Fitness Seller

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Te dicht bij huis. Verleiding om iets anders te gaan doen is te groot.

Snap ik maar als je vaak maar max 1,5 uur de tijd hebt, dan is buitenshuis trainen geen optie.

Ik heb het eerst jaar na de geboorte van mijn dochter gewoon op zolder kunnen trainen terwijl ik alleen met haar thuis was en ze aan het slapen was

• Topic Starter Topic Starter
Snap ik maar als je vaak maar max 1,5 uur de tijd hebt, dan is buitenshuis trainen geen optie.

Ik heb het eerst jaar na de geboorte van mijn dochter gewoon op zolder kunnen trainen terwijl ik alleen met haar thuis was en ze aan het slapen was
Hier dezelfde situatie :)
Een zoon van 3,5 maanden en een dochter van bijna 2jaar, job waarbij ik in het hoogseizoen veel uren moet doen, gelukkig wel een vrouw die huisvrouw is voor de komende jaren.
Een homegym is dan echt wel zijn geld waard ja, anders komt het trainen er vaak niet van.

Jup, hier gezet om geen last meer te hebben van anderen, maar nu leiden de kinderen mij af :)
Vaak mis ik de fitness wel omdat het ergens wel motiverend werk als je andere mensen gruwelijke gewichten ziet verplaatsen

En toch blijft het wel handig :)

Ik snap het, maar ik ben een einzelgänger, zeker wat sporten betreft. Ook met duursport vroeger (hardlopen, wielrennen, mountainbiken) vond ik het het fijnst als ik echt alleen was.

Ja.. Ok dan is het wel handig. Heb in die periode ook gas terug moeten nemen.

3A11F167-E898-4283-9977-56D4C4053298.jpeg

En het zorgt er voor dat ik telkens toch maar weer probeer beter en zwaarder te squaten. Anders was ik allang al overgestapt op een hack-squat of legpress. :)
Ik ben er blij om dat in de homegym niemand ziet dat een kerel van 100kg moeite heeft met 10x100kg te squatten :)

Ik ga wijd staan. Zak iets voorbij kniehoogte.

Wat is je buikomtrek? Ik ben nog altijd een dikz*k met 86cm.

88 ik ben dikker :p

Koekjes zijn leven! Hippie hotdog is wa minder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven