hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
tanks daan was,weer lekker
Jip net weer effe uurtje geschaats
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jip net weer effe uurtje geschaats

je taille is al veel kleiner dan die van mijwaar meet je hem op de navel?
daar was ik al bang voor misschien maar over op ma 2/3 junkmaaltijden op de zondag en niet de hele dagIk zou in principe nog niets veranderen in je training/voeding door de weeks, misschien wat schoner eten in het weekend![]()

daar was ik al bang voor misschien maar over op ma 2/3 junkmaaltijden op de zondag en niet de hele dag![]()
heb het wel geprobeerd en is klein beetje ook geluktOf junk gewoon met mate maat.
Kijk niet op 1 weekje als er een keer niks af is hé.
Gewoon doorgaan zo.
klopt wil ook altijd erg graag trainen en heb er altijd zin in wel krijg ik er minder puff nu voor das wat minder dus heb pre workout gekocht net kijken of dat me wat helpt want wil eigelijk gewoon elke dag elke training kunnen knalluh en als je dan niet zoveel engerie hebt is kloteKan een keer gebeuren dat je een wat mindere meting hebt, maar overall (en daar gaat het om) ben je erg goed gemotiveerd met je sport bezig.![]()
dies echt killing jaMooie combi's. Zeker de MP/side raise is een pittige.![]()
heb het wel geprobeerd en is klein beetje ook gelukt
gisteren
bak met snoep
1patatje
2frikandelen
2kroketen
1winersnitsel
1zak chips
1zak gele M&M's

tanks voor de tips bro kan.ik wat meeZeker geen verkeerde training mate.
Je junkdag kan zeker wat schoner als ik je lijstje van afgelopen zondag zie
Je geeft zelf al een goed alternatief aan met de pannenkoeken.
Wat ik vorig jaar nog wel eens deed was een blik soep met wat volkoren pasta erin eten voor de vulling (stevige soepen van unox)
Pas wel een beetje op met de pre-workout booster die je hebt uitgekozen, waarmee ik wil zeggen dat je deze voorzichtig uitprobeert qua opbouw van de dosis.
mijn rust/cardio dagen worden iets lager in kh,verder niksMooie combo's, heb je al bedacht wat je gaat doen qua voeding?
tanks rob hou het in achterhooftnog even geen paniek qua voeding man ... als je echt iets wil veranderen, ga dan nu even
kappen met cutten voor 2 weken en op onderhoud eten. Zal je lichaam en training deugd doen![]()
dankje