XXL Nutrition

cut logje

die kh die ik savonds eet is net voor me training dat is juist wel goed toch?

Nee! Als je wil cutten moet je ervoor geen KH eten, anders gaat je lichaam die als energie verbruiken en geen vet verbranden en dat is net wat je wil. Erna is voor het vullen van de glycogeenvooraden, voor spierbehoud. Gebruik ook glutamine tegen spierafbraak.

Nee! Als je wil cutten moet je ervoor geen KH eten, anders gaat je lichaam die als energie verbruiken en geen vet verbranden en dat is net wat je wil. Erna is voor het vullen van de glycogeenvooraden, voor spierbehoud. Gebruik ook glutamine tegen spierafbraak.
Geen KH voor je training? Lijkt me juist van wel!!

Zelfs als mensen op een low carb dieet zitten, is voor de training juist een maaltijd waar bijna altijd wel KH wordt genomen.

• Topic Starter Topic Starter
als ik het goed begrijp moet ik dus gewoon dat brood vervangen door50gram rijst en dan smiddsg50gram rijst en die halverwege de middag weer50gram rijst is dat beter? Dus verdeeld over de dag150gram rijst en geen brood meer??

als ik het goed begrijp moet ik dus gewoon dat brood vervangen door50gram rijst en dan smiddsg50gram rijst en die halverwege de middag weer50gram rijst is dat beter? Dus verdeeld over de dag150gram rijst en geen brood meer??
licht aan je k/e/v verhouding, wat ik stuurde was wat ik als laatste nog at en vaak kreeg ik dat niet eens meer op omdat ik geen eetlust meer had in die week - doordat ik geen cheatmeals etc. had.
was gewoon een voorbeeld he;)

ja dankje koen maar lijkt me wel beter zo toch ofniet?als je zoiets doet?

ja dankje koen maar lijkt me wel beter zo toch ofniet?als je zoiets doet?
het zijn wel fijne porties dat wel ja, anders zou ik het 50-70-70 maken en als dat niet werkt kan je nog altijd aanpassen, maar je moet even kijken hoeveel kh er in je aardappelen zit en daar je rijst op basseren.
Je wilt ja niet gelijk al té leeg erbij staan dat komt pas op de laatste weken als je depleted gaat. (ik zelf ging niet carbloos) maar er zijn meerdere wegen naar Romé;)

oke nou ik neem maar 2en halve aardappel dus das niet zoveel toch? denk dat ik portie van 50 maak en dan eerste met 100g kip en andere 2 met panga

Geen KH voor je training? Lijkt me juist van wel!!

Zelfs als mensen op een low carb dieet zitten, is voor de training juist een maaltijd waar bijna altijd wel KH wordt genomen.

Dan wel, zie mijn uitleg, heb al eens diep gedieet..lijkt me vrij logisch. Het ligt aan hoe diep je wil gaan en volgens mij wil Hendrie dat. Waarom denk je anders dat wedstrijdatleten cario doen gelijk na het opstaan op nuchtere maag? Heb het zelf ook veel gedaan.

ja ik wil diep gaan! Dus misschien ga ik dan meteen uit me werk wel trainen en daarna me avond eten eten dusdan die aarappelen met groente en vlees

ja ik wil diep gaan! Dus misschien ga ik dan meteen uit me werk wel trainen en daarna me avond eten eten dusdan die aarappelen met groente en vlees

yup zo hoort t!!

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

pak wel even wat whey vantevoren

precies eet dan om half 3 dus rijst met vis en groente en dan om 4uur ga ik dan trainen!kan ik dan op de sportschool whey nemen is dat vroeg genoeg?

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

dan zal me voeding zoiets worden denk ik

60gram havermout
40gram wheý
1banaan

50gram rijst
100gram kip

50gram rijst
200gram panga

50gram rijst
200gram panga

trainen 20gram whey

na trainen
aardappels
groente
vlees
whey

voor slapen

50gram noten
40gram nightprotien

Dan wel, zie mijn uitleg, heb al eens diep gedieet..lijkt me vrij logisch. Het ligt aan hoe diep je wil gaan en volgens mij wil Hendrie dat. Waarom denk je anders dat wedstrijdatleten cario doen gelijk na het opstaan op nuchtere maag? Heb het zelf ook veel gedaan.

