XXL Nutrition

cut logje

Was gewoon nieuwsgierig wat je ervan vond :D

Vandaag nog wat moois op de planning gozer?!

Nice training bro, lekkere volume op de dips. :thumbs:
Vind deze chestpress persoonlijk niet prettig aanvoelen, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Had liever gehad dat mijn sportschool een pecdeck had, want die vind ik beter isoleren dan deze chestpress. :(

Hoe doe jij je dips eigenlijk? Ik heb gisteren gemerkt dat er een wezelijk verschil is in
gevoel qua ellebogen flaren al dan niet, en/of benen naar achteren duwen etc ...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.686
Vandaag nog wat moois op de planning gozer?!
zeker soort van sportdag vandaag voor mij heb namelijk vrij vandaag omdat ik morgen de hele dag moet werken dus vanmorgen na de gym vanmiddag schaatsen eind van de middag weer gym vanavond weer schaatsen:D kom maar op met die ABS:D

Nice training bro, lekkere volume op de dips. :thumbs:
Vind deze chestpress persoonlijk niet prettig aanvoelen, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Had liever gehad dat mijn sportschool een pecdeck had, want die vind ik beter isoleren dan deze chestpress. :(
tanks gozer peckdeck pak ik ook altijd er nog bij die is zeker ook erg lekker staan naast mekaar in de gym dus spring zo elke x over vinden sommige niet zo leuk dat je 2aparaaten gebruikt maar goed ik vindt het ook niet leuks als mensen gaan curlen in het Sqautrek:D

Hoe doe jij je dips eigenlijk? Ik heb gisteren gemerkt dat er een wezelijk verschil is in
gevoel qua ellebogen flaren al dan niet, en/of benen naar achteren duwen etc ...
ik pak hem precies het zelfde als deze vent alleen ik doe er nog niet 100kilo bij op ik doe gewoon op bw zonder gewicht maar zo pak ik hem dus altijd

http://www.youtube.com/watch?v=IMBF74xKiQM

trainig van vanmorgen zoals dus gezegt vanavond deel 2:D
vanmorgen de grote oefeningen gepakt met 5x5 gewicht was beetje zoeken sommige waren iets te licht maar goed

incline bench press 5x5x70
Sqaut 5x5x60
staand MP 5x5x50
DL 5x5x100

toen nog setje BB schrugs

10x80
5x100 iets teveel van het goeie
8x80
12x60

toen nog 15minuten op crosstrainer gestaan nu effe paar eitjes eten met 3boterhamen daarna het ijs op uurtje schaatsen en vanmiddag 2de training me gewone fullbody schema

aardig drukke dag :D

pff je heb er zin in vandaag of niet :D

lijkt of jij vaker dan 3x per week gaat

• #2.691
Ff een sportdag zegt ie dan :clown:
Je snapt toch wel dat je morgen ook nog gaat werken he :p

Grappig filmpje van die gozer die probeert te dippen met 100 kg, maar ik vind het dan wel weer jammer dat ie een 3/4 dip doet :rolleyes: :p

lekkerrr hoor

• #2.694
2 x trainen op een dag, wat een luxe :)

• #2.698
Doe je goed. Als je de mogelijkheid hebt om 2x te gaan>>prima toch.:)
Dan ook ff lekker je compounds aangepakt. Have fun met schaatsen.
precies lekker toch:D

training van vanavond

weer is wat anders geprobeerd dit keer geen supersets maar GVT

pull ups breed

10x5xbw dus 50x:D blij mee

incline DB hammergrip press

10x10x18

leg press

10x10x80 eigelijk te laag

schoulder press

6x10x40
10x45