Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo nog aan de noten met wat kwark of wordt er niks meer gegeten ?![]()
klopt elke nacht wel 1soms 2x eruitDat wordt dan zeker minimaal 1x naar het toilet vannacht haha
Ik baal nu al als ik 's nachts eruit moet laat staan met een redelijk lege maag![]()
Kun je wel nagaan hoe mn techniek was.

en hoe je borstkast nu is!Komt wel goed met die BP. En jezelf een straf geven is ook wel een xtra stimulans. Weet nog dat mn atletiektrainer me 10 push-ups straf gaf met een kind van een jaar of 10 op mn rug als mn techniek niet goed was. Ik denk dat ik wel 200 push-ups heb moeten doen die avond.Kun je wel nagaan hoe mn techniek was.
![]()

komt goedgaat vast goed komen met die bp man, is nu eenmaal een zware oefening![]()
precies kan altijd beterredelijke training toch hendrie...maar je heb gelijk hoor, nooit tevreden wezen kerel
prettig weekend!
Chest press ja,weer is,wat anders maar wel erg lekker voelde goed vondt die 100kilo ook wel netjesBalen voor je Bench man, maar zoals je weet ik zou t graag benchen
Hoe beviel de chest press?
omdat ik nu pas op 12% zit kom van 15% af dan kan je nog gerust wat kwark en wat brood eten nu ga ik misschien een iets moeilijkere periode in om dus eerst onder die 10% te gaan komen dus ga ik nu wat dingen veranderenHoezo neem je ook nog kwark en brood als je zo diep wilt cutten.
Zou brood vervangen voor rijst en alle zuivel eruit gooien.
dankje ja gaat nog vooruit elke week een halve centimeter eraf en gewicht blijft zelfde en ja stiekem was het wel lekker hoor effe pompen!Damn kerel je hebt best al een smalle taille voor je lengte! Ik zit ongeveer op hetzelfde en ben 4cm kleiner...
Stiekem vond je het waarschijnlijk gewoon lekker om je borst wat extra pomp te geven 'voor straf'
kan me niet smal genoeg zijnzware training man, pas je wel op met je taille anders moet je een nieuw stel broeken kopen![]()