Fitness Seller

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.704
een minder goeiemorgen allemaal

weging gehad en had precies de zelfde stats als vorige week jammer:(:(

gewicht 80.5
taille 78
nek 37.5
vt% 11.4

de eerste keer dat er niks van me taile af en en gewicht ja die blijft steeds zelfde hangen is dit nu een teken om dan me voeding te moeten aanpassen??of is dit gewoon een keer een week na 8weken dat het effe weekje niks is heb wel zelfde getraint en zelfde gegeten dus wie heeft er een goed atvies nu?

je taille is al veel kleiner dan die van mij :p waar meet je hem op de navel?

Ik zou in principe nog niets veranderen in je training/voeding door de weeks, misschien wat schoner eten in het weekend ;)

• #2.708
Kan een keer gebeuren dat je een wat mindere meting hebt, maar overall (en daar gaat het om) ben je erg goed gemotiveerd met je sport bezig.:)

• #2.711
Of junk gewoon met mate maat.
Kijk niet op 1 weekje als er een keer niks af is hé.
Gewoon doorgaan zo.
heb het wel geprobeerd en is klein beetje ook gelukt

gisteren

bak met snoep
1patatje
2frikandelen
2kroketen
1winersnitsel
1zak chips
1zak gele M&M's

ook heb ik vandaag besloten om te proberen om aankomende zondag niet te gaan junken of misschien maar 1ding ofzo ik heb vandaag dus ook meteen wat eiwit repen besteld en eiwit pannekoeken misschien kan ik hier mee de zondag wat beter door komen als ik dan trek krijg kan ik zoiets pakke scheelt misschien weer want moet er eigelijk vanaf voor mijn doel maar vindt erg moeilijk

training van vandaag

pull ups/DB row

5xbw
5xbw
5xbw
4xbw dam slecht wou niet viel tegen

4x10x30 lekker

incline bench press/incline fly's

15x50
8x70
5x80 lekker
8x70

Sqaut/bankje Sqaut met DB

10x40
8x50
8x50
8x50 zwaar puuuf

10xbw
10xbw+16
10xbw+16
10xbw+16

MP/side raises

10x40
8x50
8x45
7x45

10x8
10x10
10x10
8x10 killing

triceps extensions/revurse triceps extensions

4x10x35

4x8x25

cable curl/hammer BB curl

10x10
8x15
8x15
8x15

4setjes oppompen tot je niet meer kan

15minuten HITT op de fiets

trainingen gaan wat minder vindt ik zelf pull ups word zwaarder en zwaarder trainingen zoiezo worden minder heb weining puff vaak dus daar moet effe verandering in komen heb nog nooit een iets genomen voor een training alleen whey dus heb zonet meteen effe wat besteld is kijken of dit werk krijg dit op atvies van raymon simons die ging er wel lekker op in wedstrijd voorbereiding http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-pre-workout/iforce-nutrition/maximize-v2

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 19:19 ----------

Kan een keer gebeuren dat je een wat mindere meting hebt, maar overall (en daar gaat het om) ben je erg goed gemotiveerd met je sport bezig.:)
klopt wil ook altijd erg graag trainen en heb er altijd zin in wel krijg ik er minder puff nu voor das wat minder dus heb pre workout gekocht net kijken of dat me wat helpt want wil eigelijk gewoon elke dag elke training kunnen knalluh en als je dan niet zoveel engerie hebt is klote

Mooie combi's. Zeker de MP/side raise is een pittige.:)

Niet gelijk je voeding weer verlagen Hendrie! Zet hewt eerst nog even door! Het is nog geen zomer ;)

• #2.715
training

lat pulldown/straight arm pulldown

10x50
10x55
8x60
6x65

10x25
8x25
8x25
10x20

chest press/peck deck

10x70
10x80
8x90
6x100

10x50
10x50
8x45
8x45

dropset leg curl

10x40
10x30
10x20

dit 2setjes

front raises/BB schrugs

10x10
8x12
8x12
8x12

4x10x60

triceps press/1arm triceps extensions

10x70
10x80
8x90
6x100

4x8x20

rivurse BB curl/cable curl

4x10x20

10x20
8x25
6x30
8x25

2oefeningen buik

15minuten cardio op de crosstrainer

heb het wel geprobeerd en is klein beetje ook gelukt

gisteren

bak met snoep
1patatje
2frikandelen
2kroketen
1winersnitsel
1zak chips
1zak gele M&M's

Zeker geen verkeerde training mate.
Je junkdag kan zeker wat schoner als ik je lijstje van afgelopen zondag zie :o
Je geeft zelf al een goed alternatief aan met de pannenkoeken.
Wat ik vorig jaar nog wel eens deed was een blik soep met wat volkoren pasta erin eten voor de vulling (stevige soepen van unox)

Pas wel een beetje op met de pre-workout booster die je hebt uitgekozen, waarmee ik wil zeggen dat je deze voorzichtig uitprobeert qua opbouw van de dosis.

Mooie combo's, heb je al bedacht wat je gaat doen qua voeding?

nog even geen paniek qua voeding man ... als je echt iets wil veranderen, ga dan nu even
kappen met cutten voor 2 weken en op onderhoud eten. Zal je lichaam en training deugd doen :)

lekkere trainingen weer, top! :thumbs:

• #2.720
Zeker geen verkeerde training mate.
Je junkdag kan zeker wat schoner als ik je lijstje van afgelopen zondag zie :o
Je geeft zelf al een goed alternatief aan met de pannenkoeken.
Wat ik vorig jaar nog wel eens deed was een blik soep met wat volkoren pasta erin eten voor de vulling (stevige soepen van unox)

Pas wel een beetje op met de pre-workout booster die je hebt uitgekozen, waarmee ik wil zeggen dat je deze voorzichtig uitprobeert qua opbouw van de dosis.
tanks voor de tips bro kan.ik wat mee

Mooie combo's, heb je al bedacht wat je gaat doen qua voeding?
mijn rust/cardio dagen worden iets lager in kh,verder niks

nog even geen paniek qua voeding man ... als je echt iets wil veranderen, ga dan nu even
kappen met cutten voor 2 weken en op onderhoud eten. Zal je lichaam en training deugd doen :)
tanks rob hou het in achterhooft

lekkere trainingen weer, top! :thumbs:
dankje

Terug
Naar boven