hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Die 100gram havermout blijft staan en de banaan ook
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ontbeit blijft gewoon precies zelfde boterhamen blijven eerst nog even vis eet ik savonds wel redelijk vaakzoals daan zegt..die havermout in elk geval sochtends erin houden of je nu 70,80,90 of 100 neemt
maakt van die boterhammen liever een portie rijst met tonijn en een handje noten (eventueel broccoli ofzo erbij)
en savonds geheel kip of vis ipv rundergehakt erbij
tanks sep doe me bestMooi progressie kerel
En inderdaad bij je ontbijt zorgen voor je KHD, goed hoor
en kh blijven ook nog genoeg alleen 100gram havermout eruit meer nietdankje!
nice ziet er goed uit ik train altijd na me werk na 4uur is datmaaltijd 1: kh + eiwit + vet
maaltijd 2: kh + eiwit
maaltijd 3: kh + eiwit
maaltijd 4: Kh + eiwit
maaltijd 5: eiwit + vet
maaltijd 6: eiwit (soms skip ik deze maaltijd) ligt aan mijn aantal caloriën voor die dag.
Zo doe ik het, maar ik train in de ochtend (en 1x p/week in de middag als mijn schooltijden anders uitkomen)
Als je in de ochtend / middag traint zou je 1 kh maaltijd extra kunnen pakken na de training, zoalg je maar zorgt dat je aan je caloriën en eiwitten komt voor die dag is het goed.
mooie dag was dat Hendrie ! (food+training+cardio=top)

ja maar is effe kijken vindt me t**ten eigelijk wel dik ma niet echt mooie lijn in en breed zeg maar wil zoiezo is wat anders proberen voor borst denk ik vor meer vorm ma wat weet ik nog nietPas op met je schouder maatje, anders de dips eruit halen
Dips wat meer naar achteren zetten in je training man. En anders moet je je echt
schouderopwarming gaan doen voor je begint.