MuscleMeat

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
en zon 6liter water vandaag

denk dat ik vandaag nog ma een x zon eiwitdagje probeer viel me reuze mee gisteren!

waarom drink je eigenlijk zoveel whey?

gewoon maar meer kip & kwark eten en je hebt toch ook je proteine

als je toch moet rusten, niets mis mee !

nu nog even gaan wandelen tegen een goed tempo en je wordt nog een pak droger erbij ook :D
zal is kijken wat iki vandaag kan doen al!gaat al wel heel stuk beter hoop maandag weer in de gym te staan!

voeding van vandaag toch nog maar weer een x eiwitdagje en misschien morgen ook nog wel weer!

50gram havermout
40gram whey
2omega 3
1cla

200gram kip
50gram noten

5omelten
halve komkomer
1cla

150gram kip
2omega 3

300gram kip
100gram groente

40gram whey

50gam noten
halve komkomer
40gram whey
450gram kwark

hardcore!

idd zoals sommige al aangaven, lose the whey, 2maal daags is voldoende.
wel zou je na 'verloop' van je cut de kwark kunnen vervangen naar casseinne.

hoelang drink je al zo'n 6liter water p.dag? klinkt als muziek in me oren namenlijk;)

die 40 gram whey in je laatste maal is nergens voor nodig idd

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

en ik mis VIS

hij krijgt in principe genoeg eiwitten binnen, kip/vis maakt nu nog niet zoveel uit.
zelf raad ik wel aan om bij de laatste paar %tjes kip te vervangen door vis (persoonlijk iets)

jip6liter water per dag soms zelf7 vis neem ik wel koolvis morgen ook weer wissel vaak af kip en vis en vanaf volgende week gaat de kwark eruit voor slapen gaan voor night protion van xxl

trouwens kunje koolvis ook voor3dagen alvast kokenz'?

hij krijgt in principe genoeg eiwitten binnen, kip/vis maakt nu nog niet zoveel uit.
zelf raad ik wel aan om bij de laatste paar %tjes kip te vervangen door vis (persoonlijk iets)

Vis gaat juist om de goede vetten, blijft altijd belangrijk

tanks gasten voor al die goeie tips super ga er zeker wat mee doen

jip 6liter water per dag soms zelf7 vis neem ik wel koolvis morgen ook weer wissel vaak af kip en vis en vanaf volgende week gaat de kwark eruit voor slapen gaan voor night protion van xxl

trouwens kunje koolvis ook voor3dagen alvast kokenz'?
netjes, geniet er nog maar van zodra je gaat halveren en lager word er mentaal zwaar maar met de winter inzicht heb je daar ook een voordeel mee (licht eraan hoe snel het gaat en hoe snel je zo ripped wilt staan).

als je genoeg bakjes hebt en plaats in je ijskast lijkt me dat geen probleem..
btw, smerig die koolvis!:P ben er nooit een liefhebber van geweest heb zelf altijd panga of tilapia.
Vis gaat juist om de goede vetten, blijft altijd belangrijk
true, 5 a 15mg olijfolie bij z'n (rijst)meals zou ook een goede toevoeging voor hendrie zijn.

ja koolvis wel ranzig was dat voor vis wat jij nam?lekker?waar smaakt het na?

ja koolvis wel ranzig was dat voor vis wat jij nam?lekker?waar smaakt het na?
pangafilet/tilapiafilet, is gewoon vis zoek maar eens in de winkel (ook diepvries vis, kan je het beste nog koken in water 8min zoiets a 10min als het bevroren is even aanvoelen) smaakt gewoon na vis(?), panga is wel een beetje nat vind ik zelf wat het makkelijkerder maakte om de droge rijst weg te krijgen in de periode dat ik minder water mocht:p

pangafilet/tilapiafilet, is gewoon vis zoek maar eens in de winkel (ook diepvries vis, kan je het beste nog koken in water 8min zoiets a 10min als het bevroren is even aanvoelen) smaakt gewoon na vis(?), panga is wel een beetje nat vind ik zelf wat het makkelijkerder maakte om de droge rijst weg te krijgen in de periode dat ik minder water mocht:p
oke dan! ga ik is effe x kopen dan! en proberen moet je dus niet bakken maar koken!Sie!

morgen maar is wat meer koolvis dan! tanks voor de tips!

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

die 40 gram whey in je laatste maal is nergens voor nodig idd

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

en ik mis VIS

ga ik mee bezig dankje daan!

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

:d

Je bent serieus bezig! Houd je het ook goed vol? Of heb je veel weerstand tegen de tijd en inspanning die het allemaal kost?

Je bent serieus bezig! Houd je het ook goed vol? Of heb je veel weerstand tegen de tijd en inspanning die het allemaal kost?
nee het kost me veel tijd en dat weet ik en veel inspanning ook! maar ik heb het er allemaal voor over heb op moment alle blikken de goeie kant op staan en ging ga als een speer! nu effe rust weekje helaas maar daar probeer ik ook weer beter uit te komen!
kwa vermoeitheidt merk ik het wel einde van de dag ben je gewoon op! en dan de donderdag en vrijdag zijn zware dagen op het werk maar goed moet maar een x! wil nu echt een x rippedt staan is me gewoon nog nooit gelukt en weet gewoon dat ik er alles aan moet doen omdat ik heel makkelijk vet aanzet!

maar gasten door jullie steun ga ik ook lekker echt het helpt zeker weten man!!!!!!tanks voor alles!

Terug
Naar boven