MuscleMeat

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
ja zou graag willen daan maar me schouder zit nog steeds vast:(

staat paar paginas terug is me er vorige week ingeschoten maandag nu nog steeds last van!dus moet helaas deze week ook rusten misschien gaat eind van de week beter hoop het dus van de week wel weer veel eiwitdagen!

waarmee er ingeschoten, wat is het?

uuh gebeurde met de bench geen idee wat het is ben ben dokter geweest spierverslapers en dingen voor de pijn gekregen en met rust moet over gaan!is nu morgen week geleden maar gaat al wel stuk beter hoor

uuh gebeurde met de bench geen idee wat het is ben ben dokter geweest spierverslapers en dingen voor de pijn gekregen en met rust moet over gaan!is nu morgen week geleden maar gaat al wel stuk beter hoor

ok gelukkig, maar dan bench he teveel uit je schouder. Terug in gewicht en concentreren op het gecontroleerd uitvoeren vanuit de borst. Is iets wat veel mensen niet goed doen!

oke dan tanks gast wil zoiezo weer effe lager in gewicht gaan en meer gaan concentreren op de spier die ik train! En zal toch rustig aan moeten beginnen!

vandaag dus weer een eiwitdagje maar dit x toch iets gedaan moet weer wat bewegen van de dokter dus vanmorgen 30minuten gefiets en vanavond 40minuten gewandelt! dus toch wat gedaan!

voeding leek me redelijk oke vandaag

50gram havermout
40gram whey
2omega 3
1cla
3x biergist

150gram koolvis
50gram gemeengde groente

250gram koolvis
50gram gemeengde groente
3x biergist
1cla

150gram kip
halve komkomer
2x omega 3

100gram groente
2aardappels
150gram rundvlees
1cla
3biergist

40gram noten
halve komkomer
40gram nightprotien

de dokter zegt standaard dat je rust moet pakken. Als t goed voelt gewoon met licht gewicht proberen.

ja precies zoiezo eerst effe wat cardio proberen want schouder is wel gevoelig misschien later op de week wat gewichten of int weekend!

wat is lekkerder pangafilet koken of baken?wil morgen is effe proberen

oke ga ik doen moet ik hem eerst nog ontdooien of gewoon meteen uit de vriezer de pan in:D

Ik fl**ker dat ding gewoon uit de vriezer in de pan ...

Als je het echt snel wilt doen, gewoon uit de vriezer in een bakje en de micro
in. Door het vocht wat erin zit, wordt die dan een beetje gestoomd. Nog wat
zwarte peper erover en je bent binnen de 5min al aan het smikkelen :)

Ik fl**ker dat ding gewoon uit de vriezer in de pan ...

Als je het echt snel wilt doen, gewoon uit de vriezer in een bakje en de micro
in. Door het vocht wat erin zit, wordt die dan een beetje gestoomd. Nog wat
zwarte peper erover en je bent binnen de 5min al aan het smikkelen :)
heheh mooi straks is effe koken:Den misschien vanmiddag wat proberen te zwemmen is ook goeie cardio toch

ik deed ook 1-2 keer in de week zwemmen, stuk fijner om de tijd door te komen dan op de fiets of dergelijke - wel je EAS of Pepto niet vergeten, maar dat zal je vast niet;)

zeker komt goed koen dankje!!!

net 200gram panga op heerlijk 10x beter als koolvis!

vanmorgen uur gefiets en nu net half uur gezwommen vanavond nog uurtje wandelen!

Terug
Naar boven