AndroidHealthClinic

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Hahahaha iedereen met ze turkse pizza en cutten op 5000 kcal, en ik zit hier netjes en voorzichtig me kleine bordje havermout te vreten om niet over me max heen te gaan
 
Hahahaha iedereen met ze turkse pizza en cutten op 5000 kcal, en ik zit hier netjes en voorzichtig me kleine bordje havermout te vreten om niet over me max heen te gaan
Op die 5000 lijd ik evenveel honger dus naast dat de porties misschien kleiner zijn van jou is er geen verschil
 
Gewicht deze morgen 95,4 kg, al jaren niet meer zo weinig gewogen.
Sixpack (eigenlijk 4-pack bij mij :p) goed zichtbaar.
Ik ben wel behoorlijk aan het balen, Ik ga onder de 95kg belanden dus er is ook best wel wat massa (en veel kracht) weg. Dit blijft vervelend na zoveel energie tijd en geld erin te hebben gestoken.
Ik blijf door de zure appel blijven en ben eigenlijk niet van plan nog ooit een kuur te doen.
Ik denk dat Bodyfat nu echt rond de 10% zit, dus het is realistisch hier onder te geraken voor de foto’s.
Planning na de shoot is 3x per week fullbody, 2x per week krav Maga, 1x per week conditie/kettlebel/reactie training. En kcals blijven uppen tot ik mooi op gewicht blijf.
 
Dit spul maakt cutten dragelijk :meal::meal:
image.jpg
 
Vind daar best een nep smaakje aan zitten :o
 
Die zijn lekker maar hebben echt wel een nep smaak.
 
Tja, wat wil je..het is een light product..


Holy shit:bow: Even energycans leegbesteld!

Wel debiel dat de verzendkosten ook zo ziek hoog worden..
Jup, verzending naar belgie was duur, beetje jammer maar het is maar voor een keertje
 
Jup, verzending naar belgie was duur, beetje jammer maar het is maar voor een keertje
Zitten echt wel een paar lekkere bij..maar ook wel wat gore van wat ik nu al zie.

En een aantal waarmee ik nog even zou wachten tot na de cut. Als je van coffee houdt is die salted caramel wel echt heaven!:heart:

Wist niet dat je die Rockstars los kon bestellen daar..ga ik onthouden!
 
Dat wel, ik dacht dat het nog om Monster ging, dan vind ik de Ultra's Wit en Paars het lekkerst.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven