XXL Nutrition

WEDSTRIJD Challenge #2 (december)

Het kan juist nog leuker gemaakt worden door vroeg een poging te doen en heel de maand elkaar te kunnen verbeteren. Op een paar puntjes.

• Topic Starter Topic Starter
“Jullie filmpje mag in dit topic geplaatst worden, dit ten laatste op 31.12.2023.”

IMG_0984.jpeg

Jij was zeker ook zon type die het weekhuiswerk op school de eerste dag al af had. Doe eens gek en loop eens de kantjes ervan af. Meer sensatie is meer plezier 🫶
Nee, ik was iemand die wel van wat competitie hield en niet tot de allerlaatste dag wachtte als een mietje :kiss:

Ik gok dat @ak al een poging heeft gedaan, maar wacht met insturen.

• Wow
Waarderingen: Loca
Ik heb nog een extra poging gedaan :) voelde niet top vandaag maar toch nog een klein beetje aangescherpt :)

Bw serieus gedropt door buikgriep ff geleden maja goed voor de dots zeker?
235kg. 90.5kgbw. 151.52 dots. Kerstmuts gescoord 😁.

20231230_084240.jpg

Mijn poging van vandaag
Ingewogen op 91,6 kg
Kom met kerstmuts op 138,81 dots uit
Filmpje

Bijlagen

• IMG_20231230_105250.jpg
    IMG_20231230_105250.jpg
    126,3 KB · Weergaven: 23
  • IMG20231230144036.jpg
    IMG20231230144036.jpg
    197 KB · Weergaven: 26
  • Screenshot_2023-12-30-15-09-20-92_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2023-12-30-15-09-20-92_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    77,1 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:
Moet ik de eer weer redden van team #anabolic, al die PL gasten zetten ons voor lul.

Heb ik voor niets die 220 gedaan, sta ik weer op dezelfde plek. :roflol:

Even snel, 2 januari ben ik pas weer in de gym en zal ik voor de jankerd een foto posten van plates + weegschaal. Ze zijn niet calibrated behalve mijn 2 atx plates :-) en nee ik heb al 2 jaar niet gecompete in PL. Iedereen die mij een bullshitter noemt is trouwens vrij om langs te komen in Haarlem als ik ga trainen of om 11 februari naar mijn comp te kijken in nijmegen als ik voor een 380(conventional) deadlift ga :-)

Stiekem best trots dat mijn filmpjes rondgaan nu

@ak daar zat nog zoveel meer in maat, niet waard i.v.m je goals en bulk?

• Heart
Waarderingen: AK
@ak daar zat nog zoveel meer in maat, niet waard i.v.m je goals en bulk?
Dit was me eerste poging begin vd maand, maar aangezien mensen hier denken dat ik een mietje ben moet ik wederom weer daad bij woord voegen en iedereen de moeder liften. De cliffhanger van wat het geworden is komt morgen 💅

Tevens ik sumo DL nooit.

Dit was me eerste poging begin vd maand, maar aangezien mensen hier denken dat ik een mietje ben moet ik wederom weer daad bij woord voegen en iedereen de moeder liften. De cliffhanger van wat het geworden is komt morgen 💅

Tevens ik sumo DL nooit.
Ik ben benieuwd!

• Heart
Waarderingen: AK
Wat weegt die moeder dan wel niet?

Even snel, 2 januari ben ik pas weer in de gym en zal ik voor de jankerd een foto posten van plates + weegschaal. Ze zijn niet calibrated behalve mijn 2 atx plates :-) en nee ik heb al 2 jaar niet gecompete in PL. Iedereen die mij een bullshitter noemt is trouwens vrij om langs te komen in Haarlem als ik ga trainen of om 11 februari naar mijn comp te kijken in nijmegen als ik voor een 380(conventional) deadlift ga :-)

Echt heel ziek. Welke bond of evenement?
Zag nog niks op de knkf kalender staan

Waarom zouden we jou niet geloven? Wat mij betreft was je filmpje gewoon legit en niemand gaat in de buurt komen bij jouw lifts.

Terug
Naar boven