XXL Nutrition

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Training vandaag:
StrongLifts
OHP 5c5x50
Bench 5x5x110
Squat 3x5x100 :(
Bor 5x5x60
Squat 5x110 2x150 gevold door een soort paniekaanval of iets, al jaren niet meer gehad, ik lig nu nog op de bank te zweten als een otter, zullen de overhoopliggende hormoontjes ofzo Wel zijn

Slechte training, beter als niet trainen :)
Komt dat ineens zoon paniekaanval?

• Topic Starter Topic Starter
Komt dat ineens zoon paniekaanval?
Ik voelde mij tijdens de Bor al niet goed, maar was echt aan het pushen, ik denk dat ik mezelf te hard aan het dwingen was Mn gewichten met deads te halen, daarom slechte ademhaling ofzo denk ik, het was maar iets raar

Bij omschakeling naar ketose kan je je ook raar voelen maar paniekaanval..

Je kan bij omschakeling in ene licht in je hoofd worden of zomaar even wat duizelig en dan loopt het water in ene van je af. Dit kan wel paniek in je lijf veroorzaken. Het kan ook ook alleen zweetbuien geven omdat je lichaam omschakelt en je ook in het begin wat kan jojo-en met je bloedsuiker. Dan kan je in ene een heel raar "soort van afwezig" gevoel in je hoofd krijgen en het water loopt dan van je af. Even liggen en wat suiker nemen helpt wel ... maar dan ben je er meteen weer even uit met het "low carb" gedoe zeg maar. Vaak trekt het met een half uurtje liggen weer weg.
Met inspanning kan dit zomaar in ene opkomen. Na het even rustig liggen knap je op en voel je je gewoon weer "kiplekker" zogezegd.

Je zou kunnen proberen wat kaneel ergens toe te voegen. (is bijna geen KH) maar dat nivelleert je bloedsuiker wat beter. Helpt niet bij iedereen trouwens en je moet het lekker vinden. Ik vind kaneel lekker in kwark oid. Dus je zou het kunnen proberen.

Je kan bij omschakeling in ene licht in je hoofd worden of zomaar even wat duizelig en dan loopt het water in ene van je af. Dit kan wel paniek in je lijf veroorzaken. Het kan ook ook alleen zweetbuien geven omdat je lichaam omschakelt en je ook in het begin wat kan jojo-en met je bloedsuiker. Dan kan je in ene een heel raar "soort van afwezig" gevoel in je hoofd krijgen en het water loopt dan van je af. Even liggen en wat suiker nemen helpt wel ... maar dan ben je er meteen weer even uit met het "low carb" gedoe zeg maar. Vaak trekt het met een half uurtje liggen weer weg.
Met inspanning kan dit zomaar in ene opkomen. Na het even rustig liggen knap je op en voel je je gewoon weer "kiplekker" zogezegd.

Je zou kunnen proberen wat kaneel ergens toe te voegen. (is bijna geen KH) maar dat nivelleert je bloedsuiker wat beter. Helpt niet bij iedereen trouwens en je moet het lekker vinden. Ik vind kaneel lekker in kwark oid. Dus je zou het kunnen proberen.
Ja dit beschrijft het gevoel wel goed.
Bedankt voor de tip, ik ga morgen wat kanneel kopen.
Een eetlepel ergens door of hoe moet ik het aanpakken?

Ja dit beschrijft het gevoel wel goed.
Bedankt voor de tip, ik ga morgen wat kanneel kopen.
Een eetlepel ergens door of hoe moet ik het aanpakken?
Theelepel (afgestreken) is genoeg.
Ik vind de smaak lekker. Mocht dit je tegenstaan dan kan je ook capsules kopen.

Training vandaag
Biceps, triceps, 25min crosstrainer

1,5u krav maga
Eerste keer les, het was echt super vermoeiend maar wel interessant en een aangename groep, les over wat te doen als iemand met een wapen bedreigd, Interessant.
Wel gemerkt dat in deze soort sporten het best tegenwerkt zoveel massa mee te dragen, ik had geen schijn van kans tegen de geoefende mannen, zelfs tegen sommige vrouwen moest ik het afleggen.

Keiharde trap in mijn ballen gehad, best blij dat deze nog klein zijn :p

Maar oefening baart kunst.
Beetje aan conditie werken en dit een paar maanden volhouden zodat ik de groep wat kan volgen.

