dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja zittend kan ik net iets zwaarder als staand gaan
nee sommige dingen wel iets word in iedergeval niet sterker maar ook niet echt slaper neelekker beziggg je kracht gaat niet echt achteruit in de cut of wel"?
ja klopt joh wel super blij mee ookDat moet toch een kick geven dat je in de cut niet achteruit gaat. Denk ook dat dat ook te maken heeft met je cardiosessies.![]()
ja klopt joh wel super blij mee ook
juist net terug van 60minuten interval cardio

2minuten wandelen 1minuut hardlopen 30/40seconde sprinten dit wissel ik afZou ik ook blij mee zijn. Wat doe je allemaal tijdens de intervalsessies?![]()
ja man was kapot!

he marvin! dankje ja ga 3weken dat schema van rob proberen en daarna denk ik wel over op up lowbody van koek die heb ik ook klaar met oefeningen dus die kan ik daarna pakken en hoop toch over een maandje ofzo wel is klaar te zijn met me cut maar weet niet of ik dat ga reden me taille word steeds smaller maar me abs worden nog niks beter zichtbaarGoed bezig geweest Hendrie! Al een nieuw schema in gedachten?
idee waarom me abs niet goed door komen train ze echt keihard
Genetics of niet droog genoeg..aan het einde van je cut misschien zuivel eruit en zout eruit/minder?idee waarom me abs niet goed door komen train ze echt keihard

zuivel eet ik al niet meer maar zout zou misschien kunnenGenetics of niet droog genoeg..aan het einde van je cut misschien zuivel eruit en zout eruit/minder?
Edit: Kan er ook weinig over zeggen, krijg mijn eigen abs niet eens hard/zichtbaar. En train ze ook hard, maar hoe hard ik ze ook aanspan, je kunt ze altijd indrukken![]()
tanks voor de tip ga ik is effe proberen!Pittige training. Mss ff een hold tijdens je ab-sessies. Paar seconden vasthouden en aanspannen tijdens de crunches bijv.Moet eerlijk zeggen dat ik ze ook niet mooi zichtbaar krijg.
![]()