Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat Bayern Ronaldo laten zien?!?Is dat mogelijk volgens jou?

Straks ga je me nog vertellen dat Hazard in de buurt van die drie namen komt, of niet?

Straks ga je me nog vertellen dat Hazard in de buurt van die drie namen komt, of niet?
Real had meer kans gehad om de CL te winnen als ze nu of halve finale tegen Barca zouden uitkomen, 2 wedstrijden = meer kans voor Real, 1 wedstrijd is zo goed als zeker voor Barca.
Onzin. De beste ploeg wint bijna altijd over twee wedstrijden. Real heeft juist meer kans om te winnen van barca in 1 wedstrijd.

Wanneer is de loting voor de groepsfase ?
POULE A
. FC Porto (Por)
. Dinamo Kiev (Oek)
. Paris Saint-Germain (Fra)
. Dinamo Zagreb (Kro)
POULE B
. Arsenal (Eng)
. Schalke 04 (Dui)
. Olympiakos Piraeus (Gri)
. Montpellier (Fra)
POULE C
. AC Milan (Ita)
. Zenit Sint-Petersburg (Rus)
. Anderlecht (Bel)
. Málaga (Spa)
POULE D
. Real Madrid (Spa)
. Manchester City (Eng)
. Ajax (Ned)
. Borussia Dortmund (Dui)
POULE E
. Chelsea (Eng)
. Shakhtar Donetsk (Oek)
. Juventus (Ita)
. FC Nordsjaelland (Den)
POULE F
. Bayern München (Dui)
. Valencia (Spa)
. Lille (Fra)
. BATE Borisov (WRu)
POULE G
. Barcelona (Spa)
. Benfica (Por)
. Spartak Moskou (Rus)
. Celtic (Sch)
POULE H
. Manchester United (Eng)
. Sporting Braga (Por)
. Galatasaray (Tur)
. CFR Cluj (Roe)
Dat wordt em
Thuis en uit pakken we braga sws en thuis hebben we een grote kans om het moeilijk te maken voor united, en tja cluj??Braga - Gala kan nog alle kanten op, maar we gaan het zien!Ik neem aan dat je met de dik gedrukte teams bedoel je volgens mij wie er doorgaan.
Ik schat de kleins dat Braga als tweede doorgaat, Galatasaray pakt ze swsThuis en uit pakken we braga sws en thuis hebben we een grote kans om het moeilijk te maken voor united, en tja cluj??
Ik neem aan dat je met de dik gedrukte teams bedoel je volgens mij wie er doorgaan.
Ik schat de kleins dat Braga als tweede doorgaat, Galatasaray pakt ze swsThuis en uit pakken we braga sws en thuis hebben we een grote kans om het moeilijk te maken voor united, en tja cluj??