- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou zij nou denken wat doet ie nou voor rare oefening of wow hij is sterk!
![]()
Dit was een bijzonde meid.Zou zij nou denken wat doet ie nou voor rare oefening of wow hij is sterk!
![]()

Beetje unfair als we voor jou een uitzondering op de regels zouden moeten maken.Bw vanmorgen 77.6kg (geen foto je geloofd het maar)
Beetje unfair als we voor jou een uitzondering op de regels zouden moeten maken.

Dan zou iedereen met z'n plates op een weegschaal moeten gaan staan want er zijn er verschillenden waar niets op staat (en wie weet zijn het wel fake plates
) 
)Dan zou iedereen met z'n plates op een weegschaal moeten gaan staan want er zijn er verschillenden waar niets op staat (en wie weet zijn het wel fake plates)
(en stond ook niet in de regels dat je je plates moet wegen)

Op naar een nieuwe herniaIk heb zelfs straps gekocht speciaal hiervoor#dedication
Nu de oefening zelf nog![]()

Zal ik anders een meet ofzo organiseren?"Er is niks meer aan DBB, het is saai, er gebeurt nooit wat"
*Er wordt iets georganiseerd*
"Maar dit, en dat, en waarom dit niet, maar dit is niet leuk, ik doe liever x, y, z, .."
![]()

![]()
25+25+10kg
Bw vanmorgen 77.6kg (geen foto je geloofd het maar)
Dots 98.32
1x niet weer deze oefening.
Ongelukkige camera positie wel. Geloof het wel maar kan zowel de plates niet zien en niet zien dat je sumo doet 🥲Toch even een bescheiden poging gedaan om alvast iets te posten.
150kg
Bw 76.1kg
106.62
Schuin voorlangs zetten volgende keer dan maar. Ook niet bij stil gestaan, thx. Zolang mijn gsm maar ergens kan tegen staan. Heb geen 3 pikkel 😂😂Ongelukkige camera positie wel. Geloof het wel maar kan zowel de plates niet zien en niet zien dat je sumo doet 🥲
tegen je shake beker of drink fles aanzetten? doe ik ook altijdSchuin voorlangs zetten volgende keer dan maar. Ook niet bij stil gestaan, thx. Zolang mijn gsm maar ergens kan tegen staan. Heb geen 3 pikkel 😂😂