Sorry, maar dit vind ik echt de grootste bullshit ooit. Wel gewoon KH's over de dag en niet voor de training. En heb je zijn fysiek gezien? Niet lullig bedoeld, maar het is nog absoluut niet nodig om zo 'diep' te gaan als jij zegt. Eerst eens wat droger worden lijkt me, dan kan je na verloop van tijd gaan werken met bijv. low carb dagen maar dan nog moet je zelfs op zulke dagen KH's voor de training nemen.

Sorry, maar dit vind ik echt de grootste bullshit ooit. Wel gewoon KH's over de dag en niet voor de training. En heb je zijn fysiek gezien? Niet lullig bedoeld, maar het is nog absoluut niet nodig om zo 'diep' te gaan als jij zegt. Eerst eens wat droger worden lijkt me, dan kan je na verloop van tijd gaan werken met bijv. low carb dagen maar dan nog moet je zelfs op zulke dagen KH's voor de training nemen.
nou vindt juist wel een goeie tip van daan want wil echt heel diep gaan en daan heeft daar ervaring mee!dus kan ik dit zeker weer gaan proberen alle veranderin zijn welkom!

Je zit pas op 12 %(als het niet hoger is), waarom zou je dan in godsnaam geen KH voor je training gaan nemen?

ik zelf at ook tijdens mijn cut kh's (complexe) al was het niet veel het was toch wat, maar jou theorie zal hoogswaarschijnlijk ook kloppen, er zijn zoveel theorieën he.

ja ik ga t niet herhalen, geloof wat je wil geloven, maar vindt het niet echt respectvol dat je over de grootste bullshit ooit begint. Ik weet niet waar jou ervaringen op gestoeld zijn, maar ik heb geen zin om te gaan jij-bakken.

ja ik ga t niet herhalen, geloof wat je wil geloven, maar vindt het niet echt respectvol dat je over de grootste bullshit ooit begint. Ik weet niet waar jou ervaringen op gestoeld zijn, maar ik heb geen zin om te gaan jij-bakken.
Oke, daar heb je gelijk in. Beetje onrespectvol. Alleen je verbrand toch niet speciaal alleen vet tijdens je workout? Waar jij het over hebt, het glycogeenvoorraad verhaal gaat meer over cardio..

ik heb zoiets van alle beetje helpen dus ik denk dat ik het gewoon ga proberen! ook al sta ik nu op 8% of 15% ik moet na die 6% dus denk dat het alleen maar gaat helpen!
tanks voor alle tips gasten!

Het is eigenlijk heel simpel; je lichaam zal pas vet gaan verbranden als het geen KH als brandstof kan nemen. Aangezien Hendrie flink wil cutten, adviseer ik hem om geen KH voor de training te nemen. Wel eiwitten en glutamine tegen te veel spierafbraak. Natuurlijk is het zo dat cardio op een matige intensiteit op nuchtere maag het beste werkt, wil je flink droog komen te staan.
Om er voor te zorgen dat je glycoeen niet uitgeput raakt, zou ik wel altijd wat snelle carbs adviseren na de workout, omdat je anders ook spieren gaat afbreken.

Het is eigenlijk heel simpel; je lichaam zal pas vet gaan verbranden als het geen KH als brandstof kan nemen. Aangezien Hendrie flink wil cutten, adviseer ik hem om geen KH voor de training te nemen. Wel eiwitten en glutamine tegen te veel spierafbraak. Natuurlijk is het zo dat cardio op een matige intensiteit op nuchtere maag het beste werkt, wil je flink droog komen te staan.
Om er voor te zorgen dat je glycoeen niet uitgeput raakt, zou ik wel altijd wat snelle carbs adviseren na de workout, omdat je anders ook spieren gaat afbreken.
ja is dan die maaltijd niet oke?eet ik dan na een 15minuten?

Terug
Naar boven