- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, ik was iemand die wel van wat competitie hield en niet tot de allerlaatste dag wachtte als een mietje“Jullie filmpje mag in dit topic geplaatst worden, dit ten laatste op 31.12.2023.”
![]()
Jij was zeker ook zon type die het weekhuiswerk op school de eerste dag al af had. Doe eens gek en loop eens de kantjes ervan af. Meer sensatie is meer plezier 🫶

Omdat we allemaal in spanning wachten op @ak die iedereen de moeder gaat liften.
En dan mist ie z'n wekker en komt daar om 10 over 12 achter.Wanneer iedereen aftelt voor het nieuwe jaar, zet @ak de wekker om vlak voor 00:00 zijn poging in te sturen.
Nee, gelijk een extra maaltijd erbij.En dan mist ie z'n wekker en komt daar om 10 over 12 achter.
Die mist geen wekkers.@ak zijn poging:Moet ik de eer weer redden van team #anabolic, al die PL gasten zetten ons voor lul.
Dit was me eerste poging begin vd maand, maar aangezien mensen hier denken dat ik een mietje ben moet ik wederom weer daad bij woord voegen en iedereen de moeder liften. De cliffhanger van wat het geworden is komt morgen 💅@ak daar zat nog zoveel meer in maat, niet waard i.v.m je goals en bulk?
Ik ben benieuwd!Dit was me eerste poging begin vd maand, maar aangezien mensen hier denken dat ik een mietje ben moet ik wederom weer daad bij woord voegen en iedereen de moeder liften. De cliffhanger van wat het geworden is komt morgen 💅
Tevens ik sumo DL nooit.
Echt heel ziek. Welke bond of evenement?Even snel, 2 januari ben ik pas weer in de gym en zal ik voor de jankerd een foto posten van plates + weegschaal. Ze zijn niet calibrated behalve mijn 2 atx plates :-) en nee ik heb al 2 jaar niet gecompete in PL. Iedereen die mij een bullshitter noemt is trouwens vrij om langs te komen in Haarlem als ik ga trainen of om 11 februari naar mijn comp te kijken in nijmegen als ik voor een 380(conventional) deadlift ga :-)
Stiekem best trots dat mijn filmpjes rondgaan nu
Waarom zouden we jou niet geloven? Wat mij betreft was je filmpje gewoon legit en niemand gaat in de buurt komen bij jouw lifts.Even snel, 2 januari ben ik pas weer in de gym en zal ik voor de jankerd een foto posten van plates + weegschaal. Ze zijn niet calibrated behalve mijn 2 atx plates :-) en nee ik heb al 2 jaar niet gecompete in PL. Iedereen die mij een bullshitter noemt is trouwens vrij om langs te komen in Haarlem als ik ga trainen of om 11 februari naar mijn comp te kijken in nijmegen als ik voor een 380(conventional) deadlift ga :-)
Stiekem best trots dat mijn filmpjes rondgaan nu