MuscleMeat

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
net weer uur gewandelt! ging wel lekker!

voeding van vandaag

50gram havermout 40gram whey
200gram pangafilet
5hele eieren
150gram kip
halve komkomer
50gram gemeengde groente
2aardappels
100gram groente
50gram noten
halve komkomer
40gram nightprotein

eindelijk vandaag een goeie dag weer gehad na ander halve week niksen en rusten
vanmorgen eerst een uur gewandelt nou dat ging prima rest va de dag gerust voelde vanavond goed aan dus ma is een x weer proberen in de gym nou ging goed heb van alles gedaan alle dingen geprobeerd overal lichte gewichten en veel herhalingen en dan2setjes ofzo per oefeningen kon alles doen zonder pijn alleen nek press was niet prettig voor me schouder verder ook nog effe25minuten op de crosstrainer gezeten dus al met al meer als een uur lekker bezig geweest eindelij weer voeding was ook goed vandaag zelfde als gisteren dus veel eiwiten weinig crabs nu tijd voor een lekkere warme douch

trouwens misschien een tip, ik weet niet hoe jij je rijst eet maar ik had in de laatste week de 50gr noten die ik mocht eten bij m'n rijst maaltijden gedaan nadat ik ze had opgewarmt.
ik had toen volgens mij 10gr noten p.warme maaltijd - misschien dat het je bevalt, zo nee heb ik niks gezegt;)

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

goed om te horen dat je weer aan het werk kan gaan, de rust zal je lichaam zowiezo veel goed hebben gedaan en meer vrije tijd daar naast.
de Neckpress is zowiezo een schouderblessure gevoelige oefening, sommige hebben er meer last van dan de andere - bij jou zal wss gewoon nog door je schouder komen, maar het kan door de beweging van de oefening komen waardoor de pijn weer licht terug komt, heb het zelf ook met bepaalde oefeningen.

trouwens misschien een tip, ik weet niet hoe jij je rijst eet maar ik had in de laatste week de 50gr noten die ik mocht eten bij m'n rijst maaltijden gedaan nadat ik ze had opgewarmt.
ik had toen volgens mij 10gr noten p.warme maaltijd - misschien dat het je bevalt, zo nee heb ik niks gezegt;)

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

goed om te horen dat je weer aan het werk kan gaan, de rust zal je lichaam zowiezo veel goed hebben gedaan en meer vrije tijd daar naast.
de Neckpress is zowiezo een schouderblessure gevoelige oefening, sommige hebben er meer last van dan de andere - bij jou zal wss gewoon nog door je schouder komen, maar het kan door de beweging van de oefening komen waardoor de pijn weer licht terug komt, heb het zelf ook met bepaalde oefeningen.
tanks man kan het altijd is gaan proberen wat voor rijst nam jij?

ik eet altijd zilvervlies rijst en soms gewoon witte als me ouders rijst gerechten maken. Maar met die noten moet je ook kijken dat je bij je laatste meal ook wat vetten binnen krijgt

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

als het je totale inname beinvloed dan zou ik als je het lekker vind dan het bij 1 of 2 meals erbij doen en de overige 30gr later..

ik eet altijd zilvervlies rijst en soms gewoon witte als me ouders rijst gerechten maken. Maar met die noten moet je ook kijken dat je bij je laatste meal ook wat vetten binnen krijgt

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

als het je totale inname beinvloed dan zou ik als je het lekker vind dan het bij 1 of 2 meals erbij doen en de overige 30gr later..
ja precies snap het! vindt namelijk nu die 50gram noten savonds ook wel erg lekker hoor!:D

vandaag ma niet meteen weer na de gym morgen ma weer
vanmorgen wel een uur gelopen en vanavond wou ik dat weer gaa doen!

net weer uur gewandelt! ging wel lekker!

voeding van vandaag

50gram havermout 40gram whey
200gram pangafilet
5hele eieren
150gram kip
halve komkomer
50gram gemeengde groente
2aardappels
100gram groente
50gram noten
halve komkomer
40gram nightprotein

heb je uitgerekend hoeveel kcal dit is? volgens mij zit je namelijk veel te laag je kan beter iets teveel eten en dat er af trainen.

ja maar dat was van een dag dat ik niks dee en alleen thuis zat en dus alleen 2x per dag een wandeling maakte!maandag weer na het werk dan komt er weer iets meer bij!

net weer uur gewandelt lekker hoor!

ben benieuwd naar je volgende metingen kerel !

vanmorgen weer een heerlijke training gehad! ben volgens mij weer redelijk hersteld en zal vanaf maandag weer elke dag gaan trainen eindelijk! na 2weken niks doen!ben ook erg benieuwd wat voor meeting ik morgen heb!

training van vanmorgen was borst/tricesps want wil morgen rug/biceps doen.

heb van alle oefeningen gewoon 5/6 setjes gedaan en dan 10herhalingen op een normaal gewicht.

bench 70kilo
incline dumbbell 20kilo
incline fley 14kilo
chest press 60kilo

triceps extension met stokje 35kilo
triceps extension met touw 20kilo
triceps pussdown 70kilo

dat ging allemaal redelijk goed weer!
toen ben ik 25minuten gaan hardlopen op de loopband
daarna nog wat abs werk gedaan!

training duurde zon 1,5uur was weer lekker zweten na 2weken!
vanavond nog een wandeling van een uur maken!
en dan morgenvroeg wegen en daarna na de gym rug/biceps en dat zal ook nog een beetje rustig aan zijn!

maandag kom ik weer in het gewonen ritme!
dus werken en trainen savonds eidelijk!
voeding word heel iets aangepast wat vinden jullie ervan?

50gram havermout 40gram whey 1banaan
1cla
1omega3

4brood
100gram kip
1appel

200gram pangafilet
halve komkomer

200gram pangafilet
halve komkomer

avond eten thuis altijd groente met aardappel en vlees/kip

na trainen 40gram whey

50gram noten
40gram nightprotein

is dit beetje oke zo?
kwark eruit eieren eruit 4broodjes eruit
en kip vervangen voor vis

Ik weet niet wat je bedoeling is? Low carb? Low fatt? Of gewoon een standaard schema?

Mijn aanmerkingen:
- die appel bij maaltijd 2 vind ik niet echt nodig
- verder zijn bcaa's misschien een handige toevoeging, vooral als je cardio doet.

Waarom heb je de rijst eruit gehaald? En brood toegevoegd..
Zie wel dat je aardappelen erbij hebt, in zout gekookt?

brood blijft gewoon het zelfde die maaltijd en aardappelen at ik altijd al savonds zijn wel in zout gekookt maar me moeder houdt er rekening mee dat het niet teveel is! klein beetje.

verder rijst heb ik eruit gehaalt omdat ik toch wat lager weer in kh wou gaan wat zou jij veranderen dan keun?

Rijst erin, brood eruit. KH na de training erin, beter weinig tot geen KH bij t avondmaal en die inzetten op t midden vd dag. Op hoeveel gram KH zit je nu? Maak eens een overzichtje met KH,EW,Vet en kcal, dan weet je beter hoe en wat..

die kh die ik savonds eet is net voor me training dat is juist wel goed toch?

ik zou het brood schrappen voor 100 a 175gr rijst ongeveer (niet alles in 1meal!) - even berekenen hoeveel lager je in carbs precies wil gaan en daar je rijst op baseren, gezien je ook aardappelen erbij hebt.

oke dan moet ik morgen is effe gaan zitten rekenen

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

als ik zo snel kijk kom ik nu iets boven de 100gram met kh 110 120 ofzo ofniet

Terug
Naar boven