Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Explosiviteit en conditie zijn voor mij erg belangrijk

was lekker maar vandaag nergens last van zonet weer pull ups gedaan heb nooit spierpijn alleen benen af en toeWow 10 sets pull ups is wel lekker, vandaag nog consequenties gehad van deze serie![]()
tanks tips zijn welkom man!wil niet zon stijve hark wordeI know what you mean; ben ook constant bezig hiermee.![]()
dankje tommy uuuh nee dat hebben al genoeg mensen tegen me gezegt maar ik wil rippedt worden en wel nu! en het duurt bij mij gewoon altijd super langs dus ik begin vroeg! maar gaan de goeie kant op nu door zettennice flyes..zul je niet lekker paar maanden bulken en tegen de zomer met hulp/begeleiding in 2 a 3 maanden een ripped fysiek neerzetten..het is maar een idee

zo goed als wel ja volgende week weer 3x kt 2x cardio
dankje koen leuk dat je nog volgtmooi om die progressie in je BP te zien laatste maand(en?)!!
ach ja nooit genoeg voor jezelf he

kan je over poosje ook!
klopt!Hahaha die bench is inderdaad uitzonderlijk t.o.v je Squat
Suc6 met je spinning straks ouwe.
+1. Vind het zo erg moeilijk te zeggen, want het zijn nog geen grote veranderingen.Mooi toch
Probeer eens foto's naast elkaar te plakken, kijkt makkelijker
zal is kijken of dat luktMooi toch
Probeer eens foto's naast elkaar te plakken, kijkt makkelijker

dankje marvin jij ook goed weekend+1. Vind het zo erg moeilijk te zeggen, want het zijn nog geen grote veranderingen.
Ik blijf trouwens je bench erg strek vinden gozer!
Goed weekend!
Je gaat als een trein deze week zo te zien.
Ik zou es een front double biceps, want volgens mij groeien die lats van jou als kool.