Doodmoe, Wel leuke avond gehad

Wel een tok dragen he? Krav Maga draait bijna geheel op trappen en klappen in je nutsack. Kan trouwens wel een heel blessuregevoelige sport zijn.

Wel een tok dragen he? Krav Maga draait bijna geheel op trappen en klappen in je nutsack. Kan trouwens wel een heel blessuregevoelige sport zijn.
Haha, dat heb ik nu geleerd ja, pas toen ik krom stond kwam Ik er achter dat het bij deze sport nodig is een tok te dragen, vandaag meteen bestellen :)

Nog ff voedingslog van gisteren, niets speciaal

500gr magere kwark
Aspergesoep en 1,5 jalapenoburger
100gr pinda’s
350 gr kip, 60gr spek, 50gr feta, 200gr oesterzwammen, 10gr olie

Gewicht vanmorgen 98,2kg
Met pomp/zweet al een veel mooiere shape.
Weer beachready maar niet Ripped

Niet ontevreden over de resultaten, geen hongergevoel en cravings.
Het stinken irriteert mij wel mateloos.
Voor explosieve training is low carb ook niet echt leuk.
Ik doe dit komende week nog, dan ga ik terug wat rijst/aardappelen voor het trainen (savonds) eten en smiddags een stuk fruit.

Libido is wel een beetje kut op het moment.
Algemeen welzijn stuk beter als tijdens tren :)
Geen depressieve/neerslachtige gevoelens, rustiger en ik vermoed aangenaam van gedrag want hier thuis en buiten verloopt de omgang met iedereen prima.

Boos zijn in het verkeer blijft, maar dat heeft niks met roids te maken vrees ik maar omdat de helft van de Belgen als mong*len rijden, gelukkig gaan we buiten werken het meeste doen in Nederland.

Vanavond enkel schouders en buik omdat ik gisteren toch al armen heb gedaan.

Boos zijn in het verkeer blijft, maar dat heeft niks met roids te maken vrees ik maar omdat de helft van de Belgen als mong*len rijden, gelukkig gaan we buiten werken het meeste in Nederland.

Ja bedankt he. Onze A2 is 5-baans, en jullie Belgen presteren het om ALTIJD in het midden te blijven rijden. Daar krijg ik ook een roid rage van hoor. echt mega irritant!

Ja bedankt he. Onze A2 is 5-baans, en jullie Belgen presteren het om ALTIJD in het midden te blijven rijden. Daar krijg ik ook een roid rage van hoor. echt mega irritant!
Onze nationale sport is normaal constant links rijden, wees dankbaar dat we ons toch een beetje aanpassen :p

Resultaat van 1 week super low carb

Niet ontevreden maar vanaf vandaag ben ik terug normaal heel licht onder mijn kcals gaan eten omdat ik het gewoon niet meer vol hield (zwak, moe gevoel, duizelingen)
Ik ga dit een paar dagen voor de shoot wel opnieuw doen
Gewicht bij deze foto: 99kg

Seffens rug trainen

Laatst bewerkt:
Voeding vandaag
500gr magere kwark
150gr spek en 2ei

Toen liep mijn low carb plan mis op een festival in Genk (AFF)
100gr chips :(
100gr koekjes :(
1 vieze hippie hot-dog (smaakte naar niks)
1 quick hamburger :(

Maar ik zit nog onder mijn kcals dus ik heb er gewoon van genoten.

Geen alcohol gedronken, nu al een heel aantal weken niet meer

Training is nu bezig en log ik straks

Training was geen succes, te drukke dag gehad. Toch wel wat gedaan en morgen ga ik gewoon smiddags en savonds wat trainen om het te compenseren

Brede latpull: 20x40/50/60/70 (feel the burn, traag uitgevoerd met volledige ROM)
Small latpull; 5x80/90/100/110/120/130(fail)
BOR: 2x5x60

Wenende baby, aandacht vragende peuter, moe, gestopt :)

Ff rustig filmje kijken met het vrouwtje en dan slapen om morgen te kunnen knallen

Handig hè zo’n homegym en toch ook weer niet.
Jup, hier gezet om geen last meer te hebben van anderen, maar nu leiden de kinderen mij af :)
Vaak mis ik de fitness wel omdat het ergens wel motiverend werk als je andere mensen gruwelijke gewichten ziet verplaatsen

En toch blijft het wel handig :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven