AndroidHealthClinic

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
nou ben nog lang niet tevreden en wil nog veel dieper dus 1junkmaaltijd van de week en als ik onder de10%kom kijk ik wel effe maar dat duurt nog wel een tijd gaat allemaal veel te langzaa,

Zowiezo afentoe junken, nu kan het nog maar als je eenmaal rond de 9-10% zit en je wilt (snel) ''nog'' dieper gaan beter je junkmeals schrappen, maar voor het zelf geld denk je het is nu wel genoeg geweest en je gaat verder clean-bulken je ben dat zowiezo al heel wat in bf gezakt;)
Je zal er)zowiezo harder bij staan na een goeie junkdag!
Stond zelf de dag(en) na de shooting er harder bij, maar minder vasculair.

Ik bleef junken, ook op 6%

ja men zegt dat dat wel beter is toch?effe een shock in je lichaam1x in de week

Watblief! geen cardio, hehe nee geintje je doet zowiezo al veel cardio dus even geen cardio zal geen kwaad doen.
Mooie training hendrie, gewoon veel varieren wat been trainingen betreft;)
Heb je het zwaar al wat cardio/voeding betreft of gaat het nog allemaal soepeltjes (des te beter als!)

mee eens, ff rusten qua cardio is geen slecht plan....lichaam went aan alles....soms:p

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:34 ----------

ja men zegt dat dat wel beter is toch?effe een shock in je lichaam1x in de week

ligt er aan hoe je gaat, ik heb maar 1 keer gejunkt in mijn cut....en dat had niet eens nodig geweest.

schouders workout!

MP

10x25
10x35
8x45
4x55
7x45
8x35
9x25

upright row

10x25
8x35
6x45
6x45

side raise

10x12
8x14
8x14
7x14

crosstrainer 23minuten vol gehouden!
lekkere training gehad!ging wel lekker!
morgen nog armen trainen en wat cardio en dan lekker weekend!
eerst nog 1dagje werken!

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

ga zaterdag weer effe boodschapjes doen he maar welke rijst moet ik kopen?welke is het best voor in de cut?

dat klopt mij benen lopen zwaar achter hoe ik ze ook train sterker of groeien doen ze niet denk dat het te maken heeft met dat ik veel hardloop en zulke dingen doe

Heb hetzelfde probleem hoor. Ik hardloop ook, maar de combo lukt normaal wel.

Had het op een gegeven moment echt gezien ,( squatte toen 5x100 ofso op mijn max) en ben toen beginnen 3xpw squatten met het 5x5 systeem. Eerst 5x5x80 etc , per week 2.5 kg of 5kg opdrijven.

Heeft mijn squat en legs iig zeker een goede boost gegeven. Maar legs zijn nog altijd niet in evenwicht met mijn bench en dl, het is nu alleen toch al iets beter :).

Heb hetzelfde probleem hoor. Ik hardloop ook, maar de combo lukt normaal wel.

Had het op een gegeven moment echt gezien ,( squatte toen 5x100 ofso op mijn max) en ben toen beginnen 3xpw squatten met het 5x5 systeem. Eerst 5x5x80 etc , per week 2.5 kg of 5kg opdrijven.

Heeft mijn squat en legs iig zeker een goede boost gegeven. Maar legs zijn nog altijd niet in evenwicht met mijn bench en dl, het is nu alleen toch al iets beter :).
ga ik ook nog een x probere ja 3x3 en 5x5 lijkt me wel lekker nu eerst effe tijdje wat meer reps

lopen en squats is gewoon een no go imo ...

Toen ik begon met hardlopen zag ik mijn quads iedere week slinken. Idem met hun power.
En het vet bleef er gewoon wel lekker aan :roflol:

Kan het filmpje nu niet zien maar ik neem aan dat het die 'Oma Fly's' zijn. Persoonlijk vind
ik er geen ruk aan :p

oma fly's haha stoer:)

vandaag rustdag kwa krachtraining wou wel armen gaan trainen maar kreeg vandaag aardig last van de aanhechting tussen mijn biceps en me onderarmen dus effe rust vanavond misschien morgen nog wel pakken! wel heb ik 30minuten hard gelopen! was wel effe lekker morgen vroeg weer op de weegschaal ben benieuwd!

updatje! vanmorgen weegmomentje weer gehad.
dit x niet tevreden eerste week dat ik eigelijk niks kwijt heel iets maar
hoe het kan weet ook niet heb gewoon alles zelfde gehouden!wel mooi k*t!hier is een x mijn bw van toen ik begon en nu!

25september 90.8
2oktober 89.9
9oktober 88,8
16oktober 87.4
23oktober 86.0
30oktober 84.7
6november 83.4
13november 82.9
20november 82.8

dit is van toen ik begon met de cut tot nu toe! dus van de week maar van 82.9 na 82.8 gegaan! ga vanaf morgen beginnen met 1broodmaaltijd met e4eieren er uit te hallen en vervangen voor 100gram rijst met 100gram koolvis

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

of is 100gram koolvis te weinig?kwa eiwiten moet er dan nog wat meer bij?

net effe een lekkere training gehad!

armen plus chin ups omdat ik daar sterker in wil worden!

chin ups breed!

8xbw
8xbw
7xbw
6xbw
5xbw

ging lekker tevreden!

barbell curl

10x35
6x40
6x40
6x40

zittend dumbbell curl heel strikt en rustig

8x14
8x14
8x14
7x14

hammer curl

10x12
10x12
10x12
8x12

triceps extensions

12x35
10x45
8x50
7x50

reverse triceps extensions

15x25
10x30
8x30
7x30

triceps press

10x75
10x85
8x100
6x100

toen nog wat crunches

training ziet er niet slecht uit kerel ...

Pin, je niet vast op je die nummertjes qua wegen. Ga maar op de spiegel af ...

Als je kcal wilt schrappen smijt dan die rijst & boterhammen eruit en vervang ze door
groenten. Kh dan enkel bij ontwaken en rondom de trainingen houden. Dat gaat wel
weer wat resultaat geven.

ga eerst effe proberen met wat rijst en koolvis inplaats van brood en dan is kijken wat het me zaterdag weer opleverd! en kwa spiegel word ik wel steeds droger!maar nog lang niet klaar:D wat voor groente zou je dan allemaal pakken? komkomer,tomaten?

Komkommer & tomaten vullen niet echt natuurlijk :)

Gewoon naar de diepvries sectie gaan in de supermarkt en daar een zak gemengde groenten nemen.
Of uit de versafdeling. Maar die is meestal wat duurder. Let wel, probeer zoveel groene groenten
te nemen. Zoals brocolli, spinazie etc ...

oke tanks maar zou het me niet al weer wat helpen dat ik een broodmaaltijd vervang voor rijst met koolvis?

hier 2pics van vanmorgen zijn wel beetje slecht te zien maar goed

forum 3.jpg - 18593

IMG_2457.jpg - 18594

nu dan?

forum 3.jpg - 18595

IMG_2457.jpg - 18596

Laatst bewerkt:
Het gaat lekker Hendrie, hoeveel vis krijg je op een dag overigens binnen?
Kracht zit nog goed zo te zien.

Terug
Naar boven