hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zowiezo afentoe junken, nu kan het nog maar als je eenmaal rond de 9-10% zit en je wilt (snel) ''nog'' dieper gaan beter je junkmeals schrappen, maar voor het zelf geld denk je het is nu wel genoeg geweest en je gaat verder clean-bulken je ben dat zowiezo al heel wat in bf gezakt
Je zal er)zowiezo harder bij staan na een goeie junkdag!
Stond zelf de dag(en) na de shooting er harder bij, maar minder vasculair.
Watblief! geen cardio, hehe nee geintje je doet zowiezo al veel cardio dus even geen cardio zal geen kwaad doen.
Mooie training hendrie, gewoon veel varieren wat been trainingen betreft
Heb je het zwaar al wat cardio/voeding betreft of gaat het nog allemaal soepeltjes (des te beter als!)

ja men zegt dat dat wel beter is toch?effe een shock in je lichaam1x in de week
dat klopt mij benen lopen zwaar achter hoe ik ze ook train sterker of groeien doen ze niet denk dat het te maken heeft met dat ik veel hardloop en zulke dingen doe
.ga ik ook nog een x probere ja 3x3 en 5x5 lijkt me wel lekker nu eerst effe tijdje wat meer repsHeb hetzelfde probleem hoor. Ik hardloop ook, maar de combo lukt normaal wel.
Had het op een gegeven moment echt gezien ,( squatte toen 5x100 ofso op mijn max) en ben toen beginnen 3xpw squatten met het 5x5 systeem. Eerst 5x5x80 etc , per week 2.5 kg of 5kg opdrijven.
Heeft mijn squat en legs iig zeker een goede boost gegeven. Maar legs zijn nog altijd niet in evenwicht met mijn bench en dl, het is nu alleen toch al iets beter.