Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tanks rob nog goeie oefeningen voor meer lijnen inplaats van dikte op borst?

Die pronated fly's lijken
Pff, sorry man, ben ook op zoek
Vrees een beetje dat dat genetics is icm meer massaDie pronated fly's lijken
wel wat te doen. Cable Cross Overs lijkt me ook maar dat kan ik niet proberen thuis![]()

doe ik robke! bedankt!Probeer bij cable cross overs ook alle mogelijke hoeken te gebruiken
Maar om echt strepen te krijgen, moet je knetterhard staan en dikke massa hebben natuurlijk.
ik heb ff wat doorgelezen, maar het gaat erg goed met je en tot hoe ver wil je cutten?![]()
Dit denk ik ook...zeker ook qua cable cross...niet te zwaar doen, maar echt zoeken naar de 'ideale' hoek..Probeer bij cable cross overs ook alle mogelijke hoeken te gebruiken
Maar om echt strepen te krijgen, moet je knetterhard staan en dikke massa hebben natuurlijk.

Dit denk ik ook...zeker ook qua cable cross...niet te zwaar doen, maar echt zoeken naar de 'ideale' hoek..![]()

oke duidelijk
dankje koen gaat ook lekker
jip die moet ik ook is proberen zet jij klein houten bankje onder je bankje?Die hoek die bij jou het beste een gedeelte van je borst aanpreekt. Easy as that.
Iedereen zit ook altijd maar te benchen, omdat iedereen anders dat doet. Maar
probeer gewoon eens een declined. Wedden dat je je borst beter voelt en niet
zo zeer je schouders/triceps.
Maar oh nee! Toch niet declined gaan pressen want dat mag dan weer niet
omdat het je 'onderkant' van je borst zou benadrukken![]()
jip die moet ik ook is proberen zet jij klein houten bankje onder je bankje?

dankjewel koek! mp licht ook lager omdat ik half jaar terug een schouder uit de kom heb gehad dus vandaar!Ik blijf me verbazen over die bench ten opzichte van je MP. Normaal zou je MP ook wat hoger moeten liggen als je 6x95 benched.
Het lichaam is maar een stom mechanisme
Maareeee, thumbs up kerel. Dedication to the roof hiero![]()