Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
teering hahah
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
teering hahah
Ik hoop dat ze allemaal wat te drinken zijn want het was een kostelijk grapje

Ja kan 'k geloven, wist niet eens dat er zoveel monsters bestaan... Ik ben nog van de tijd met de zwart & groene logo blikjes, is ook de enige monster die ik eventueel zou drinken :dIk hoop dat ze allemaal wat te drinken zijn want het was een kostelijk grapje![]()

Ik denk dat Marvin mij al voor is geweestsow hee, krijgen we ook van elk smaakje een review?
de heel lekkere en degene die niet te zuipen zijn ga ik hier wel kort vermelden 
En wat is dat?
inderdaad. Echt een meevaller, heel lekker voor een microgolf hamburger.
Es probereI
inderdaad. Echt een meevaller, heel lekker voor een microgolf hamburger.
moet je snel zijn... is een week actie en op = op.
redbull verkiezen voor monster zero, jij snapt het nog niet helemaal.Ja kan 'k geloven, wist niet eens dat er zoveel monsters bestaan... Ik ben nog van de tijd met de zwart & groene logo blikjes, is ook de enige monster die ik eventueel zou drinken :d
Meestal voor ik ga trainen pak 'k een paar slokken redbull, stuk goedkoper![]()
Hij leert het nog welredbull verkiezen voor monster zero, jij snapt het nog niet helemaal.
komt nog wel, eenmaal je addicted word.

Ja misschien, maar die blikken zijn direct een halve liter en redbull kan je een stuk kleiner kopenredbull verkiezen voor monster zero, jij snapt het nog niet helemaal.
komt nog wel, eenmaal je addicted word.
Ik ben nu wel nieuwsgierig, is het zo lekker?Zowieso vind je ze niet allemaal lekker. Maar er zijn er maar weinig goor.Ik hoop dat ze allemaal wat te drinken zijn want het was een kostelijk grapje![]()
De ultra’s vind ik allemaal lekker+geen kcals (alleen de gele Citroen is niet lekker)Ja misschien, maar die blikken zijn direct een halve liter en redbull kan je een stuk kleiner kopenIk ben nu wel nieuwsgierig, is het zo lekker?
Redbull is duurder (in het blik zit minder)Redbull en monster zijn ongeveer gelijk toch qua prijs?