hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja klopt zou ook rpima kunnen! zal is effe kijken!waarom drink je eigenlijk zoveel whey?
gewoon maar meer kip & kwark eten en je hebt toch ook je proteine
ja klopt zou ook rpima kunnen! zal is effe kijken!
maar wat vindt je van zon eiwitdag?

zal is kijken wat iki vandaag kan doen al!gaat al wel heel stuk beter hoop maandag weer in de gym te staan!als je toch moet rusten, niets mis mee !
nu nog even gaan wandelen tegen een goed tempo en je wordt nog een pak droger erbij ook![]()
hij krijgt in principe genoeg eiwitten binnen, kip/vis maakt nu nog niet zoveel uit.
zelf raad ik wel aan om bij de laatste paar %tjes kip te vervangen door vis (persoonlijk iets)
netjes, geniet er nog maar van zodra je gaat halveren en lager word er mentaal zwaar maar met de winter inzicht heb je daar ook een voordeel mee (licht eraan hoe snel het gaat en hoe snel je zo ripped wilt staan).jip 6liter water per dag soms zelf7 vis neem ik wel koolvis morgen ook weer wissel vaak af kip en vis en vanaf volgende week gaat de kwark eruit voor slapen gaan voor night protion van xxl
trouwens kunje koolvis ook voor3dagen alvast kokenz'?
ben er nooit een liefhebber van geweest heb zelf altijd panga of tilapia.true, 5 a 15mg olijfolie bij z'n (rijst)meals zou ook een goede toevoeging voor hendrie zijn.Vis gaat juist om de goede vetten, blijft altijd belangrijk
pangafilet/tilapiafilet, is gewoon vis zoek maar eens in de winkel (ook diepvries vis, kan je het beste nog koken in water 8min zoiets a 10min als het bevroren is even aanvoelen) smaakt gewoon na vis(?), panga is wel een beetje nat vind ik zelf wat het makkelijkerder maakte om de droge rijst weg te krijgen in de periode dat ik minder water mochtja koolvis wel ranzig was dat voor vis wat jij nam?lekker?waar smaakt het na?

oke dan! ga ik is effe x kopen dan! en proberen moet je dus niet bakken maar koken!Sie!pangafilet/tilapiafilet, is gewoon vis zoek maar eens in de winkel (ook diepvries vis, kan je het beste nog koken in water 8min zoiets a 10min als het bevroren is even aanvoelen) smaakt gewoon na vis(?), panga is wel een beetje nat vind ik zelf wat het makkelijkerder maakte om de droge rijst weg te krijgen in de periode dat ik minder water mocht![]()
die 40 gram whey in je laatste maal is nergens voor nodig idd
---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------
en ik mis VIS
:d
nee het kost me veel tijd en dat weet ik en veel inspanning ook! maar ik heb het er allemaal voor over heb op moment alle blikken de goeie kant op staan en ging ga als een speer! nu effe rust weekje helaas maar daar probeer ik ook weer beter uit te komen!Je bent serieus bezig! Houd je het ook goed vol? Of heb je veel weerstand tegen de tijd en inspanning die het allemaal kost?