ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ik wil niet opscheppen maar ik druk zo 60kg.Die bench ga je wel winnen denk ik. Natural 150kg bij 100kg BW drukken is haast onmogelijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil niet opscheppen maar ik druk zo 60kg.Die bench ga je wel winnen denk ik. Natural 150kg bij 100kg BW drukken is haast onmogelijk.
1e db curl in 3 jaar tijd met mijn brakke kop.
12,5kg x 15
Ah nice thanks voor de tips, ik heb dit in een eeuwigheid niet gedaanJe hand meer op de lijn vd afbeelding zodat de draai bovenin makkelijker gaat en straps om onderarmen te ontlasten zodat grip geen factor meer word en je pakt paar reps extra
![]()
Doel: meeste reps in max 90 seconden
Lol ik kan niet lezen.
12kg is een opwarmgewichtje bij die oefening.Maakt het lichaamsgewicht hier niet voor uit?
Iemand van 150 kg kan neem ik aan meer reps doen met 12 kg dan iemand van 70 kg.
Neen, imo.

Laat ik als hyper-onafhankelijke niet-deelnemer me, buiten het eerlijk verloop van de score, hier ook mee bemoeien.Maakt het lichaamsgewicht hier niet voor uit?
Iemand van 150 kg kan neem ik aan meer reps doen met 12 kg dan iemand van 70 kg.
Ik zou hier persoonlijk wel rekening mee houden, maar hoe je dit eerlijk op papier krijgt geen idee.Maakt het lichaamsgewicht hier niet voor uit?
Ook als het vetmassa is? En gaan we dan ook rekening houden met armlengte?Ik zou hier persoonlijk wel rekening mee houden, maar hoe je dit eerlijk op papier krijgt geen idee.
Ik kan me goed voorstellen dat @Perzik met 70kw bw of @LittleStrongGuy die bijna 2x zoveel weegt 135kg wel een “klein” voordeel hierin heeft.
Ik vroeg het omdat ik zelf ook maar 68 kg weeg.Ik zou hier persoonlijk wel rekening mee houden, maar hoe je dit eerlijk op papier krijgt geen idee.
Ik kan me goed voorstellen dat @Perzik met 70kw bw of @LittleStrongGuy die bijna 2x zoveel weegt 135kg wel een “klein” voordeel hierin heeft.
Massa verzet massa. Denk je zelf dan niet dat iemand die 70kg meer bw heeft 0.0 voordeel heeft? Ik denk dat elke oefening gewoon bw gerelateerd moet zijn zoals opdracht 1 x% van je bw voor reps of opdracht 2 dat dots systeem was beide gewoon 100% eerlijk.Ook als het vetmassa is? En gaan we dan ook rekening houden met armlengte?
Dit zou ik ook top vinden! Deze challenge ga jij toch winnen.Als ik deze challenge win gaan we dan akkoord dat de volgende een bb bench 4 rep max word idem dito als de homo DL. Ben wel benieuwd hoe jullie kracht daarin is sinds de PLers dit wekelijks doen.
Ik doe bb bench nooit dus hoeft niet bang te zijn dat ik daarmee een voordeel heb.
Helaas train ik pas sinds een maand of 3 biceps, wel 1x per week 😂Ik zou hier persoonlijk wel rekening mee houden, maar hoe je dit eerlijk op papier krijgt geen idee.
Ik geef je gelijk hierin, maar ik ben de sherrif niet. Sowieso zou je +punten wederom krijgen als je die wetsuit outfit aandeed voor jou poging.
Jij komt ook nog wel aan de beurt als we calve raises moeten doen 🤌Nieuw jaar, nieuw arbitrair gekeuvel op het Viva forum![]()
Jij komt ook nog wel aan de beurt als we calve raises moeten doen 🤌