MuscleMeat

Champions League topic

Not bad

spannend zeg chelsea napoli

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop echt Napoli

Real Madrid speelde redelijk, toch weer 2 goals van Ronaldo.

Nu nog even Chelsea-Napoli feelsgoodman

Oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 22:45 ----------

Mooie timing van de keeper, reps

4-1

shit just got real

shit man, ik wil Napoli door :(

ik haat chelsea en al helemaal die drogba

komop chelsea, niet weggeven.

Kwartfinales 27/28 maart - 3/4 april:
APOEL Nicosia (Cyp) - Real Madrid (Spa)
Olympique Marseille (Fra) - Bayern München (Dui)
Benfica (Por) - Chelsea (Eng)
AC Milan (Ita) - Barcelona (Spa)

Halve finales 17/18 april - 24/25 april:
Olympique Marseille (Fra) / Bayern München (Dui) - APOEL Nicosia (Cyp) / Real Madrid (Spa)

Benfica (Por) / Chelsea (Eng) - AC Milan (Ita) / Barcelona (Spa)

Real Madrid zit dus al zo goed als in de finale.
Barcelona mag haar angus nog pepperen. Eerst Milaan en dan waarschijnlijk nog Chelski. Heb zo gevoel dat ze de finale niet eens gaan halen.

o5qro7.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Barca de finale niet halen? 't is al zo goed als zeker dat ze de CL gewonnen hebben, Milan mssn lastig, Chelsea geen probleem, Real had meer kans gehad om de CL te winnen als ze nu of halve finale tegen Barca zouden uitkomen, 2 wedstrijden = meer kans voor Real, 1 wedstrijd is zo goed als zeker voor Barca. Sinds seizoen 08/09 14x tegen elkaar gespeeld waar Real er maar 1 van gewonnen heeft.
Real kan het nog lastig hebben tegen Bayern (als die niet fratsen tegen Marseille).

Barca de finale niet halen? 't is al zo goed als zeker dat ze de CL gewonnen hebben, Milan mssn lastig, Chelsea geen probleem, Real had meer kans gehad om de CL te winnen als ze nu of halve finale tegen Barca zouden uitkomen, 2 wedstrijden = meer kans voor Real, 1 wedstrijd is zo goed als zeker voor Barca. Sinds seizoen 08/09 14x tegen elkaar gespeeld waar Real er maar 1 van gewonnen heeft.
Real kan het nog lastig hebben tegen Bayern (als die niet fratsen tegen Marseille).

Ze hadden anders meer dan genoeg problemen met Milan in de groepsfase. En Chelsea kan zich altijd goed opladen tegen sterke ploegen, die kunnen ook nog wel stunten.

Barca kan namelijk niks meer uitvoeren in de Primera division dus richten ze zich volledig op de CL. Groepsfase was zonder Iniesta, en overal heeft Barca ze daar ook klop gegeven.

Chelsea is een oud team, kwaliteit hebben ze, maar niet de conditie om Barca 90min lang op te kunnen vangen.

Barca kan namelijk niks meer uitvoeren in de Primera division dus richten ze zich volledig op de CL. Groepsfase was zonder Iniesta, en overal heeft Barca ze daar ook klop gegeven.

Chelsea is een oud team, kwaliteit hebben ze, maar niet de conditie om Barca 90min lang op te kunnen vangen.

We zien wel, ik geef barca ook nog altijd meer kans realistisch gezien maar ik heb zo gevoel dat ze het zwaar gaan krijgen.

Zolang Messi nog op zn benen kan staan is er geen stress :trollface:

denk dat Real het moeilijker gaat hebben tegen Bayeren in de halve finale dan Barça tegen Milan & Chelsea

Als ik mijn geld moet zetten op wie van de twee de grootste kans heeft op de finale, geef ik het aan Real.

Indien ze beide de finale halen, zet ik het wel weer mooi op Barcelona :)

Of Bayern pakt hem gewoon in eigen huis.

• Topic Starter Topic Starter
Finale is in Munchen. Verbaast me niks dat Bayern gewoon doorknalt naar finale.

Terug
Naar boven