hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
dankjewel
Jip ging mooi:-)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dankjewel
Jip ging mooi:-)
hehe dankje op de een of andere manier is de bench en op dit moment op de MP de oefeningen waar ik mega voor gemotiveerd ben en eigelijk ook allebij super lekker gaan!
of techniek niet goed is weet ik niet wat ik wel weet is dat ik helemaal kapot ga op die oefeningen met die gewichten ik kan er gewoon niet meer van maken hoe graag ik het ook zou willen!sqUAten gaat vanzelf goed komen man. Probeer volgende keer 5x 60kg als je cycle dat toelaat. Die legextensions en legcurls snap ik nog steeds niet, volgens mij kan je daar veel meer op pakken en of aan verbeteren. Prima training trouwens!
precies pak wel een deloudt week als ik het echt nodig heb vindt het nu nog beetje onnodigGewoon een cycle pakken, je kunt het ook zo doen:
Niet elke training tot je max gaan![]()
precies pak wel een deloudt week als ik het echt nodig heb vindt het nu nog beetje onnodig
lekker besig.. indd veel voller, elke maand 2.5 a 3kg gainen is wel nice. Houd wel je bf% in de gaten eh..hoelang ben je nog van plan te bulken?
dankjewel!Gratz met je PR op de squat
En bw gaat ook lekker zo te zien![]()