AndroidHealthClinic

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
lekker goed ontbeit genomen nog thuis effe lekker chille en straks na hengelo toe om te trainen gewicht vanmorgen 82.2 dat is deze eerst cut week 1kilo kwijt

kijk wel uit dat je niet te snel gewicht verliest eh..1kg per week is meer dan genoeg..
wat trouwens ook kan helpen is bepaalde doelen stellen wat je wilt bereiken en vooral goed nadenken waarom je dat wilt..als je daar achter bent zul je ook sneller resultaat halen

• #2.123
kijk wel uit dat je niet te snel gewicht verliest eh..1kg per week is meer dan genoeg..
wat trouwens ook kan helpen is bepaalde doelen stellen wat je wilt bereiken en vooral goed nadenken waarom je dat wilt..als je daar achter bent zul je ook sneller resultaat halen
en dan bedoel je bevoorbeeld volgendre week zaterdag minstens 6ons eraf als doel ofzo?of kwa taaie omvang waar kan ik die het beste meten elke keer net boven onderbroek of navel?

ik doe altijd op de navel meten want in die regio zit meeste buik/rug vet..

Qua doelen stellen enso bedoel ik eigenlijk meer van neem een streeffysiek in je hoofd wat je echt echt echt graag wilt bereiken..denk dan is goed over na WAAROM je dat graag zou willen..Daardoor blijf je gemotiveerder en als je precies weet WAT je wilt bereiken en vooral waarom.. dan is de weg er naar toe makkelijker...

ik zie je namelijks steeds cutten, bulken, cutten etc..ik denk als je nu ergens echt helemaal voor gaat voor een langere periode dat je er meer uit kan halen..
dus denk er is goed over na..ik weet zeker dat je er profijt van zal hebben..

• #2.125
ik doe altijd op de navel meten want in die regio zit meeste buik/rug vet..

Qua doelen stellen enso bedoel ik eigenlijk meer van neem een streeffysiek in je hoofd wat je echt echt echt graag wilt bereiken..denk dan is goed over na WAAROM je dat graag zou willen..Daardoor blijf je gemotiveerder en als je precies weet WAT je wilt bereiken en vooral waarom.. dan is de weg er naar toe makkelijker...

ik zie je namelijks steeds cutten, bulken, cutten etc..ik denk als je nu ergens echt helemaal voor gaat voor een langere periode dat je er meer uit kan halen..
dus denk er is goed over na..ik weet zeker dat je er profijt van zal hebben..
tanks voor de tips tyle top!

ik ga volgen :) succes met je cut

no problem :) beetje doorgelezen enzo, ik heb eerder ook mn benen verwaarloosd en ben 3 maanden geleden ofzo begonnen met squatten.. gaat erg hard dus zal bij jou ook wel snel gaan!

Je bent goed bezig. Je bench/squat is wel wat uit verhouding, maar dat komt vanzelf wel goed.:)

• #2.130
  • #2.131
vandaag ook daar me vet% laten meten robertjan zei dat het heel erg nakeurig ding was want word daar voor wedstrijd schaatser gebruikt ma ik vondt wel erg laag uitkomen

gewicht83,7
spiermassa 43,7'
lichaamsvet massa 8,2
vet% 9,8

super mooi dag gehad lekker getraint en veel geleerd en een hele mooi
*Een origineel door Ronny Rockel, Chris Cormier en Toney Freeman gesigneerde halterriem echt super blij mee!

IMG_2670.jpg

• #2.132
wat ik wel blijf doen is nu op de zondag nog wat junk eten beperk het tot 1zak gele M&M's en een zak drop meer niet dit blijf ik doen tot ik echt laag kom en het me in de weg gaat zitten verder 6dagen strikt vanaf nu!

Mooie doelstelling

• #2.134
heb me streefdoel als achtergrond op me pc gedaan dan word ik elke keer weer aan me doelstelling herrinerd en wat ik wil bereiken goed idee van tyle

josef.jpg

die yosef is gewoon droog en wel shredded marja je wilt toch geen 68kg wegen?

is dat die zyzzz???

Super dat je kon trainen met een pro, kun je ook een kort verslagje typen qua oefeningen en/of nieuwe inzichten die robertjan je gegeven heeft.
Hoe ben je trouwens in contact gekomen met robertjan ?

• #2.140
Super dat je kon trainen met een pro, kun je ook een kort verslagje typen qua oefeningen en/of nieuwe inzichten die robertjan je gegeven heeft.
Hoe ben je trouwens in contact gekomen met robertjan ?
kwa oefeningen gedaan

lattpuldown
chinne
T-bar row
machine row
latpuldown nog een keer om af te maken 1set
BB curl
liggend machine curl
liggend machine curl in andere hoek
DB curl
1oefeningen buik

wat ik geleerd heb van hem is om met lichte gewichten zwaar te trainen als je maar de perfecte uitvoering doet en dat is ook wat ik vanaf nu dus ga proberen veel volume paken met lichtere gewichten maar heel strikt

Terug
Naar boven