Fitness Seller

Chiels trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Dan zou ik stabiele zijligging aanraden :D

Haha dat heb ik een x gedaan toen ik nog zoop, stapte de volgende morgen recht in m'n eigen kots :D Best wel jammer dat ik was vergeten dat ik had gekotst hahaha.

Je kunt 't nog steeds zien trouwens op m'n kamer, best ernstig.

Als je nou had verteld dat t kwam van een heavy kick-ass training dan had je er misschien nog wat kudo's voor gekregen, maar dit is way too much information dude :roflol:

Haha laat ik dat trouwens maar weghalen, er zitten ook vrouwen op DBB :D

Goed plan :thumbs:

Haha dat heb ik een x gedaan toen ik nog zoop, stapte de volgende morgen recht in m'n eigen kots :D Best wel jammer dat ik was vergeten dat ik had gekotst hahaha.

Je kunt 't nog steeds zien trouwens op m'n kamer, best ernstig.

Lul :roflol:

Gast, al een gaatje gevonden om te trainen of nog steeds je kamer vol aan het kotsen?

zoals eerder al een keer gezegd heb ik deze week een rust week. Maandag woensdag donderdag en vrijdag wordt er weer getraind. Niets aan het handje dus :)

K dan:P Ik dacht dat je een weekje licht ging trainen als deload, vandaar. Nog gekotst? :D

Haha nee deze week niet! Nee heb gewoon een week rust gekozen, kwam me beter uit ivm de tentamens en dergelijke ook ;) En las ook dat het erg goed was dus daarom liever een week rust dan licht trainen, want ik houd niet echt van met een niet voldaan gevoel de gym uitkomen.

Vanavond rug + triceps getraind

Deadlift
2 x 5 x 100
3 x 5 x 120

Na elke rep snel m'n handen afvegen aan de handdoek anders viel de bar uit m'n handen haha.

Pendlay Row

3 x 8 x 60

Ook k*t met zweethanden zeg, glipte telkens bijna uit m'n handen

Lat pulldown

3 x 8 x 50 kg

Dumbbel row

3 x 8 x 28

CGBP

3 x 8 x 45 kg

in 't laatste setje knakte er iets in m'n schouder en dat voelde niet relaxt, dus heb maar niet gedipt.. Maakte volgens mij een verkeerde beweging ofzo want ik hoorde 't knakken hehe. Volgende x wel 50 kg er op, dit ging me eigenlijk iets te makkelijk.

Lekkere deadlift en CGBP!

Int vervolg als je merkt na het eerste setje dat het te makkelijk gaat smijt je er meer gewicht aan :P

Int vervolg als je merkt na het eerste setje dat het te makkelijk gaat smijt je er meer gewicht aan :P
Haha i know maar ik zit nog half met die blessure aan m'n aanhechtingen he dus ik wilde niet te hard gaan :o

Maar volgende week fl**ker ik er wat extra op ja!

En Dennis bedankt ;) Deadlift ging wel lekker inderdaad.

T is ook overal raak qua zweet he:P

Ja dramatisch was 't.

Woensdag borst + biceps gedaan, ging k*t want m'n schouder knakte wederom.. k*tzooi.

Donderdag benen

oa 5 x 3 x 90 kg squat

Knak? Klinkt niet goed :P Nodige "OHSHIIT" moment gehad na t trainen van je wheelz?

Hmm viel me allemaal nog wel mee met de spierpijn. Tijd om weer eens iets radicaal om te gooien denk ik.

Vandaag rug + tri's

Deadlift

3 x 5 x 125

Pendlay Row

3 x 8 x 65

Lat pulldown

2 x 8 x 55
1 x 8 x 50

DB row

3 x 8 x 28

Dips

4 x 10

Tricep pushdown

4 x 8 x 27,5 kg

Lekkere training.

doe anders woensdag maar even met mij mee met trainen, dan kunnen we dan wel even kijken wat we aan je bestaande schema kunnen veranderen

Lekker getraind giser gozert.

doe anders woensdag maar even met mij mee met trainen, dan kunnen we dan wel even kijken wat we aan je bestaande schema kunnen veranderen

Woensdag kan ik niet, vrijdagavond misschien? Of ga je dan niet trainen?

Lekker getraind giser gozert.

Danke, kwark ;)

Vanavond benen getraind.

Squat

3 x 5 x 90 kg

Leg curl

4 x 10 x 25 kg

Leg extension

4 x 10

Standing calve raises

4 x 10 x 75 kg

Met telkens even vasthouden bovenin.

Walking lunges

3 x 7 kg x 30 stappen ofzo?

Leg press

2 x 8 x 160

Toen waren ze dood, damn dat wordt morgen spierpijn.

Terug
Naar boven