AndroidHealthClinic

cut logje

Zo nog aan de noten met wat kwark of wordt er niks meer gegeten ? :p

Dat wordt dan zeker minimaal 1x naar het toilet vannacht haha
Ik baal nu al als ik 's nachts eruit moet laat staan met een redelijk lege maag :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.505
training van zonet

bench press

5x50
5x60
3x70
3x90
3x100
2x110 klote weer niet voor straf extra set en extra oefeningen borst
15x70

pull ups breed

8xbw
8xbw
5xbw
5xbw
5xbw

chest press

12x70
10x80
10x90
6x100

mp zittend

10x40
8x50
8x50
6x50

cable curl superset met triceps extesions

allebei 4setjes gewicht geen idee meer

2oefeningen buik

geen cardio geen benen want had behoorlijk spierpijn in me benen dus effe dagje rust voor ze!

Komt wel goed met die BP. En jezelf een straf geven is ook wel een xtra stimulans. Weet nog dat mn atletiektrainer me 10 push-ups straf gaf met een kind van een jaar of 10 op mn rug als mn techniek niet goed was. Ik denk dat ik wel 200 push-ups heb moeten doen die avond.:o Kun je wel nagaan hoe mn techniek was.:eek:;):)

• #2.507
Komt wel goed met die BP. En jezelf een straf geven is ook wel een xtra stimulans. Weet nog dat mn atletiektrainer me 10 push-ups straf gaf met een kind van een jaar of 10 op mn rug als mn techniek niet goed was. Ik denk dat ik wel 200 push-ups heb moeten doen die avond.:o Kun je wel nagaan hoe mn techniek was.:eek:;):)
en hoe je borstkast nu is!:D

gaat vast goed komen met die bp man, is nu eenmaal een zware oefening :D

redelijke training toch hendrie...maar je heb gelijk hoor, nooit tevreden wezen kerel:)

prettig weekend!

Balen voor je Bench man, maar zoals je weet ik zou t graag benchen :)
Hoe beviel de chest press?

• #2.511
gaat vast goed komen met die bp man, is nu eenmaal een zware oefening :D
komt goed

redelijke training toch hendrie...maar je heb gelijk hoor, nooit tevreden wezen kerel:)

prettig weekend!
precies kan altijd beter

Balen voor je Bench man, maar zoals je weet ik zou t graag benchen :)
Hoe beviel de chest press?
Chest press ja,weer is,wat anders maar wel erg lekker voelde goed vondt die 100kilo ook wel netjes

• #2.512
meting van vorige week

gewicht 81,4
taaie 80
nekomvang 37,5
vet%12.9

en meting deze week

gewicht 81.3
taaie 79.5
nekomvang 37.5
vet % 12.2

is weer een halve centimeter af lekker twijfel wel om me voeding wat aan te gaan passen maar dan alleen maaltijd 3 en 4 die zijn midden op de dag wil daar eigelijk me kh uit hebben en vis en noten nemen inplaats van kwark brood en appel
dan heb ik ontbeit en maaltijd met kh en de maaltijd na me training kh verder niet maar goed is effe over denken dit weekend

Hoezo neem je ook nog kwark en brood als je zo diep wilt cutten.
Zou brood vervangen voor rijst en alle zuivel eruit gooien.

• #2.514
Hoezo neem je ook nog kwark en brood als je zo diep wilt cutten.
Zou brood vervangen voor rijst en alle zuivel eruit gooien.
omdat ik nu pas op 12% zit kom van 15% af dan kan je nog gerust wat kwark en wat brood eten nu ga ik misschien een iets moeilijkere periode in om dus eerst onder die 10% te gaan komen dus ga ik nu wat dingen veranderen

Hoeveel procent was je doel ook al weer

Damn kerel je hebt best al een smalle taille voor je lengte! Ik zit ongeveer op hetzelfde en ben 4cm kleiner...

Stiekem vond je het waarschijnlijk gewoon lekker om je borst wat extra pomp te geven 'voor straf'

zware training man, pas je wel op met je taille anders moet je een nieuw stel broeken kopen :D

• #2.519
Damn kerel je hebt best al een smalle taille voor je lengte! Ik zit ongeveer op hetzelfde en ben 4cm kleiner...

Stiekem vond je het waarschijnlijk gewoon lekker om je borst wat extra pomp te geven 'voor straf'
dankje ja gaat nog vooruit elke week een halve centimeter eraf en gewicht blijft zelfde en ja stiekem was het wel lekker hoor effe pompen!

zware training man, pas je wel op met je taille anders moet je een nieuw stel broeken kopen :D
kan me niet smal genoeg zijn:D

Terug
Naar boven