AndroidHealthClinic

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Daar kan je nog best leuk mee variëren. Met een barbell, 2 dumbells of 1 dumbell aan de “binnenkant” die laatste voel je vooral in je glutes.

Deze zit nog redelijk in de buurt...mannen uit de praktijk..maar of je dr tussenkomt ....heeft ook een prijskaartje tja!!
https://muscletotaal.nl/
Ja dat is hier vlakbij, zelfde plaats als waar die seminar over hormonen gebruik was een tijdje terug.
Ik zoek eerder Iets in de aard van groepslessen ofzo zoals @Bert het laats is gaan volgen voor deadlift.
Ik kan hier niet echt informatie over vinden op hun site.
Persoonlijke begeleiding is mij nog wat te duur jammer genoeg.

Daar kan je nog best leuk mee variëren. Met een barbell, 2 dumbells of 1 dumbell aan de “binnenkant” die laatste voel je vooral in je glutes.
Ik heb heb het net op t-nation bekeken, is inderdaad wel een interessante optie.
Lijkt me technisch wel een moeilijke oefening.

Ze waren wel heel lekker, chocolade cookies met m&m’s
Die hotdog was vermoed ik een vegetarische worst (echt een rare smaak) en een. Home-Made soort van groentenketchup erover. De verkoper had ook dreadlocks en stond op blote voeten in zijn standje, dit had al een allarm moeten zijn :p

Jaa dit had je moeten weten, koekjes en een hamburger om het te compenseren.

Het duurt even voordat je je balans goed kunt bewaren als je daar moeite mee hebt dat kan je het best beginnen met 2 dumbells.

Ja dat is hier vlakbij, zelfde plaats als waar die seminar over hormonen gebruik was een tijdje terug.
Ik zoek eerder Iets in de aard van groepslessen ofzo zoals @Bert het laats is gaan volgen voor deadlift.
Ik kan hier niet echt informatie over vinden op hun site.
Persoonlijke begeleiding is mij nog wat te duur jammer genoeg.
Ik had een single PB-les, eenmalig. Was € 55 volgens mij. Er zijn ook wel eens seminars groepssessies, maar is volgens mij niet veel goedkoper.

Ik had een single PB-les, eenmalig. Was € 55 volgens mij. Er zijn ook wel eens seminars groepssessies, maar is volgens mij niet veel goedkoper.
Toch maar eens Wat geld aan de kant houden voor een squatles dan, hoelang duurde de les?

Voorlopige training namiddag
Cardio: een paar uur in de tuin werken

-15° incline bench:
10x50/70/80/90/100
5x110 3x120 1x130
20x70 20x50

Nu even eten en daarna borst/triceps afwerken

De vrouw is nog wel steeds keto aan het doen (en de kilo’s vliegen er wel af bij haar) (geen pics van vrouw)
Dussss avondmaal
Gevulde Mexicaanse aubergines
Het was best lekker
73380E7B-E504-4554-B1F5-28F5FE3C4E15.jpeg

Voeding vandaag rond onderhoud (iets eronder vermoed ik)
795DB6C7-16EB-4086-B9D9-FA476A54EA58.png

Voorlopige training namiddag
Cardio: een paar uur in de tuin werken

-15° incline bench:
10x50/70/80/90/100
5x110 3x120 1x130
20x70 20x50

Nu even eten en daarna borst/triceps afwerken

Borst afgewerkt met

-45°dumbell press 10x22 10x30/30 8x30(fail)
-flat flyes: 8x16/20 6x26 5x30 4x30
-dips 5xBW/BW+15/BW+30
-close grip bench: 8x50/70/80 15x50
-beetje triceps isolatie

Ging best lekker, PRs zitten er natuurlijk niet meer in.

Net toch nog ff een paar foto’s getrokken, natuurlijk goede belichting enzo uitgezocht.
Ik vind dat er tegenover de beginshape toch wel resultaten zijn, al ben ik wel minder sterk geworden. Geen filter :)

Ik zet er even de beginfoto onder ter vergelijking

Laatst bewerkt:
Ga je echt midden je training ff stoppen om te eten om dan nadien verder te doen?:o

Wel progress idd!

Ga je echt midden je training ff stoppen om te eten om dan nadien verder te doen?:o

Wel progress idd!
Jup :) ik merk dat sinds ik off ben het makkelijker is mijn training meer te verdelen.
Ik heb precies minder recuperatie vermogen.

Echt wel net resultaat hoor!:clap:

Baas!

Bedankt voor de positieve complimenten allemaal :) :)
Altijd leuk om te horen

Je zou al de grootste zijn die ooit in mijn fitness geweest is. Nu nog 12x100 squatten :bang:
Goed gedaan!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven