XXL Nutrition

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
10x100 kg squatten op 100 kg bw met decent vetpercentage en kuurervaring vind ik eerlijk gezegd behoorlijk pover. Tenzij een blessure oid de oorzaak hiervoor is.

• Topic Starter Topic Starter
Koekjes zijn leven! Hippie hotdog is wa minder
Ze waren wel heel lekker, chocolade cookies met m&m’s
Die hotdog was vermoed ik een vegetarische worst (echt een rare smaak) en een. Home-Made soort van groentenketchup erover. De verkoper had ook dreadlocks en stond op blote voeten in zijn standje, dit had al een allarm moeten zijn :p

10x100 kg squatten op 100 kg bw met decent vetpercentage en kuurervaring vind ik eerlijk gezegd behoorlijk pover. Tenzij een blessure oid de oorzaak hiervoor is.
Marja, jou bankdrukken is dan weer behoorlijk pover
:trollface:

Ff serieus, bovenstaande is maar grapje

Jup, tis gewoon pover. Ik weet het. Ik heb er ook niet echt een uitleg voor.
Nooit blessures aan mijn benen of bekken ofzo gehad, het lukt gewoon niet.
Op andere been-oefeningen zijn mijn krachtstats ook niet geweldig, maar wel wat minder slecht. Leg-press, extensions, curls enzo max ik makkelijk alle machines in de fitness, mijn deadlift vind ik ook niet heel zwak en dit gebruikt toch ook voor een heel stuk Mn benen.
Mja, i dont know, het heeft mij wel altijd gestoord dat er veel kleinere en lichtere jongens zijn die vlot sterker zijn in squat

Laatst bewerkt:
inhaaltraining deze morgen vanwege crappy training gisteren

BOR 5x60/70/80/90/100 3x110(fail)
Alternating Dumbell curl: 3x10x20
Seated pully row: 12x40 12x60 10x90 10x90

Late namiddag push training op de planning

Op andere been-oefeningen zijn mijn krachtstats ook niet geweldig, maar wel wat minder slecht. Leg-press, extensions, curls enzo max ik makkelijk alle machines in de fitness, mijn deadlift vind ik ook niet heel zwak en dit gebruikt toch ook voor een heel stuk Mn benen.

Mja, i dont know, het heeft mij wel altijd gestoord dat er veel kleinere en lichtere jongens zijn die vlot sterker zijn in squat
Ik zal straks eens 11x100 squaten (proberen), als eerbetoon :o

Ik bankdruk nog altijd meer dan jij squat:trollface:

Als je in een homegym traint en weinig materiaal tot je beschikking hebt wordt benen trainen sowieso niet leuk. Je kunt bijvoorbeeld al geen leg press, hack squat, leg extension en leg curl varianten doen neem ik aan?

Als je in een homegym traint en weinig materiaal tot je beschikking hebt wordt benen trainen sowieso niet leuk. Je kunt bijvoorbeeld al geen leg press, hack squat, leg extension en leg curl varianten doen neem ik aan?
:fuu:
Nope, ik wil als ik wat meer geld reserve heb wel mijn bankje vervangen door zen barbarian met leg-accessoire, nog even sparen.
Voor grotere machines word het wat te krap, ik zit er over na te denken een sissy-squat te kopen maar ik weet niet of dat nuttig is.

Ik houd het nu al wel een hele periode vol 2x per week squatten dus het is “work in progress”
Plezier heb ik er absoluut niet in terwijl ik de ander compounds wel leuk vind om te doen.
:bang::bang:

Waarom iets doen wat je niet leuk vind, squat is echt niet zo superieur

Tenzij je niet anders kan want hoor gym maar zou dan lekker naar sportschool gaan.

Ik houd het nu al wel een hele periode vol 2x per week squatten dus het is “work in progress”
Plezier heb ik er absoluut niet in terwijl ik de ander compounds wel leuk vind om te doen.
:bang::bang:
SQ heeft best wel een goede carry over naar je krachtstats
Benen is wel afzien...geldt voor iedereen...misschien een combi met kracht en hypertrofie...heb je vast al geprobeerd denk ik

Waarom iets doen wat je niet leuk vind, squat is echt niet zo superieur

Tenzij je niet anders kan want hoor gym maar zou dan lekker naar sportschool gaan.
Even geen tijd om naar de sportschool te gaan en een duur abonnement voor maar 1x per week te kunnen gaan vind ik zonde van het geld. We moeten hier nog wat opletten met de financiën want maar 1inkomen en 2 kinderen.
Enige echte massabouwer die ik dus voor benen thuis kan doen is squat, anders deed ik hem ook niet meer denk ik.

SQ heeft best wel een goede carry over naar je krachtstats
Benen is wel afzien...geldt voor iedereen...misschien een combi met kracht en hypertrofie...heb je vast al geprobeerd denk ik
Jup, vanalles geprobeerd, ik denk dat het hoofdprobleem mss wel bij Mn uitvoering te zoeken is want dumbell squats kan ik een heel stuk zwaarder voor zen stuk meer reps.
Ik ben pas beginnen squatten vanaf dat ik een homegym heb, in de sportschool allee, leg press, curls e.d.
Ik denk er over eens een seminar te volgen over de compound oefeningen om,mijn technieken te verbeteren, maar ik vind niks in de buurt van Valkenswaard/Neerpelt

:treuren: Ik weet een beetje hoe het is in een homegym, heb ongeveer 1 jaar op zolder getraind met gewoon een paar dumbbells (stuk of 4-5), een machinetje waar je wat dingen op kan doen en een speedbag (was nog het leukste ook).
Maar ik moet zeggen dat het materiaal in mijn fitness ook maar zéééér beperkt is... Volgens mij is het zo ingedeeld: 35% cardio, 25% borst, 15% rug en de rest is zo van alles een paar dingen. Ik zou graag eens hack squat willen doen, ik zie zo op instagram voorbij komen maar kan zelf nooit eens voelen :headbang:

oops ik dacht dat die reactie van crash was, maar goed :hahaha:

Heb je al eens bulgarian split squats geprobeerd?

Deze zit nog redelijk in de buurt...mannen uit de praktijk..maar of je dr tussenkomt ....heeft ook een prijskaartje tja!!
https://muscletotaal.nl/

:treuren: Ik weet een beetje hoe het is in een homegym, heb ongeveer 1 jaar op zolder getraind met gewoon een paar dumbbells (stuk of 4-5), een machinetje waar je wat dingen op kan doen en een speedbag (was nog het leukste ook).
Maar ik moet zeggen dat het materiaal in mijn fitness ook maar zéééér beperkt is... Volgens mij is het zo ingedeeld: 35% cardio, 25% borst, 15% rug en de rest is zo van alles een paar dingen. Ik zou graag eens hack squat willen doen, ik zie zo op instagram voorbij komen maar kan zelf nooit eens voelen :headbang:

oops ik dacht dat die reactie van crash was, maar goed :hahaha:
Mijn homegym is redelijk compleet om alle belangrijke oefeningen te doen, alleen voor benen heb ik weinig.
Heb je de andere sportscholen in je buurt al eens bezocht? Mss dat ze daar wel meer kracht apparatuur hebben of een hack squat ofzo :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven