Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja bevalt erg.goed pak per training 1oefening wendler jij zat er ook.aan zag iklekkere training weer hendrie...wendler bevalt wel zeker?
dank u
Klopt zon bar gebruik ik ja ja training was echt speedie:-)Lekkere speed training man, gebruik je niet een olympic bar voor het squatten ?
Even goed 30 reps op de pull-ups met weinig rust er tussen, daar teken ik voor![]()
stoer dat wist ik niet rekende hem.altijd gewoon voor 10kilo.net als de andere stangen maar klopt hijs wel groter en dikker:-)Mmmm... maar dat zou betekenen gezien je 60 kg aan schijven had hangen, dat je in totaal 80 kg hebt lopen squatten. (olympic bar is 20 kg)![]()
Dankje rob voelde wel goed jagood stuff mate ! lekkere cardio nog na al dat squatten![]()
Ik wilde eigenlijk al hetzelfde zeggen! De meeste barbells in squat rekken zijn minstens 15kg, anders is de belaadbaarheid ook ruk!Mmmm... maar dat zou betekenen gezien je 60 kg aan schijven had hangen, dat je in totaal 80 kg hebt lopen squatten. (olympic bar is 20 kg)![]()

hehe zal is kijken marvinIk wilde eigenlijk al hetzelfde zeggen! De meeste barbells in squat rekken zijn minstens 15kg, anders is de belaadbaarheid ook ruk!
Zet ehm anders eens op de weegschaal Hendrie![]()
hoppa van de ene op de andere seconde 10kg bij je pr's op!![]()
ja was wel lekker eigelijk

ja makkelijk is dat heEen regen aan PRs en je hebt er niets voor hoeven doen.
Lekker die cardio.
ook wel is fijnnee dat wist ik niet nee denk dat ik me potje op maak dan zal ik wel aan de 2maanden zitten jah maar bedankt voor de infoHendrie ik zag op je vorige page dat je begonnen bent met CLA, maar je weet wel dat je dit het best maar een week of 8-10 achter elkaar kunt gebruiken ?
tanks marvin voelde ook goed aan!40 minuten interval is natuurlijk gruwelijk! Respect gozer!![]()