seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sie goed bezig

zeker soort van sportdag vandaag voor mij heb namelijk vrij vandaag omdat ik morgen de hele dag moet werken dus vanmorgen na de gym vanmiddag schaatsen eind van de middag weer gym vanavond weer schaatsen
kom maar op met die ABS
tanks gozer peckdeck pak ik ook altijd er nog bij die is zeker ook erg lekker staan naast mekaar in de gym dus spring zo elke x over vinden sommige niet zo leuk dat je 2aparaaten gebruikt maar goed ik vindt het ook niet leuks als mensen gaan curlen in het SqautrekNice training bro, lekkere volume op de dips.
Vind deze chestpress persoonlijk niet prettig aanvoelen, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Had liever gehad dat mijn sportschool een pecdeck had, want die vind ik beter isoleren dan deze chestpress.![]()

ik pak hem precies het zelfde als deze vent alleen ik doe er nog niet 100kilo bij op ik doe gewoon op bw zonder gewicht maar zo pak ik hem dus altijdHoe doe jij je dips eigenlijk? Ik heb gisteren gemerkt dat er een wezelijk verschil is in
gevoel qua ellebogen flaren al dan niet, en/of benen naar achteren duwen etc ...

zekers pak jij hem ook zo het dippen?
echt wel

soms wel soms niet weet gewoon zeker dat ik 3x kan dus daar bazeer ik me schema op als ik vaker kan doe ik dat en dan kijk ik wat me in de kop knapt zoals vandaag 5x5
klopt halve dip heb je ook weining aan! ik zeg maar zo beter spierpijn in de baas zijn tijd dan in eigen tijdFf een sportdag zegt ie dan![]()
Je snapt toch wel dat je morgen ook nog gaat werken he
Grappig filmpje van die gozer die probeert te dippen met 100 kg, maar ik vind het dan wel weer jammer dat ie een 3/4 dip doet![]()
![]()

ja dat gebeurd niet vaak he

precies lekker tochDoe je goed. Als je de mogelijkheid hebt om 2x te gaan>>prima toch.
Dan ook ff lekker je compounds aangepakt. Have fun met schaatsen.

blij mee