Chiel1990
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Strict for the win. En die BODBLR (rear delt) zijn lekkerWat een naam ja haha.

Lekker de schouders aangepakt!
Je shrugs missen trouwens!
(ik had deze log nog nooit bekeken, maar ik zie dat je ook Rippetoe doet/deed en ongeveer net zo lang bezig bent als ik, als ik meer tijd heb, zal ik je log es doorspitten)
En welkom!
Oh Ok
Sfeer moet er ook zijn idd. En water lijkt me idd ook wel het minste wat een gastheer zou moeten kunnen verzorgen![]()
Dude, waar was dat feeste dan? Een of andere Swahileense nederzetting zonder kraan?
Beetje vage omschrijving maar goed hehe.Wow dude, das veel kots. Daar gaan je eiwitten. Wat gaat er fout dan in t weekend?
Die beschrijving van je feestje is wel leip hoor, nog net niet bij volle maan. New Age?![]()
Over je kots verhaal.
Probeer gewoon je maag wat uit te rekken, door bijv. liter melk te drinken of 500ml kwark te eten.
Wat ook erg goed helpt, als je net gegeten hebt en het voelt niet lekker. Gewoon 5 minuutjes op bed liggen.
Succes, je hebt een nette progressie gemaakt in korte tijd dat je traint!

Ik ga dat op m'n rug liggen ook maar eens proberen, laten we dan alleen maar hopen dat het dan over is en dat ik m'n bedje niet onder kots![]()