Fitness Seller

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
heb wel vaak het idee dat ik soms meer vitaminies moet nemen! iemand een idee neem nu alleen vitamine b

geen probleem hendrie, jij hebt mij ook veel gemotiveert vooral in de laatste en zwaarste week. Je kan die vis ook gwn bakken hoor

geen probleem hendrie, jij hebt mij ook veel gemotiveert vooral in de laatste en zwaarste week. Je kan die vis ook gwn bakken hoor
nouwja ga zaterdag weer boodschapen doen zal wel is effe in het vriesvak gaan zoeken:d

Ik neem standaard animal pak als vitamines ... zeker belangrijk als je cut imo. Dan is je
weerstand al wat minder en door het minder voedsel kan je ook voedingsstoffen mislopen

animal pak? ken ik eigelijk niet wat is het precies?

rug en benen pic nouja benen zeg ik al is weining aan te zien!

foto.jpg - 18668

IMG_2471.jpg - 18669

heb vanavond is effe wat boodschapen gedaan en dus ook pangafilet meegenomen is effe kijken hoe ik dat het lekkerste klaar kan maken morgen of zondag is proberen!
ook heb ik een zak gemengde groente gekocht zit van alles in! ook maar effe koken en is proberen gooi ik dan mooi door de rijst!is het ook nietr meer zo droog!

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

vandaag nog 1 eiwitdagje gehad nu heb ik er 3achtermekaar gehad morgen weer een gewonne dag dus met toch iets kh erin!

vandaag

50gram havermout
40gram whey

150gram koolvis
40gram noten

200gram koolvis
100gram sperzibonen

160gram kip
halve komkomer

60gram rijst
60gram groente
300gram kip

50gram noten
450gram kwark
halve komkomer!

vandaag toch wel aardig wat vis gehad niet te vreten joh die koolvis maar goed je wilt wat he:D

precies daan

vanmorgen koud op de weegschaal 82.4 das toch weer 4ons eraf deze week zonder te trainen!

Nice, doe je verder in zo'n rustweek helemaal geen cardio?

dat hoop ik ook rob!@tante jans nee deze week effe helemaal niks wil maandag weer effe rustig beginnen met de gewichten en kwa cardio volle bak

had een vraagje ik heb dus een zak met gemengde groente gekocht uit vriesvak in de supermartk maar hoe maken jullie dat klaar?gewoon koekepan en dan met beetje olijfolie iets bakken ofzo? en hoe maakt je het lekkerste de pangafilet klaar?

Terug
Naar boven