MuscleMeat

Chiels trainingslog

Bezoekers in dit topic

gefeliciteerd :)
 
Haha danku zeer! Was vrijdagavond nog naar Normaal geweest trouwens, dan ken je 't wel in de blote balg rondlopen.. werd toch wel een aantal keren door wat dames aan m'n lichaam gezeten hehe :D

Hahaha.....das het voordeel van trainen....Ze gaan echt niet aan die gasten met een bierbuik zitten..:)
 
Nee idd, en alle opmerkingen de laatste tijd over dat ik een dikke buik kreeg waren ook opeens over ;)

Corpaul bedankt!
 
Danke sehr! Hoe gaat 't bij jou met het cutten?
 
Nou ik ging een beetje hard... Maar hoeft niet puur vet te zijn natuurlijk, gister een junkdag gehad vandaag weer dik onder onderhoud gegeten. Moet wel op mn eiwitten letten, ik heb geen voedingsschema namelijk :x Over een week mezelf maar weer eens opmeten (gunz/borst/middel) om te vergelijken, beetje kortdag om conclusies te trekken. Zal me morgenochtend eens nuchter wegen.
 
Haha oke, ben je veel vetter geworden ofzo dan? Of was je altijd al zo?

Vanavond rug + biceps getraind.

Deadlift

2 x 5 x 100
2 x 5 x 110
3 x 110, toen liet m'n grip me in de steek

Pendlay Rows

4 x 8 x 60

Laatste paar herhalingen waren niet zo heel strikt meer maar goed.

Lat pulldown

3 x 8 x 50 kg
8 x 45 kg

Dumbbel row

4 x 8 x 22 kg

Verbazingwekkend licht.

Preacher curl EZ bar

2 x 8 x 10 kg + stang
2 x 5 x 10 kg + stang

Preacher dumbbell curl

4 x 8 x 10 kg

Lekkere training, beste pomp ook!
 
En vandaag borst + triceps

Dumbbel bench press

3 x 8 x 22

Incline dumbbell bench press

4 x 8 x 16

Incline fly's

3 x 8 x 12
2 x 8 x 10

Dipmachine

4 x 8 x 55 kg

Tricep pushdown

3 x 8 x 25 kg

Ging wel lekker, goede pomp en fijne training.
 
Lekkere trainingen Chiel!

Train jij de borst alleen met dumbbells of ook met stang?
 
Nou eigenlijk alleen met dumbbells op dit moment. Merk dat als ik met een stang train dat ik last krijg van m'n aanhechtingen, dat heb ik met dumbbells niet.

Voor die aanhechting sta ik nog onder behandeling bij een fysiotherapeut. Die zei dat ik oefeningen mocht doen waar ik geen pijn bij had, dat is dus bij de dumbbell bench press niet en bij barbell wel.
 
Nou eigenlijk alleen met dumbbells op dit moment. Merk dat als ik met een stang train dat ik last krijg van m'n aanhechtingen, dat heb ik met dumbbells niet.

Voor die aanhechting sta ik nog onder behandeling bij een fysiotherapeut. Die zei dat ik oefeningen mocht doen waar ik geen pijn bij had, dat is dus bij de dumbbell bench press niet en bij barbell wel.

Duidelijk verhaal.

Toch wel prettig dat je kunt doortrainen, ondanks die aanhechting.
 
Vreemd, misschien toch iets met je houding ofzo?

Verders gaat het wel lekker eh Chiel? ;) Keep on, jongen ! :thumbs:
 
Mooi chiel alleen draai de incline en de flyes om 2 presses achter elkaar te doen is eigenlijk ook niet wat ;)
 
Duidelijk verhaal.

Toch wel prettig dat je kunt doortrainen, ondanks die aanhechting.

Jep gelukkig wel, eerst adviseerden allemaal mensen om maar even een paar weken rust te houden. Deze fysio vindt krachttraining echt mooi, zelf instructeur bij de landmacht geweest en hij raadde me dus aan om gewoon door te trainen zolang ik geen pijn voelde.
Vreemd, misschien toch iets met je houding ofzo?

Verders gaat het wel lekker eh Chiel? ;) Keep on, jongen ! :thumbs:

Hmm ik weet het niet, heb ook al een tijdje pijn op 1 plek in m'n bovenrug. Losmasseren helpt ook niet echt. Weet denk ik al wel waardoor het komt, heb een tijd in een slachthuis gewerkt en daar was 't altijd naar rechts bukken en dan een krat van 25 kilo in 1 x op tafel zetten. Kon na een halfjaar nauwelijks meer uit bed komen, zo vast zat m'n rug.

M'n progressie gaat goed, ga binnenkort m'n moeder eens vragen of ze een foto wil schieten. Mooi vergelijkingsmateriaal in ieder geval.

Mooi chiel alleen draai de incline en de flyes om 2 presses achter elkaar te doen is eigenlijk ook niet wat ;)

Daar dacht ik gister inderdaad ook al aan om de incline en de flyes om te wisselen, kan ik op beide zwaarder gaan denk ik! Thnx voor de tip ;)
 
Haha oke, ben je veel vetter geworden ofzo dan? Of was je altijd al zo?

Wow, eff buurten hiero, je logje was naar pagina 2 van mn abbo's gezakt :(

Zit een beetje tussen endo/meso in volgens mij, begon op 80kg en heb 10kg gegained, ik ga er niet van uit dat dat allemaal spier was. Niet heel veel vetter geworden volgens mij in die periode, maar wel iets. En als je dan al met wat vet start is het samen al best wat :roflol:
 
Hmm oke, naja ff cutten zodat je beachproof staat ;)

Ik heb vnv schouders + traps + buik getraind

Dumbbel shoulder press

3 x 8 x 18
5 x 20 (laatste 2 waren met hulp)
2 x 8 x 16

Side raises

8 x 5
4 x 8 x 7 kg

Shrugs

3 x 8 x 100
2 x 8 x 110

Upright cable row

10 x
10 x
10 x
10 x

Lekkere training, had vooraf weinig zin door gigantische oorpijn en keelontsteking maar toch heerlijk getraind.
 
Oja, shrugs wou ik vandaag ook nog doen /facepalm
 
Doen dan.

Vnv rug + biceps getraind.

Deadlift

10 x 40
10 x 70
5 x 100
3 x 130
3 x 130
3 x 130
5 x 100
5 x 100

Pendlay rows

3 x 8 x 60 kg

Lat pulldown

3 x 8 x 50

Dumbbel row

3 x 8 x 26 L&R

Preacher barbell curl

3 x 8 x 10 excl. EZ stang
Kreeg em telkens met de laatste rep maar net omhoog, echt ****ing zwaar. Biceps zaten toen al redelijk vol

DB curl

3 x 8 x 9
 
:sd:





:jk: Mooie lat pull en :sd:-spieren aangepakt.

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

:sd:





:jk: Mooie lat pull en :sd:-spieren mooi aangepakt.
 
Back
Naar boven