- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Nee, nog nooit, ik ga het straks een googlen, vanavond eens proberen en dan laat ik hier weten hoe het beviel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, nog nooit, ik ga het straks een googlen, vanavond eens proberen en dan laat ik hier weten hoe het beviel
Ja dat is hier vlakbij, zelfde plaats als waar die seminar over hormonen gebruik was een tijdje terug.Deze zit nog redelijk in de buurt...mannen uit de praktijk..maar of je dr tussenkomt ....heeft ook een prijskaartje tja!!
https://muscletotaal.nl/
Ik heb heb het net op t-nation bekeken, is inderdaad wel een interessante optie.Daar kan je nog best leuk mee variëren. Met een barbell, 2 dumbells of 1 dumbell aan de “binnenkant” die laatste voel je vooral in je glutes.
Ze waren wel heel lekker, chocolade cookies met m&m’s
Die hotdog was vermoed ik een vegetarische worst (echt een rare smaak) en een. Home-Made soort van groentenketchup erover. De verkoper had ook dreadlocks en stond op blote voeten in zijn standje, dit had al een allarm moeten zijn![]()
Ik had een single PB-les, eenmalig. Was € 55 volgens mij. Er zijn ook wel eens seminars groepssessies, maar is volgens mij niet veel goedkoper.Ja dat is hier vlakbij, zelfde plaats als waar die seminar over hormonen gebruik was een tijdje terug.
Ik zoek eerder Iets in de aard van groepslessen ofzo zoals @Bert het laats is gaan volgen voor deadlift.
Ik kan hier niet echt informatie over vinden op hun site.
Persoonlijke begeleiding is mij nog wat te duur jammer genoeg.
Toch maar eens Wat geld aan de kant houden voor een squatles dan, hoelang duurde de les?Ik had een single PB-les, eenmalig. Was € 55 volgens mij. Er zijn ook wel eens seminars groepssessies, maar is volgens mij niet veel goedkoper.
En af en toe eens wat abs trainen uiteraard.Niet meer (teveel) snoepen en minder/niet junken heeft bij mij een wereld van verschil gemaakt....
Voorlopige training namiddag
Cardio: een paar uur in de tuin werken
-15° incline bench:
10x50/70/80/90/100
5x110 3x120 1x130
20x70 20x50
Nu even eten en daarna borst/triceps afwerken

JupGa je echt midden je training ff stoppen om te eten om dan nadien verder te doen?
Wel progress idd!
ik merk dat sinds ik off ben het makkelijker is mijn training meer te verdelen.+1