hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

tanks man kan het altijd is gaan proberen wat voor rijst nam jij?trouwens misschien een tip, ik weet niet hoe jij je rijst eet maar ik had in de laatste week de 50gr noten die ik mocht eten bij m'n rijst maaltijden gedaan nadat ik ze had opgewarmt.
ik had toen volgens mij 10gr noten p.warme maaltijd - misschien dat het je bevalt, zo nee heb ik niks gezegt
---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------
goed om te horen dat je weer aan het werk kan gaan, de rust zal je lichaam zowiezo veel goed hebben gedaan en meer vrije tijd daar naast.
de Neckpress is zowiezo een schouderblessure gevoelige oefening, sommige hebben er meer last van dan de andere - bij jou zal wss gewoon nog door je schouder komen, maar het kan door de beweging van de oefening komen waardoor de pijn weer licht terug komt, heb het zelf ook met bepaalde oefeningen.
ja precies snap het! vindt namelijk nu die 50gram noten savonds ook wel erg lekker hoor!ik eet altijd zilvervlies rijst en soms gewoon witte als me ouders rijst gerechten maken. Maar met die noten moet je ook kijken dat je bij je laatste meal ook wat vetten binnen krijgt
---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------
als het je totale inname beinvloed dan zou ik als je het lekker vind dan het bij 1 of 2 meals erbij doen en de overige 30gr later..

net weer uur gewandelt! ging wel lekker!
voeding van vandaag
50gram havermout 40gram whey
200gram pangafilet
5hele eieren
150gram kip
halve komkomer
50gram gemeengde groente
2aardappels
100gram groente
50gram noten
halve komkomer
40gram nightprotein