lichte training op dinsdag en woensdag
Afgelopen zaterdag Eastern Canada's natural strongest man (dus drug-tested). Het was erg slecht weer dus de wedstrijd werd onder een overdekking gedaan waardoor de afstanden iets korter werden.. denk dat dat niet echt in m'n voordeel werkte maar ging verder OK.
Deadlift 225kg (max reps 60 sec)
6x
Voelde wel OK maar erg traag en onderrug beetje iffy... had door moeten gaan naar 11-12 reps voor meer punten dus vond het wel goed zo. 4e op dit onderdeel.
Axle C&P 225lbs (max reps 60 sec, gecontroleerd down)
5x
Miste beetje snelheid op de continental clean maar verder soepel. Gedeelde 2e plaats.
Medley tireflip 900 lbs (4 flips) + yoke 750 lbs (10m)
Uitgelopen in 58 sec... wat een draak die tire. De yoke was een eitje. 2e plaats.
Medley farmers 110kg (10m) + 135kg (10m)
Uitgelopen in 30 sec. Dik PR op farmers. Helaas wel op een paar seconden 4e plaats.
Loadrace keg fire hydrant (100kg), keg (110kg), atlas stone (120kg), keg (120kg) (10m)
Tijd was op na het laden van de atlas stone.. greep een paar keer mis op de stone waardoor ik veel tijd verloor. 4e op dit onderdeel geloof ik.
Uiteindelijk 4e van de 6 geworden (er waren 6 afmeldingen op de dag zelf)... als ik wat sneller was geweest op de laatste 2 onderdelen was ik 2e geworden want het lag erg dicht bij elkaar. Wat meer aan snelheid gaan werken dus (niet echt een verrassing).
Er waren 6 kwalificatieplaatsen voor de finale dus mag naar de nationals

Zat wel goed in de wedstrijd, heb het idee dat ik me met die 6 anderen erbij ook wel gekwalificeerd zou hebben maarja we'll never know.