al denk ik niet dat we nog iets moeten verwachten, niet meer on line geweest sinds de aanmelding)
Gedropt in post erboven
Als je nou je kerstmuts op had had je nog 1 punt gehad.