AndroidHealthClinic

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.821
gaat nog steeds lekker hendrie! ben benieuwd hoe dat schema van rob je gaat bevallen!
dankje ja ik ook maandag zullen we het zien

Lekkere extra training en nog in 3 kwartier gedaan.:)
jip lekker door gebeukt

training van zonet

pull ups breed/BOR

10xbw
6xbw
6xbw
5xbw
4xbw

4x12x50

zittend mp/DB schrugs

15x30
10x50
5x70
10x50

4x10x24

leg press

10x100
10x120
8x140
6x160

cable fly's/dippen

10x30
10x30
6x40
8x30

10xbw
10xbw
10xbw
8xbw

incline DB curl

10x16
8x16
8x14
8x14

triceps press

3x10x80

4setjes buik 2seconde vasthouden en dat brande erg goed erin was lekker!

ga nu happie eten en omdat het zo lekker weer is straks nog uurtje interval cardio buiten:D

fototje van gisterenavond wat later na het trainen

3hbvl.png

Je staat steeds een stukkie droger hoor.

Foto's worden steeds beter en weer een pittige training eruit geknald. Lekker he, die 2 sec vasthouden op de buik.:)

• #2.825
je gaat er vol voor zie ik wel, lekker bezig man respect!

• #2.827
meting vorige week

gewicht 79.8
taille 77'
nek 37.5
vet% 10.7

meting deze week

gewicht 79.3
taille 76.5
nek 37.5
vet%9.9

volgens deze berekeningen zou dat betekenen dat ik eidelijk onder de 10% zit! zou wel tof zijn! ga nu straks na de gym die cardio training doen die robke ook in dat schema heeft zitten ben benieuwd:D

Proficiat. Onder de 10% is erg goed.:)

• #2.829
Proficiat. Onder de 10% is erg goed.:)
ja man dik blij mee nu door knalluh na die 7/8 dan clean bulk!:D

zojuist die cardio/krachttraining man man wat is dat heftig zat echt tegen kotsen aan op het einde:D lekker hoor

barbell squat 10x50
pull-ups 10xbw
push-up 10xbw
squat jump 10x
pulldown 10x55
dip 10xbw
barbell squat 10x50
upricht row 10x30
push-up 10x
sqaut jump 10x

deze serie heb ik 4x gedaan met 3/4minuten rust ertussen in laaste 2setjes moest ik het gewicht van de sqaut verlagen de rest heb ik alles vol gehouden en vol gemaakt soms met optrekken effe rust maar elke keer die 10x gepakt

na 80x barbell sqaut 80x jump squat en de rest ging het lichtjes wel bijna uit :D heerlijk nu weekend nu 2boterhamen met 150gram kip de rest van de dag alleen maar eiwiten en vetten:D goed weekend iedereen

Gaat zeker de goeie kant op man ;)

Leuke training; kan me voorstellen dat het lights out was.:)

gaat lekker weer Hendrie...weer wat vet kwijt en nog steeds goede trainingen!!:)

Ziet er inderdaad goed uit Hendrie! Het zal nu wel iets lastiger worden, maar je blijft vooruitgang boeken!:thumbs:

• #2.836
Ziet er inderdaad goed uit Hendrie! Het zal nu wel iets lastiger worden, maar je blijft vooruitgang boeken!:thumbs:
he marvin! dankje ja word langzaam aan een klein beetje een fysiek je ziet nu tenminste klein beetje dat ik train eerder leek ik eigelijk alleen maar dik/groot niet echt gespierd voel me nu wel klein maar wel redelijk droog voel me trouwens niet hard dat merk ik wel word niet echt hard kwa vooruitgang ga ik elke week nog super goed ja maar hoelang dat zal duuren geen idee ben ook gaan aanpassen kwa junk heb vanavond paar handjes M&M's gehad nu morgen overdaag wel wat meer als anders maar redelijk schoon en dan morgenavond nog 1junkmaaltijd of een junksnack dus niet meer hele dagen kijken wat het me allemaal brengt en hoelang ik nog door ga totdat ik cleanbulk ga starten al ben ik daar best bang voor om het dan verkeerd aan te pakken en vet te gaan worden!

• #2.837
junkdag vandaag

4boterhamen 4gekookte eieren 1scoop whey
1scoop whey 5beschietjes
2XXL wiener kipsnitselen van 250gram stuk dus 500 gram
1eiwit reep+3handjes M&M's
halve kiprolade
vanavond nog wat lekkers misschien

foto na een halve dag junk

2iastmq.jpg

Nice! Abs begint te komen :)