Officieel Out, hier nog de stille getuigen van gisteren. Als ik morgen nog een x probeer dan komt het niet goed met mijn rug. In elk geval de eer voor mezelf gered
![]()
Tot de volgende, groetjes,
![]()
Ik zat echt te wachten tot er nog iets zou komen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Officieel Out, hier nog de stille getuigen van gisteren. Als ik morgen nog een x probeer dan komt het niet goed met mijn rug. In elk geval de eer voor mezelf gered
![]()
![]()

![]()
![]()

Zo werkt dat niet VonkieBeetje demping voor het gebrek aan demping tussen mijn wervels![]()
Ook al spijt van dat je meedoet zeker?Het maakt ook niet uit, of ik deze ronde nu 1 punt of 0 punten heb gaat het verschil niet maken voor deze physically challanged mooiweerlifter.
Heb ik geluk dat ik totaal geen winnaar ben 😂. Heb wel last van m’n rug nuNee geen spijt, ik ben alleen nogal een strevertje, dus ik leer weer een hoop, o.a. hoe ik omga met verlies ☠️ en het accepteren van mijn fysieke tekortkomingen ☠️
Het leven begint bij 40 is een leugen jongens, trap er niet in.
Vreemd?Vreemd hoeveel blessures en pijntjes ik hier zie voorbij komen. Als er nieks medisch is gaat er toch wel serieus iets verkeerd tijdens het trainen![]()
Vreemd ja? Heb zelden blessures of echte pijntjes. Stijf zijn ja en eens een peesje die een dag of 2 zeurt maar verder..... ik zie het hier bij zoveel mensen die pijn en last hebben, das niet echt normaal of de bedoeling toch?
Zelf heb ik chronisch pijn door letsel. Shit happens.Vreemd ja? Heb zelden blessures of echte pijntjes. Stijf zijn ja en eens een peesje die een dag of 2 zeurt maar verder..... ik zie het hier bij zoveel mensen die pijn en last hebben, das niet echt normaal of de bedoeling toch?

Tuurlijk ja daarom zeg ik ook als er nieks medisch ofzo is. Bedoel dus als het puur door trainen isZelf heb ik chronisch pijn door letsel. Shit happens.
@Vonk heeft geloof ik ook een historie die hij hier wel gedeeld heeft.
Niet iedereen begint hier in mint condition.
Wil dus niet zeggen dat de klachten door de oefeningen van de challenge komen. Wel dat wellicht niet elke oefening voor iedereen even geschikt is om uit te voeren.
Fijn dat jij nergens last van hebt!![]()

Ag ja niet iedereen deadlift laat staan sumo deadlift. En het is bij uitstek een ego lift.Vreemd ja? Heb zelden blessures of echte pijntjes. Stijf zijn ja en eens een peesje die een dag of 2 zeurt maar verder..... ik zie het hier bij zoveel mensen die pijn en last hebben, das niet echt normaal of de bedoeling toch?

Daar heb je zeker een punt, als dat aan de orde is.Dat is net men punt, omdat je eens een andere oefening moet doen dat je geblesseerd zou geraken.... das niet normaal in mijn ogen, dan ben je niet bewust bezig met hoe he lift. techniek, bracing, spanning zetten. Alles waardoor je blessures vermijd dus. Is dus echt belangrij, dit is btw ook niet gewoon persoonlijk naar jou toe. Maar iets wat ik belangrijk vind en veel belang aan hecht om door te geven zodat iedereen zo lang mogelijk blessure vrij zou kunnen liften. Zoiezo kom je wel eens een blessure tegen, ga ik niet tegenspreken. Maar liefst zo weinig mogelijk![]()