Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klopt net effe gedaan dan zie je duidelijk verschil ja wel leuk dan! en meteen goeie motivatie om nu door te gaan he!Leuke training man, alle spiergroepen twee oefeningen is pittig (zelf ook een tijdje gedaan)
Heb je foto van begin november (eind bulk) en de foto van afgelopen zaterdag naast elkaar bekeken en dan zie je duidelijk overall meer definitie, dus je bent zeker op de goede weg![]()
ik hoop het mate!heerlijk volume weer hendrie, gaat helemaal goedkomen met jouw fysiek![]()
doe me best daan! op na zon buff fysiek al jou!lekkere training Hendrie, en het gaat helemaal goed komen met jou!!

zojuist 1uur cardio gepakt
hardlopen,joggen,wandelen!
Lekker bezig.in precies zo als je nu beschrijft 2minuten hardlopen dan effe 30minuten volle bak sprinten dan weer 2minuten joggen dan weer opbouwen 2minuten hardlopen en weer sprintenLekker man. Doe je ook met tijdklokken...bv 2 min joggen, 30 sec hardlopen 2 min wandelen o.i.d.?Lekker bezig.
Mooi man! Weer een uurtje cardio achter de rug! Ga zo doorDie sixpack komt er wel!
![]()
tanks man! voelde erg goed alleen bij sommige oefningen wel killing
ik hoop het wel daan daar gaan we wel voorbeste trainingen zet je weg man....blijf je aan de gang?![]()
klopt helemaal broMooie training weer neergezet. Die chestpress is een machine die je vooruit duwt of zit ik er naast??![]()
voel hem wel lekker trekken jah hoezo? hebben jullie een andere?Vind jij dat die chest press, je pecs lekker aan pakt?