Fitness Seller

Chiels trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Nee cardio doe ik er bij omdat ik toch nog iets van conditie wil houden. En zwemmen is met het weer van gisteren dan geen straf ;)

En abo bedoel je het zwembad of de sportschool?:P gister kon ik er gratis inlopen.. maar abonnement kost ook geen drol volgens mij.

Vandaag schouders + traps

Dumbbel shoulder press

3 x 8 x 18
2 x 8 x 16

Side raises

4 x 8 x 7 toch maar iets stricter dan de vorige keer hehe.

Bent over dumbbell lateral raise (rear delt) wat een naam trouwens haha :D

2 x 8 x 7
3 x 8 x 6

Shrugs

15 x
10 x
10 x
8 x
10 x
10 x
8 x
6 x

Wisselende gewichten, weet niet meer precies wat er aan hing en hoeveel reps. Iig 3 setjes met 110 gedaan

Upright row

3 x 8 x 30
2 x 8 x 35

Schouders enzo waren aardig vermoeid hehe. Kreeg op 't eind de meuk niet echt meer omhoog. except one thing.

Strict for the win. En die BODBLR (rear delt) zijn lekker :) Wat een naam ja haha.

Lekker de schouders aangepakt!

Je shrugs missen trouwens!

(ik had deze log nog nooit bekeken, maar ik zie dat je ook Rippetoe doet/deed en ongeveer net zo lang bezig bent als ik, als ik meer tijd heb, zal ik je log es doorspitten :))

Strict for the win. En die BODBLR (rear delt) zijn lekker :) Wat een naam ja haha.

Haha die naam idd, ik hoop dat ik em er zo goed heb neer gezet. Nu ik het wat strikter heb aangepakt voel ik m'n schouders ook veel meer, niet verkeerd :)

Lekker de schouders aangepakt!

Je shrugs missen trouwens!

(ik had deze log nog nooit bekeken, maar ik zie dat je ook Rippetoe doet/deed en ongeveer net zo lang bezig bent als ik, als ik meer tijd heb, zal ik je log es doorspitten :))

Thnx ;) En welkom!

M'n shrugs heb ik de gewichten niet van onthouden, dus daarom heb ik ze er ook niet bij gezet. Kan wel wat gaan verzinnen maar dan houd ik mezelf voor de gek!

Ik deed Rippetoe inderdaad, echt een fijn schema om mee te beginnen. Alleen ik vond 3 x in de week trainen eigenlijk iets te weinig..

En nu weekend, vnv feestje morgen chick op bezoek en zondag hele dag leren :o

Eerst leren, dan belonen heb ik altijd geleerd :roflol:

Have fun ;)

Haha ik heb gister nog de halve dag geleerd :D

Maar feestje was k*t man, was bijna geen volk en ze hadden alleen maar cola en zooi, geen water :S Dus was tegen half 2 alweer thuis.

Je bedoelt t feestje was k*t omdat er geen alcohol was? (voor mij zou een feestje dan k*t zijn iig :D)

haha nee ik drink helemaal geen alcohol dus ik vond het k*t omdat er geen water was :p maar de muziek en mensen waren ook niet echt super verder haha.

Oh Ok :)

Sfeer moet er ook zijn idd. En water lijkt me idd ook wel het minste wat een gastheer zou moeten kunnen verzorgen :p

Dude, waar was dat feeste dan? Een of andere Swahileense nederzetting zonder kraan?

Oh Ok :)

Sfeer moet er ook zijn idd. En water lijkt me idd ook wel het minste wat een gastheer zou moeten kunnen verzorgen :p

Haha jep, idd nogal belangrijk. Ja haha ik drink altijd alleen maar water maar dat hadden ze niet eens.

Dude, waar was dat feeste dan? Een of andere Swahileense nederzetting zonder kraan?

Nee was op zo'n 'piratenfeest', wat eigenlijk gewoon een normaal feestje was maar goed. Alleen 't was in zo'n bos wat ze helemaal hadden verbouwd enzo :D Beetje vage omschrijving maar goed hehe.

Deze week neem ik even een rustweek, voel dat m'n lichaam er aan toe is en ik heb geen zin in nog een overbelastingblessure. Ga dus alleen even 2 keer zwemmen deze week. Komt me trouwens verder ook wel goed uit, heb namelijk tentamens nu dus. Vanavond mag ik er weer 2.

Edit: Oja en ik kots de laatste tijd nogal vaak m'n eten uit. Gemiddeld wel 1 x in de week denk ik? Meestal is dat in 't weekend.. zou dat kunnen komen doordat ik in minder tijd alsnog alles naar binnen wil proppen?

Laatst bewerkt:
Wow dude, das veel kots. Daar gaan je eiwitten. Wat gaat er fout dan in t weekend?

Die beschrijving van je feestje is wel leip hoor, nog net niet bij volle maan. New Age? :roflol:

Wow dude, das veel kots. Daar gaan je eiwitten. Wat gaat er fout dan in t weekend?

Die beschrijving van je feestje is wel leip hoor, nog net niet bij volle maan. New Age? :roflol:

Ja heb geen idee, best wel k*t haha. Opeens als ik tanden gepoetst heb voel ik me een paar minuten er na heel misselijk.

Over je kots verhaal.

Probeer gewoon je maag wat uit te rekken, door bijv. liter melk te drinken of 500ml kwark te eten.

Wat ook erg goed helpt, als je net gegeten hebt en het voelt niet lekker. Gewoon 5 minuutjes op bed liggen.

Succes, je hebt een nette progressie gemaakt in korte tijd dat je traint!

Over je kots verhaal.

Probeer gewoon je maag wat uit te rekken, door bijv. liter melk te drinken of 500ml kwark te eten.

Wat ook erg goed helpt, als je net gegeten hebt en het voelt niet lekker. Gewoon 5 minuutjes op bed liggen.

Succes, je hebt een nette progressie gemaakt in korte tijd dat je traint!

Nouja dat is denk ik allebei niet het probleem, eet al 1 kilo kwark op een dag en heb voordat ik weg ga richting mn werk al 1 liter melk op.. Dus op zich zou mn maag voldoende uitgerekt moeten zijn.

Dat op m'n bed gaan liggen zal ik eens proberen, misschien dat dat helpt!

Bijv. gisteren moest ik overgeven 's avonds. Toen had ik dit gegeten van 12 uur 's middags tot 12 uur 's nachts ( zit in tentamentijd nu )

1 liter melk
120 gram brinta
1 kilo kwark
8 snee brood met kipfilet en eieren.
400 gram rijst met kip
80 gram whey
2 appels

Niet op chronologische volgorde btw :)

Ziet er goed uit, daar kan ik nu nog niet aan tippen!

Alleen jammer dat je moet overgeven. Even op je rug liggen heeft voor mij vaak het verschil gemaakt tussen niet of wel overgeven.

Ik ga dat op m'n rug liggen ook maar eens proberen, laten we dan alleen maar hopen dat het dan over is en dat ik m'n bedje niet onder kots :o

Net ook bijna kotsen hier, op mn zij of buik liggen is dan echt not done :P

Terug
Naar boven