hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vanavond maar een xtje een junkmaaltijd genomen van de mac 2broodjes en wat kipnuggets hoop dat hier door me stofwisseling weer effe een boost kan krijgen

precies dankjewel daan! Tanks voor de tips! En ja precies niet te snel sleutelen neem nu alleen smiddags in plaats van4eieren en 4boterhamen nu 100gram rijst en 100gram koolvis is dat genoeg eiwiten?
euk dat je mee leest man! altijd leuk! alleen zal wel x een foto maken van me benen alleen is er weining te zien niet echt progressie!Hallo Hendrie,
Ik heb je log even doorgelezen aangezien ik zelf ook met de cut ben begonnen.
Zie dat je zeer goede progressie hebt geboekt en zal dit logje ook zeker in de gaten gaan houden.
Wat mij wel opvalt is dat je erg sterk bent in de borst maar in verhouden wel erg slap in de benen. Leg extensions van 25kg is wel laag. Zou graag eens een foto van je benen willen zien.
Keep up the good work!
heb jij wel goed koen! heb spierverslapers gekregen van de dokter en moet de hele week rustig aan doen! aah misschien doet een weekje rust me ook wel x goed al tijd niet meer gehad!