Fitness Seller

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.881
ik twijfel over 3nieuwe schema's

maandag:upperbody
dinsdag:rust
woensdag:lowbody
donderdag:armen/buik
vrijdag:upperbody

of

maandag:rug/biceps
dinsdag:rust
woensdag:borst/triceps
donderdag:schouders/benen
vrijdag:rug/biceps

of

weer terug na me 5/3/1wendler wat ook lekker ging

Laatst bewerkt:
Lastige keuzes kerel ;)

• #2.883
wegen vanmorgen weer vericht me laatste van me cut volgende week wel wegen blijf ik gewoon doen om alles strickt in de gaten te houden

meeting vorige week

gewicht 79.3
taille 76.5
nek 37.5
vet%9.9

meeting deze week

gewicht 78.9
taille 76
nek 37.5
vet% 9.9

dus weer een mooi resultaat weer een halve centimeter van me taaie af ben erg tevreden over me cut alleen vindt ik het erg jammer dat me buikspieren niet zo goed zichtbaar zijn

even een terug kijkje kwa meting en foto

begin cut

gewicht 81,7
taille 82.5
nek 38
vet%13.7

einde cut

gewicht 78.9
taille 76
nek 37.5
vet% 9.9

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 08:01 ----------

begin cut:

jgpquq.jpg

en na 15weken cutten dit als resultaat

2qtetzd.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 08:04 ----------

als het beter had gekunt geen idee ikzelf vindt het erg goed gegaan vergeleken met vorige keren heb veel minder gewicht verloren en ben veel meer vet verloren vorige keer was ik meer aan het afvallen dan vet verbranden ook ben ik op dit moment gewoon helemaal verrot lijkt wel of ik een wedstrijd voorbereiding gedaan heb maar zo droog sta ik nog lang niet dus heb nu nog veel meer respect voor dat soort gasten want ik vindt dit al killing en vooral op me werk zo de zaterdagen wil wel maar op me werk moet ik hard werken en is het bijna niet te doen met zo weining kh nou super tevreden volgende week clean bulk tot mei ofzo of weekje of 10/12 dan nog effe streng terug cutten voor de zomer en daarna weer lekker door clean bulken!

Zoo echt heel erg knap zeg! Wat een verschil!!

je kan goed het verschil zien. Goed bezig:)

Top man 4% zakken in BF en maar 3 kilo in gewicht afvallen en niet te vergeten ruim 6 cm van je taille af, dan heb je het gewoon heel goed gedaan.

• #2.888
je kan goed het verschil zien. Goed bezig:)
dankje meid

Top man 4% zakken in BF en maar 3 kilo in gewicht afvallen en niet te vergeten ruim 6 cm van je taille af, dan heb je het gewoon heel goed gedaan.
ja als je het zo helemaal zegt is het zeker erg goed vooral 6cm kwijt op taille dam blij mee! nu vet% niet teveel op laten lopen dan kan ik misschien in mei beginnen en in juni rippedt staan!

Goed bezig>>>mooie progressie.:)

ziet er weer netjes uit Hendrie, maar niet teveel in die spiegel kijken he...dan gaat het mooie er af!

knallen weer met die gewichten:)

t*ring, netjes hendrie! mag hopen dat je zelf wel verschil ziet tussen de 2 foto's :D

• #2.892
Goed bezig>>>mooie progressie.:)
dankjewel!

ziet er weer netjes uit Hendrie, maar niet teveel in die spiegel kijken he...dan gaat het mooie er af!

knallen weer met die gewichten:)
doe me best fly! heheh en ja hopelijk na week of 2/3 weer beetje fatsonlijke gewichten al blijf ik wel met hoog volume trainen dus zal wel meevallen

t*ring, netjes hendrie! mag hopen dat je zelf wel verschil ziet tussen de 2 foto's :D
nu wel maar als je elke dag in de spiegel kijkt dan zie je de verschillen niet meer maar nu zeker wel man en dik blij mee! nu rustig bouwen! doel is nog steeds 100kilo!

Duidelijk verschil maatje, goed gedaan.
Welk schema ga je nu volgen trouwens?

• #2.894
Duidelijk verschil maatje, goed gedaan.
Welk schema ga je nu volgen trouwens?
dankje sep! ik ga up/low body doen 12weken proberen ofzo ik heb nog nooit zo getraint nog nooit met up/low body dus ben erg benieuwd 1dag up 1dag low 1dag armen/buik 1dag upper dus 2x upper 1x low en 1x armen dag

• #2.895
eerste up body training achter de rug en dam wat traint dat fijn zeg met wat meer eten in je lichaam heerlijk om weer te trainen!

pull ups breed

8xbw
6xbw
6xbw
5xbw

MP staand

15x40
12x45
10x50
8x50

chest press

15x70
12x80
10x85
8x90

BOR

15x40
12x60
10x70
8x80 yeah!

barbell schrugs

15x60
12x65
10x70
10x75

incline DB fly's

15x16
12x18
10x22
8x22

10minuten HITT

training ging lekker heerlijk vandaag wat meer voeding cardio blijf ik doen 10minuten hitt na me training

voeding vandaag

06:15)100gram havermout 2scoops whey 2banaan
09:15) 3boterhamen 150gram kip halve komkomer
12:30)2boterhamen 3ei-eigeel 2eieren halve komkomer
14:30)50gram havermout 3ei eigeel 2eieren 1appel
16:00)creatine,bcaa's
16:15)training
17:30)1scoop whey
18:00)avond maaltijd aardappels groente vlees
20:00)30gram ongezoute caseine noten
21:30)1scoop caseine shake

vet sterk hoor die standing MP:)

Lekkere Bor en MP.:)

Wat een mooie training gozer! :D:D

mooie traning Hendrie....BOR ook goed haaks met het lichaam?

Terug
Naar boven