XXL Nutrition

cut logje

lekker bezig hendrie. vergeet je rear delts niet eh

Mooi hoor die 50 kilo voor 4 reps :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.983
ik zie geen 1 oefening in je training van vandaag waar je je concentreert op de achterste kop van je schouderspier. Vandaag heb ik b.v. reversed flys met dumbbells en cables gedaan voor de rear delts oftewel deltoideus pars spinalis. is wel vet als je die ook goed ontwikkeld tog..

• #1.985
ik zie geen 1 oefening in je training van vandaag waar je je concentreert op de achterste kop van je schouderspier. Vandaag heb ik b.v. reversed flys met dumbbells en cables gedaan voor de rear delts oftewel deltoideus pars spinalis. is wel vet als je die ook goed ontwikkeld tog..

Klopt zal heel eerlijk zijn nog nooit aan gedacht:-)

je kan die ook mee pakken als je rug traint..in principe train je die spier al tijdens rugoefeningen maar beste is paar ''isolatie'' oefeningen voor doen dus als je rug doet pak er dan 2 bij is 5min werk en voelt lekker..

• #1.987
je kan die ook mee pakken als je rug traint..in principe train je die spier al tijdens rugoefeningen maar beste is paar ''isolatie'' oefeningen voor doen dus als je rug doet pak er dan 2 bij is 5min werk en voelt lekker..
welke 2oefeningen dan?

google/youtube rear delts... mar als je te lui bent doe ik die 2 oefeningen wel in de gym speciaal voor jou :P

• #1.989
google/youtube rear delts... mar als je te lui bent doe ik die 2 oefeningen wel in de gym speciaal voor jou :P

Ik ben zeker niet te lui

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 20:18 ----------

Filmpjes, bekeken wij hebben.bij ons, in de gym zelf zon machine ervoor zie ik nu pas

oke beter..je kan ook andersom op de peckdeck zitten dan heb je hem ook..leer op die manier eerst de juiste spieren aanspanne en dan over op dumbbells gaan

Pak 2 dumbbells en superset hem met je side raises, done ;)

Een goede rear delt maakt je schouder af Hendrie! Niet meer vergeten!:D

Vandaag nog wat op de planning?

• #1.997
uurtje cardio erweer op zitten was lekker nu lekker rusten en eten en morgen na me werk DL time!

Lekker hoor een uurtje cardio. Suc6 met je DL; ben die zelf weer wat aan het opbouwen. Pffff:)

jouw MP met 4x50 mijn MP is 4x80
jouw side raises met 16 kg, ik ga al kapot met 12 kg! leuk om jezelf te vergelijken met een ander, zo ligt je bench hoger, ik druk slechts 3x 100 ofzo en 10x80. Maar mijn squat ligt dan wel weer veel hoger. Succes goos!! Blijf je volgen :)

succes met deadliften vandaag hendrie, ik ga vandaag ook DL doen en hoop stiekem op een volume PR :D

Terug
Naar boven